Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10

Viestit - Niitti

Kaikki koneet päivitetty ilman pienintäkään ongelmaa.
Jos kärsivällisyys ei riitä, niin täältä saa ladattua pävityksen heti.
30-sarjan Ford. Ulkomailta saa powershift mallia neljänkympin laatikolla.
Ihan vakavissaanko täällä kehutaan Android-puhelimia?
http://www.catphones.com/en-gb/phones/
Muuta vikaa ei taida olla kuin käyttöjärjestelmä.
Taidampa laittaa tälläiset Talmut, kun sopivat korkeutensa puolesta alkuperäisten valojen paikalle. Ovat paljon paremmassa suojassakin siellä.

Miksei ledivaloa? Ne suojattu yleensä hyvin, eikä ongelmia hapettumisista ym.
Niitä ei tunnu olevan muodoltaan sopivina. Pitäisi olla alle 70mm korkeat.
Enkä muutenkaan koe, että ledeistä olisi merkittävää hyötyä.

On kaiken muotoisia. Googleta esim. motonetin, IKH;n ja bilteman takavalot  ;)
On katsottu nuo ja muutama muu liike. 80mm korkea on oli pienin.
Ja laadukkaan tavallisen valon saa halvemmalla kuin hyvän led-valon.
Taidampa laittaa tälläiset Talmut, kun sopivat korkeutensa puolesta alkuperäisten valojen paikalle. Ovat paljon paremmassa suojassakin siellä.

Miksei ledivaloa? Ne suojattu yleensä hyvin, eikä ongelmia hapettumisista ym.
Niitä ei tunnu olevan muodoltaan sopivina. Pitäisi olla alle 70mm korkeat.
Enkä muutenkaan koe, että ledeistä olisi merkittävää hyötyä.
Nämä Talmut sopivat korkeutensa puolesta alkuperäisten valojen paikalle. Ovat paljon paremmassa suojassakin siellä.
Katselin Talmun sivuilta tälläistä lamppua ja mietin, että näyttääpä tutulta. Kävin sitten tutustumassa puimurin takavaloon ja totesin, että voisi olla hyvät peräkärryynkin.
Tiivistettä ei ollut, mutta iso ja ohut o-rengas voisi toimia.
Erillisistä valoista olisi tarkoituskin tehdä, vanhasta sarjasta ei jää kuin johto. Sitä varten tässä kyselenkin, että mitkä takavalot olisivat hyvät, ettei tarvitsisi tehdä ensi vuonna uudestaan.
Vaatimuksina olisivat ainakin hyvä tiivistys ja vankka rakenne. Ruuvit saa tietysti vaihdettua ruostumattomiin itsekin.
Mitkä olisi hyvät perävaunun takavalot? Yhteen kärryyn asennettiin pari vuotta sitten IKH:n sarja. Se on kuitenkin osoittautunut nimensä mukaiseksi: Ihan Kaikkein Huonoin.
Melkein kaikki valaisimet tuntuvat olevan aikamoisia rimpuloita. Lisäksi monissa ei ole tiivisteitä eikä varsinkaan ruostumattomia ruuveja.

Onko hyviä enää nykyään olemassakaan?
Nykyään murskaavat rakennusjätteet heti paikalla,mutta pitääkö ne olla kasalla josta laittavat hakkuriin varmaan kysy joltakin urakoitsijalta.
Itse kaadatin eräällä tilalla jonka ostin kaivurilla rakennukset ja siirsin romut kasalle toisen rakennuksen perustalle ja siinä poltin ne ja lopuksi perustan viereen monttu ja sinne naulat ja muut palamattomat perutukset ym rojut.
Ikkunat kannattaa ottaa pois ennen kuin alkaa purkuhommiin ja vie jäteasemalla tai monttuun.
Rakennusjätettä ei saa poltttaa ja muutenkin maaseudullakin pitäisi jo alkaa noudattaa lakia myös jäteasioissa.

Joutuukohan sitä linnaan kun vanhaa latoa polttelen navetan kattilassa..? :-X
Ja mitenköhän tälle ja monelle muulle firmalle käy? Monille ainakin tuntuu purkupuu kalpaavan hakkeeksi.
Mielenkiintoinen aihe. Täällä olisi vanha puinen kuivuri odottamassa purkajaansa. Koko rakennus on käytännössä rahanarvoista tavaraa, hyvää hakeainesta. Saisikohan purun rahoitettua purkujätteen myynnillä?
Eihän se kylmälaukku mikään kynnyskysymys ole.
Samassa puimurissa oli kuitenkin myös sammuttimen katsastus kymmenen vuotta konetta vanhempi...

Mutta vakavampikin murhe on. Kone antoi viime syksynä toisinaan hydrauliöljyn paine/lämpötilahälytyksen. Hälytys tuli aina suoraan käynnistyksestä, jos tuli. Virrat pois hetkeksi, niin häipyi.

Huoltomies vaihtoi parit anturit, mutta ongelma säilyi. Kenelläkään muulla tälläistä?
Jostain vain sain sen käsityksen että siinä apumiehenistuimen alla olisi sellaiselle paikka ja sen kuuluisi olla mukana.
Epäily vahvistui, kun CNH:n varaosasivusto kertoo sarjanumeron perusteella, että varusteena on ollut "cool box".

Lienee jäänyt edellisen omistajan huomaan. >:(
Kertokaapa joku TC:n omistaja, että kuuluisiko vm. 2011 mukana olla kylmälokero/laukku?
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10