Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2 3 ... 1982

Viestit - icefarmer

Eiköhän osallistujien suurin osuus ole noita alkoholipolitiikkaa vastustavia hörhökepuja.
Eihän missään muussa puolueessa olla niin holhovia tiukkapipoja kuin kepussa, ei edes kristillisissä.
ajatellaampa tilanne että maaseudun tulevaesuus julkaisi uutisen viljanviljelijöiden uuden etujärjestön kokouksesta jaa jutussa liitteenä olisi kuvattu päivällispöydän valion naitopurkkeja sekä tyhjiä olutpulloja :o :o :o :o

eemelin paatoksen äänentaso ylittäisi moninkertaisesti seurateltan virrenveisuun tason :o :o :o :o
eipä ole yllätys että patmos-radiossakin todetaan säännöllisesti että uskovainen ei  kokoomuksen pää-äänen kannattajaa  avaa enää nykypäivänä  :o :o :o :o

kuvankin tarkoituksellisuudesta voidaan olla montaa mieltä  :o :o :o :o :o

Iltalehti vieraili muissakin Kauhavan keskustan kaupoissa, kuten K-supermarketissa, Lidlissä, Alkossa, Tokmannilla ja Halpakaupassa. Näissä oli torstaina päiväsaikaan melko rauhallista, ja hyllyissä oli hyvin myytävää. Monessa kerrottiin, että Suviseurat on huomioitu tilausmäärissä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aa0ff22a-33d2-4ccb-a304-78e839819351



Eli olet samaa mieltä, viljelijöiden etujärjestön mtk;n olevan turha kepulinnake.
eli hallitus ja mmm ei nauti eeemelin luottamusta :o :o :o :o
Grönlannin valtuussakin nato taas varmaasti pettää :'( :'( :'( :'(

Sekin kysymys nousemassa taas pinnalle :o :o :o :o
ei edes persut ollu kovin innokkaetaa lähtemään salmelle jumal-ukkonsa avuksi :-\ :-\ :-\

https://www.hs.fi/maailma/art-2000012100670.html
Trump: ”Meidät jätettiin pulaan. Tuhosimme Iranin käytännössä hyökkäyksen ensimmäisen viikon aikana, emmekä tarvinneet apua, mutta olisi ollut kiva, jos joku olisi sanonut, että haluaa auttaa”,

Mitä ihmettä Trump taas länkytti? Ei tarvinnut apua, mutta jätettiin pulaan, koska ei sanottu, että halutaan auttaa?

Ukko pitäisi taluttaa jo vanhainkotiin.
mistähän löytyisi trumpin sukupuu, tiedä vaekka olsi savolaesia juuria :-\ :-\ :-\ :-\
Raakaöljyn hinta on laskenut kriisejä edeltäneelle tasolle (HS 25.06.26). Huomatkaa, että vähittäishinta Suomessa ei ole laskenut, eikä laske, kriisiä edeltäneelle tasolle.

-SS-
sähköautoilija on kinnittänyt  "menoveden"  hinnan pariksi vuodeksi :o :o :o :o
ei edes persut ollu kovin innokkaetaa lähtemään salmelle jumal-ukkonsa avuksi :-\ :-\ :-\

https://www.hs.fi/maailma/art-2000012100670.html
kun vähän ohjeistin.

Saamieni tiedustelutietojen mukaan seppputeus ei pysty ohojeistaan etes ommaa kylliä...    🎅

Sepe ei tunne vetovoimaa vaimoansa kohtaan ,vaan kuolaa ryssän horon paljaan reisinahan perään.

"Kyllä nää venäläiset naiset osaavat olla niin naisellisia. Meikälle sattui lähes samanlainen juttu, kun kävin äsken auraamassa tietä niiden datsalle. Emäntä pyyhkäs ovesta ulos neuvomaan kuinka aurataan. Sääret paljaa ja todella vähissä pukineissa. Luultavasti suoraan sängystä. Hoh hoijjaa, Fuller olis joutunu runkille jo seuraavan mutkan takana.  ;D  On se hyvä ,ettei venäläiset mee pohojanmaalle. Me osataan täällä tää niiden passaaminen. Nää porukat kun ei oo ihka köyhimmästä päästä.  ;)"
eikös mestarillakin ole venäläinen apustaja ja muutenkin vieraessa hypännyt jottatuota voiko tässä persu ensimmäöistä kiveä heittää :-\ :-\ :-\ :-\
onko kasvustot sitten olleet niin poikkeuksellisen hyviä kun oikeis semmoista armeijan sänkeä ei tahdo löytyä  tarkoiksi tunnettujenkaan isäntien pelloilta :-\ :-\ :-\ :-\
höh.   eiks lintamanni ole sanonu ettei persuin kanssa...?    mutta oispa pätevä kolmikko tuo...
missä on keskikalja ja eikö sinne joku toinenkin radikaali touhukas tomppeli valittu johtoporukkaan.

rydmanni vie koko sakkia kuin eemelin litran mittaa  :o :o :o
Vapaa sana / Vs: Missä Eemeli?
: 25.06.26 - klo:11:57
Nyhtökaura tyypillistä väärän tulevaisuudenuskon luomista, valheellista, tyypillistä kepuloista kun vitsit on vähissä.
Luodaan mielikuvaa kauran olevan jokin se, joka pelastaa maapallon ja viljelijän talouden, vaikka alle kolmasosa siinä jutussa on sitä kauraa, loppu hernettä sun muuta.

Taas kerran valheella annetaan ymmärtää pelastuttavan.
valtava kaurabuumi on menossa mutta meijerien vetämänä.... miksi näin eemeli :-\ :-\ :-\ :-\
Miksi täällä ollaan hiljaa.
Siksikö ettei viljanviljelijä elättäisi toivoa hinnanousuista.
eemelihän potkii haallitusta ja maatalousministeriä lujemmin kuin rydman, luulisi nyt  maamme maatalouspolitiikan nauttivan eemeleen luottamusta näin kokoomusvetoisen hallituksen aekaan :o :o :o :o
mitä mieltä olette, tunteeko rydman elintilansa ahtaaksi persuissa  :-\ :-\ :-\ :-\
Rydmanin Wille on muuten ihan huippu jätkä, yksi Suomen parhaimmista poliitikoista.👍👍👍💪💪💪

 Vasureita v1tuttaa!!!😁😁😁😁😁😁
loikkari kokoomuksesta on koko persuporukan paras , kuka muistaa enää mestaria, keskisarjaa tai purraa 8) 8) 8) 8)

Sivuja: [1] 2 3 ... 1982