Pakko avautua sen verran,että olkoon sitten olevenaan sitä optimointia (lue ohjelmointia). Tänään kävi ohjelman sisään laittanut asentaja toteamassa, että vetolevyhän sieltä on menossa( syksymmällä sanoi että vetolevyn vaihto olisi tuossa 5000h kantturassa, silloin ei vielä ollut tietoa tulevasta virittämisestä tai jonkun väittämästä( optimoinnista).
Kone ollut uudesta asti pelkästään pihojen auraus hommissa, kysynkin missä muussa kuin lumi hommissa tulee kokoajan edestakaisin ajoa päivässä (9-14h ja 300-500h talvessa) Ja tarkoitan edestakaisin ajolla "2 metriä eteen päin ja saman verran taakse" ei kaikissa pihoissa voi ajaa rinkiä pelkästään eteen päin
Minä en tästä vetolevyn aikaisemmasta hajoamisesta voi syyttää kuin itseäni ja koneen aikaisempaa omistajaa
Ei ole ikävä sitä aikaisempaa vakio nyykkäriä
Ainiin suunnanvaihtajan vipu alkaa kanssa vedellä viimeisiään se on kyllä jo valmistajan vika
Joo o nyt on parisataa tuntia mennyt ohjelmoinnin laiton jälkeen ja liekkö vetolevy antamassa periksi vaiko pakat
Oireita Pykältäessä 13 vaihteesta eteen päin jonkin aikaa kurisee ja sitten vedäettäessä mäkilöihin rällättää. Tunteja koneessa 3000h.
Kytkinkopan pienestä reiästä ei tule öljyä ainakaan vielä. Toki ennen virittämistäkin oli vaihteistossa vedon katkeamis ongelmia meni ohi pakkojen kalibroinnilla.
Tuttua surullista tarinaa. Ostakaa aina sopivan kokoinen kone muu on kepuli hommaa joka on kallista.
Kerrankin samaa mieltä Sassin kanssa.
Totta, tosin optimoinnissa (lue: tehonnostossa) on hyvä tietää mitä konetta rassataan ja sen mukaan sitten tehoja. Oikeasti lujaa konetta voi sitten kutitella enemmän. Tähän on varmaan esim. hakettajilla enempi kokemusta.
Tietyt koneet kun ei tahdo kestää vakionakaan niin siitä on huono lähteä nostamaankaan?