Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]

Viestit - 1065

Konepuolelle toivoisin keskustelua jossa oikeasti annettaisiin vinkkejä tai esim.korjausohjeita.Taitaa olla suomalainen perusluonne konemiehissä oikeen vahvana.Heti kun jollain on jotain mennyt rikki niin ollaan nauramassa että mitäs olet huonon hankkinut.Vahingoniloa kyllä löytyy muttei mitään oikeesti kehittävää.Autojen eri merkkipalstoilla tämä toimi hyvin,aina löytyy joltain korjausvinkkiä tai vian mahdollisista syistä perusteltuja arvauksia.Täällä saisi päälleen pelkästään halveksivaa kommentointia,ainakin osalta kirjoittajista.Vapaata sanaa en yhden lukukerran jälkeen olekaan lukenut, ei sitä viitsi moista lukea.
En ole tällä keskustelupalstalla ollut sen vanhan mallin aikana joten en pysty vastaamaan siihen onko taso noussut vai laskenut.Taso sinällään tuntuu olevan traktorien kohdalla lähinnä surkeaa.Tuntuu siltä kuin olisi hiekkalaatikko mennyt jäähän ja pojat tulleet sisälle nettiin väitteleen kumman rattori on parempi,kaupunkilaispojat taitaa väitellä siitä kenen isi on vahvempi.Iso osa avauksista menee siihen kun muutama ferkupoikanen ja joku fenttipoikanen kinaa samoista aiheista peurapoikasten kanssa.On se kumma ettei tuollainen ala jo kirjoittajaa itseäänkin tympimään. No,toivottavasti poikasten itsetunto kohoilee mukavasti noiden kirjoituksien myötä.Kyllä se on niin ettei määrä korvaa laatua edes keskusteluissa netissä.
Teijotalo tarjoaa täysin valmista ja siirrettävää juuri tohon kokoluokkaan.On helppo ja nopea ja voi siirtää myös myöhemmin jos tarve vaatii.
Vastaan tuohon jd sisustan väriin joka mielestäni oli juurikin sg2 hytissä vielä hyvä mutta näistä vaaleammista sävyistä en pidä.Kyllä se sianpaska näkyy missä tahansa sisustuksessa ja missä tahansa traktorissa jopa fergussa.Samoin olen edelleen sitä mieltä ettei sg2 parempaa hyttiä ole ei ees tuossa mainitussa massikassa.Itse en ole merkkiuskollinen millekkään vaan ajan niillä mitä työpaikoilla milloinkin on.Olen myös sitä mieltä ettei traktorin hyttiin tarvitse mahtua kuin kuski,kaikki muut hytissä ovat tiellä jos tehdään töitä.
Ei kai toi ferku niin huono ole että sitä täytyy koko ajan kehua?Samoin on hauskaa tämä fentin ylistys.Kaikilla tähän mennessä ajamillani traktoreilla on työ onnistuneet ihan hyvin ja jokaisssa on ollut hyvät ja huonot puolensa eikä fenttikään ole tässä suhteessa poikkeus. Jokaiselta merkiltä löytyy hyviä malleja,tosin kaikista malleista ei itselläni tietenkään kokemusta ole.
Noita massikoita oli Alastarolla aikoinaan muistaakseni kaksi kappaletta.Kyllä tuollaisiakin joku varmasti keräilee,onhan se suomessa ainakin erikoisuus.
Että sellanen testi.Hyvä että nuoretkin pääsevät välillä arvostelemaan traktoreita.Kyllä mielestäni voi nuorienkin mielipiteitä arvostaa.Yksi mikä pisti silmään on tuo hytin ahtaus.Mille tuo hytti on ahdas,hyttiin mielestäni kun ei tarvitse muuta kuin kuskin ja ehkä eväiden mahtua,muu on turhaa ja aiheuttaa vain ongelmia.Hyteistä nyt kun aloin puhua niin mielestäni ylivoimaisesti paras hytti on jonnikan SG2.En tarkoita että se olisi hiljaisin tai muuta mutta ergonomialtaan se on hyvä.Uusien jonnikoiden hytti ei sitten enää samalle tasolle ylläkkään jos ei kyllä tuo massikankaan hytti.
Missäköhän tämä testi on tehty ja ketkä testaajia ja missä tulokset julkaistu?Olisi kiva lukea tuo testi.
Kysyisin vain sellaista seikkaa noista portaattomista että mitä haittaa siitä on jos portaattomassa tuntuu vaihto jossain kohtaa jos veto kuitenkin on jatkuvaa?
Kaiken kaikkiaan on ilo huomata että massikaltakin tulee taas kunnollisia traktoreita.Hieman pelkäsin että putoaa massikka vallan kelkasta mutta taas tuntuu pyyhkivän hyvin.
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]