Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Viestit - Maamoukka

Ne pikavaihteet voi kalibroida ja jos sitä  vaihteistoa on remontoitu niin silloin se on kalibroitu  ,juuri se kalibrointi vaikutaa pakkojen kytkentäaikaan ja kalbrointi on tehtävä öljyt lämpimänä.
Ravistaako kaikilla pikavaihteilla ,itsellä ravisti jonkinverran 2 pikavaihteella.Viitaisi kuitenkin pakan käyttöpuolen vialle koska lähes koko pumpun tuotto menee luistattaessa kytkintä kytkimelle.
paljon riipuu pelloista onko mäkijä  jyrkkään mäkeen saa sammumaan mxm casen jossa ulosottoteho on 140 hv mootori on casessa 7,5 litrainen ja tosi vääntävä.Käärintä ja kammion paineimpullsi kun paalu on lähes täysi ottaa  vähintään 100 hv suht tasaisellakin pellolla.New holland ts 110 llä meni ihan kuljailuksi.
Mistä kannataisi hankkia new hollandiin turbo sarja kun tuli hommattua tuollainen  NH 115 .Mielummin ottaisin valmiin sarjan kun rupeaisin hitsailemaan laippoja ja käyriä voisi luulla että briteillä voisi olla jossain hyllynperällä vielä olla uusia.
Vaikka en maidontuottaja olekaan niin minulla on parempi idea ,kun iisalmen ympäristö kunnissa on vahvaa metalliosaamista voisivat tehdä sellaisen ison tykin ja sillä voisi ampua sitä ihtiään vaikka loimaalle asti .
Vapaa sana / Vs: Tulipahan käytyä.
: 29.03.20 - klo:22:13
Se on luonteen heikkoutta jos ei tarvitse töihin mennä  niin pitää ruveta tissutelemaan niitä tuliais viinoja.Omat varastot vähenevät hyvin maltillista vauhtia kun on tapana olla hyvä syy jos otetaan enemmän.juice han sanoi että alkoholisti keksii aina syyn ryypäämiseen.  🍺🍻
Ei voi kun ihmetellä täällä joitakin kirjoittajia lauotaan samalta akendalta jokapäivä  ,miten ihmisen ajatusmaailma voi kaventua niin kuin läpät rajoitaa ravihevosen näkökentää .Menisivät vaikka ulos kevätaurinkoon  jos ei pysty vaikka polttopuita tekemään,osalla kirjoitusten taso on kuin pieru mahataudissa pärähdyksen voi tulla varpusparvi mukaan.
Alkuviikosta tilasin kesälaatua ,säiliöön sopi 3700 litraa hinta 82,5 .
Oma 110 NH es malli kulkee 46 kmh  olisko 2400 rpm .muuten kone on hyvä ja huono voiman siirto on rakenteeleen monimutkainen lähinnä pikavaihde pakojen osalta toinen perän etuosassa ja toinen takaosassa.siksi työläs korjata ,taas etuperän pulttien aukeaminen johtuu osin nelivedon hammas kytkennästä ja hammas lukosta ,kone on tosi hyvä etenemään jos vertaa vaikka 6420 jontikaan.Sähkövikoja ei käytännössä ole ollut ollenkaan 12000 tunnin aikana ,mielestäni 4 pyttyinen turbo on järkevämpi sen perän eteen ,erittäin mainio kone ruokintahommiin ja ei paha syömänen.Dcmalli hitaampi ja kaikin puolin paljon huonopi ominaisuksiltaan,ei olisi tarvinnut myydä länsimaissa minun mielestä.
Kelfrin pienempi enrgiakoura  on ainakin alkuperisenä täysi susi muovilaakerit jotka pitäisi kestää sivuttais vääntöä.
Käytiin ert tehtaalla laatu vakuutti.Kuvia tehtaalta you tubessa (mait antsov ert keittiö).
Itelle tuli hankittua ert  12 ja on kyllä hintansa väärti  renkaat on muistaakseni 500 65 22,5 laidat otin 140 cm korkeina kun kärrillä ajetaan lantaa ja talvella lunta.Käytiin tehtaalla kattomassa ja  kyllä tulee vankkoja ja kunnolla maalattuja kärrejä sieltä 12 tonnisessa on 20 tonnin runko .Hiekkapuhaltavat kaikki osat ennen maalausta ja kippi nosti yli 14 tonnin hiekkakuorman hyvästi,hinta oli kokoluokasaan halvin ja  vetokoneena on jd 6420 hyvin kulkee perässä.
Eka kerran kommentoin  agronettiin ,itellä on ts es 110 siitä meni ulosoton pakka 9000 tunnissa ja on ollut kiinteistöjen auraskoneena talvet, vika tuli  yhtääkkiä jos ulosotto luistaa nelipyttysessä niin  paineet ei oo oikeet tai remontti ei ole onnistunut ,tämä on vain minun mielipide .Sata kympissä voi ehkä olla yksi levy enemmän pakassa kuin satasessa kun se on samalla perällä kun kuuspyttynen.
Sivuja: [1]