Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2 3 ... 6

Viestit - veko

Toden näköisesti alennusvaihteen tapit (planeettapyörästö)
Kai se RoPS lukema vai mikä se nyt oli joka merkkaa mille tonni määrälle se koppi on tarkoitettu pitää olla kohillaan. Eikös tuo koppi olekin vielä samoilla runko mitoilla mitä 02 sarjassa. Sen RoPS lukeman takia yksi metsäkone hakkurihan vedettiin markkinoilta kun kopin kantokyky ei enään riittänyt nousseen kokonaispainon takia
Korjaamolla näin kun käyttivät jarruosien puhdistusainetta pillotin korvikkeena,  ajaa saman asian on moottorille pehmeämpi ratkaisu, sanoivat
Eikös tämmöinen MTK kyläpäälillö ole verrattavissa tehtaan pääluottamusmieheen elikkä kyseinen tapahtuma olisi verrattavissa siihen että luottamusmies huutaa lakkoa ja samalla pokaa poikansa nimellä olevan vuokravirman miehiä takaovesta sisään.
Kyllä se varmasti tippuu rahdin hinta viljapuolellakin, kun pistät oman yhdistelmän ajoon. Seuraavassa korotus kierroksella kun ne nostetaan 80-90t luokkaan niin viljayhtiöt toteaa että.leikataan 30 pinnaa hinnasta pois. Harvoinhan nämä alennukset näkyvät toimitus ketjun alku tai loppu päässä. Vai paljonko paneeli nipun hinta tipahti edellisten painon nostojen myötä.
Jullelle. 24mm kannasta 27 kantaan isonnettiin. reijänkokoa en muista mutta heitin ulkomuistista. Hägblomilla oli silloin vain puolet oikean kokoisella reiällä. Urakka oli tarjolla ja jollakin piti paikata niitä tappioita mitä se keski-suomen lastausurakka siltä talvelta tuotti.
Aikoinaan suurennettiin 4 laput 6 kettinkiin eli reijät 16mm 18mm paineilma pirralla ja jyrsinterällä. Poralla ei onnistunut kun se ei ole kuin 1mm puolelta niin se poltti heti porasta kantin. Kun jyrsi terä oli uusi ja terävä niin ei tarvinnut montaa kertaa pyöräyttää. Jaa että miksikö tämmöinen savotta, joskus kun se kiire yllättää niin se yllättää.
Vapaa sana / Vs: veeti ja kepun valokuitu
: 26.12.16 - klo:16:09
Ei jumalauta. Sinne vesilahen kivikkoon ja urjalan siniseensaveen hakattiin kesällä sähkölle alituksia. Nytkö sinne joutuu kiertämään kuituporukan perässä.
Enitenhän tuossa pisti silmään se että työmaalla missä on kypärä pakko niin isot pojat kulki "paljaspäin"  Jos yrityksen tj rikkoo työmaan turvasääntöjä niin sakkohan saattaa olla suhteutettu  yrityksen liikevaihtoon siltä työmaalta. Jos tukieurot otetaan huomioon niin sipilällehän ois rojahtanut siitä ihan mojova muistutus.
Yli nelimetriset vaatii etu ja taka-auton. Mitenhän lienee näiden uusien traktori nopeuksien kanssa, kun yli 3.5m jälkeen vauhti tipahtaa ekl lain mukaan 60km/h niin Kai se koskee näitä uusia liikennettätori luokkiakin. Tuo kuva yhdistelmä taisi olla turvemiestn erikoisuuksia
Jos olet pistänyt jäykempää kuin 00 niin menee linjaston putsaukseksi.
Onko tietoa montako 680-690 prototyyppi  hydroa kerkesivät aikoinaan maailmalle laittaa. Iisalmessa aikoinaan yhdellä tilalla näin 690 siinä oli pöytäkin hyd.
moottorilla toimiva
Elä saa sekoita nyt isiä ja poikia. Kyllä 8210 verrokki on 1203-905. Saman aika kauden koneita. Mihin sinne 1203 perään muuten piti porata ne isommat öljykanavat ettei se kiehunut miesten töissä.
Aikoinaan kun läträttiinttuon betonin kanssa nin mammutin rinnalle tehtiin tuollaiseen kotitarve myllyyn etukuormaajan sovitteet ja hydrauliikka pyöritys. Vähenti ainakin sitä kottikärry ruljanssi melkolailla.
Eiköhän se kalvitsan kartanonherra kerkiä käyä juha sulle merkkiä näyttämässä, tieten voi viikonloppu aamuina sen tarkkuuden kanssa olla vähän niin ja näin
Sivuja: [1] 2 3 ... 6