Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2 3 ... 17

Viestit - vain elämää

Kyllä oksa tietää ei vain ole tutulta vielä ehtinyt moista uteleen,  kiirettä tällä kertaa kuhnin kanssa ja överin kumipallot siellä savon maassa pompahtelee arvoon arvamattomaan.
no saatana vuoti mistä hyvänsä niin vaikka olis reikä kyljessä, mainittin tuon letkuvuodon esimerkkinä.Ja kyllä siihen lamen luukkuhun saapi tiivisteen vaihdettua, ei niitä kitillä tarvi korjailla.
Tuleeko sinne vaahtoa joka sulkee venttiilin ennen aikojaan. Eli jos letkusa ilmavuoto niin liemeen voi tulla vaahtoa.
ja kerroppa vielä millä sorkkis ajaa niitä isutsullako lava täynnä ??? isefarmerilla jotain hampikolossissa kaikkia kohtaan eimitään sivistystä, noooo kaapin alla kasvanu lattana mitäpä sellaselta voi vaatia muuta kuin typeryyksiä päivästä toiseen.
jos se sellanen peltikuppi on, niin sitä kupin reunaa kun naputtelee hiukkasen isommaksi että tulee ahdas, niin eiköösse ala pysymään.Ja vähemmän vaseliinia.
Herra Oksa keksii kyllä hyviä jutun aloituksia.
tjaah saahan se olla auki mutta sitten kunnolla tuulta ja tuulen suuntaus. Ja sitä tyjäkäyntiä ei sitten lainkaan, muutoin oljenpätkät tippuu seuloista läpi.
En näkisi hydeöljyssä mitään erityisominaisuutta miksi se olisi erityisen hyvä huuhteluöljynä - paitsi että se on toki paljon halvempaa kuin joku spesiaali huippuluokan moottoriöljy.

Oikeissa moottoriöljyissähän on enemmän peseviä ja palojätteitä ym. liuottavia komponentteja kuin hyde- tai voimansiirtoöljyissä.
Vähän riippuu moottorista miten merkityksellinen öljyn laatu on. Vanha Briggsi nyt pelaa kunhan suurinpiirtein öljyksi voi kutsua. Johonkin Lamborghini Murciélagoon en laittaisi ihan mitä tahansa tököttiä... ja dieselkoneiden saastefilttereiden vaatimukset moottoriöljylle pitää ottaa tosissaan ettei pilaa väärällä öljyllä kalliita komponentteja.

Kiroitusvihre korjattu, ärrrgh.

Voiteleeko hydrauliikka öljy ?
Brigseissä ei tahdo moniasteöljytkään pysyä sisällä joten hydrauliöljy ei tule kysymykseen moottori öljynä .
Öljyähän se hydeöljykin on, ominaisuudet eri kuin moottoriöljyssä.Pesuaineena notkeutensa vuoksi ehkä toimii.Kyllä meillä riksrattoneissa öljyt on pysyneet, ja vuosittain vaihdan niin eivät ole ihan tervaa.Teboilin silveriä 10w30. tai mitä nyt halpaa sattuu olemaan.Pääasia että vaihtaa.
aiheet käsitelty rasvanippelistä näivelakselin ja kilopulttien kautta paatintappiin, siinäpä koko elämän kirjo taas.
isevarmeri postipoika on sitten persukepulainen kunnoin alkoi närästämään.Vaikka kuinka on kokoomustaa mollannut ei ole länkytys tehonnut.. Noo meneppä taas polkemaan postipyörääsi ,,, valitettavasti joudut jakamaan myös kokoomuslaisten lehdet.
Oksalla on syy ja kohde evp, joka päivä jotain hänelle nilvaiset.
niin, jääpääkön hoksottimet ei toimi.pelkät natsijutut mielessä.mees ny sinne postilaatkoille tai onko heitetty siitäkin hommasta pihalle, näyt notkuvan hyvinkin paljo asiattomine teksteinesi ja linkeinesi täällä.Turha paskan jauhaja pelle.
Kirkkomailla on rautaristejä nälkävuosilta.jääpään ehkä joskus olis syytä tutustua menneisyyteen.
oksapoika tuhertaa nyt johotuksia ponssen jämistä, ja sorkkis neuvoo fasessa niin paljon kuin kuitu sallii.On nuo kaksi melkoisen hupiveikkoja, näille on "tuttujen kanssa" monina saunailtoina naurettu.
sen enempää korjaukseen liittyvää neuvoa, mutta on nuo ferkun boorit nostokynkissä hiukkasen pehmoset.Oli tuollanen fergu ja kynkissämyös melkosesti löysää, paljon enempi ajetuissa mitä nykysin nurkissa on ei ole tuollasta löysyyttä.Mikään iso operaatio eikä kovin kalliskaan ole tuo booriakselin uusinta.Ikävää vaan kun se boorien pettäminen tapahtuu sen parhaimman sesongin aikana ja ehkä jopa tien päällä hiukan nopeammassa siirtymävaiheess lohkolta A lohkolle B.Kun vältit tippuu tiehen on oltava tosi rattimies että saa rautahevon hillittyä.Eli on syytä ihan oikeesti paneutua korjaukseen............................
Katselin että tuohon saatvilla ihan uutta osaa lukitusta varten eli se lukitus pala peltiä tai mitä lie  on.Mut jos ne boorit on löysät tuskin ongelma poistuu muuten kuin uusimalla poikkiakseli ja kynkät.
Sivuja: [1] 2 3 ... 17