Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Tästä ketjusta voidaan todeta ettei noi verhoseinät sitten yksinkertaisesti vain ole pohjoisen suomen juttu.
Koko viikko on menty alle -20 C lämpötiloissa, parhaillaan siellä -30, eikä tää ole vielä lähelläkän kylmintä keliä mitä normaali talvena tulee.
Ilmaverhoilla saattaisi jo pärjätäkkin.
Ilmaverhot ovat kovalla pakkasella kokonaan kiinni, niitä ei voi jättää hiukan raolleen, kuten verhot ja pleksit. Ja kun palkeet ovat kokonaan kiinni syntyy toi Ojalan mainitsema ilmiö, että kaikista pienistä raoista tulee korvausilmaa, kuurasta huomaa.
Vähän tälleen off-topikkina: Miksi laittaa hormit eikä valoharjaa?
Hormeilla helpompi hallita ilmanvaihtoa. Tuulella valoharjasta tulee korvausilma sisälle ja navetta menee kylmäksi. (molemmilla saadaan palomääräykset täytettyä)
Kumpiakaan ei koskaan kannata laittaa parsien kohdalle, koska tiputtavat tiivistynyttä vettä sisälle kun ilma lauhtuu.
Eivät ole sitten hintojaan saaneet nostettua vaikka taisi tavoite olla. Muistaakseni ei ainakaan paljoa alle 60 euron mennyt hinta rahteineen 2 kesää sitten. Mutta ei ole katon kanssa myöskään mitään ongelmaa ollut, vaikka edelleen ärsyttää että väittävät protanin alla olevaa lastulevyä vaneriksi 
Vuosi sitten Termater-katon pyynti oli rahteineen ja asennuksineen reilusti yli 60 ekee, eikä auttanut tinkaus tai Agrin kautta kysely ja Lohja ei tehnyt tarjousta ollenkaan.
Kuulopuheiden varassa olis sellaista tietoo, että 150 paikkanen valmiina 1,2 miljoonaa rakennusliike teki.vastaava Omilla kirvesmiehilla tasan milli. Voiko joku vahvistaa. Parisataa tonnia artisti maksaa vaan minä en aio maksaa.
Navetan kokonaishintaan vaikuttaa paljon mitä lasketaan mukaan. Pitääkö teitä tai pihoja tehdä, lietepumput, lietesäiliöiden tarve, apevaunu, käytävä/ritilämatot, lämmityskulut, pinnoitukset, tuleeko rehusiiloja vai ei jne. Äkkiä samanlaisen navetan hintaero voi olla 200-300 tuhatta.