Kasvintuotanto / Vs: Tukihaku
: tänään kello 16:56
^
Täytyy sanoa että ei mulla oo tullut edes tuollainen asia mieleenkään. Siis tuo että peltotuessa on A ja B vaikka tukihaussa vain A. No ei tuossa nyt vaijeuksia ole poistaa se B, mutta silti taidan jättää ainakin ne jossa fosforin tasaus on eri tahdissa ja tuon jossa on maalaji yms viljavuusnäytteet eri. Voin toki vetää B:n yli viivan sitten paperiversiossa ja kirjoittaa että kyseessä osa A lohkoa. Laske yhteen !
Täytyy sanoa että ei mulla oo tullut edes tuollainen asia mieleenkään. Siis tuo että peltotuessa on A ja B vaikka tukihaussa vain A. No ei tuossa nyt vaijeuksia ole poistaa se B, mutta silti taidan jättää ainakin ne jossa fosforin tasaus on eri tahdissa ja tuon jossa on maalaji yms viljavuusnäytteet eri. Voin toki vetää B:n yli viivan sitten paperiversiossa ja kirjoittaa että kyseessä osa A lohkoa. Laske yhteen !
Eilen lähetin tiedot kokeiluluontoisesti omaan sähköpostiin. Tunsin itteni kättä lippaan mieheksi, tosin vain hetken.
Rehuahan nyt tuloo ihan hirmuusesti ja kaharen viikon päästä vielä enempi. Toivottavasti ennusteiden paikkansa pitävyys on samaa tasoa kuin aiemmin keväälläkin.