Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Vannesaha metallille..
: 24.09.12 - klo:22:02
Se on hintaansa nähden hyvä ja ulottuva saha! Muljupumpun konkka menny. Oli laitettu 250voltin konkka ja moottori on vaiheiden välissä
No tosta toinen Audi tilalle. Hintaa ehkä hiukan liikaa tuohon kilometrimäärään nähden.
http://www.nettiauto.com/audi/a4/5045086Jätkä on meinaan painanut menemään
Pistin viestiä tuolle, nolla virhe tuosa mittarilukemasa mut aika läppä ku tuoki joku ulukomaalainen -->kyllä, se on virhe. auto on 136.000 km ja sitte pisti parin tunnin päästä vielä Hei,
Auto on edelleen myynnissä.
Nimeni on Jari Seppäl .
Viimeinen hinta on 10200 euroa .
Minun on kerrottava teille, että se on moitteettomassa kunnossa, ei koskaan osallisena onnettomuudessa, ilman naarmuja tai mekaanisia ongelmia, ei tarvita ylimääräistä repairs.
Olen juuri muuttanut pois Suomen ja Iso-Britannia, Lontoo ja auto on täällä minun kanssani.
En tarvitse autoa koska täällä Yhdistyneessä kuningaskunnassa on hyvin vaikea ajaa eurooppalaisen auton ohjauspyörän hyvin vasemmalla puolella. Minun täytyy myydä se ostaa toinen täällä . Jos sinulla on muita kysymyksiä kerro minulle.Kiitos!
Pikku-Pentissä jännä ääni kun sillä lähtee matkaan TATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATATA
Laittaa pari 3-pyttyistä niin saa suoran kutosen... Omat kokemukset kolmepyttyisistä on ihan positiiviset. Nykyaikaisissa moottoreissa varmaan on tasapainotusakseleita millä käyntiä tasataan. Voimantuotto ominaisuudet todennäköisesti parempia pienemmän luokan moottoreissa kolme mukisilla. Isällä oli aikoinaan kolmepyttyinen motskari ja olipa makoisat äänet.
Vakavissaan, tuohon käyttöön olen itsekin katsellut kampetta, mutta maansiirtokärryähän ei uutta kannata laittaa. Ensimmäisen työpäivän jälkeen se on naarmuilla ja lommoilla. Eli laita sisäänrunnottu toimiva käytetty. Alle kympillä pitäisi irrota.
Siis häh? Eikös tarkoitus ole kuitenkin ajella maata eikä muokata laitoja. Omalla Tempolla on ajettu n. 400 kuormaa soraa/mursketta/hiekkaa ja ojamaita + ainakin samanverran paskaa, viljaa ja muuta mitä on kyytiin sattunut. Kaikki laidat on kuin viivottimella vedetty, viljakasetin pudotin tänään päälle ja istui kerralla kuin isä äidin selkään.
Isä ja äiti saattavat vähän muotoutua ja taipua parempiin asentoihin, että istuvat kunnolla toisiinsa, käykö viljakasetille samoin laitojen kanssa?
En ajatellut asiaa noin asennusteknisesti, vaan pikemminkin vertailin saumattoman harmoonista lopputulosta.Tarviiko sitä kalliota pudotella sinne lavalle metrien korkeudesta? Löytyy myös sellaisia kaivinkonemiehiä jotka jättää laidat ehjäksi!
NH:lla aikoinansa voi kovassakin kasvustossa pitää vauhtia eikä seuloilta mennyt yli.
Sampon 2065 onkin sitten ollu 4kmh 5500kg ohralla.
kokeiltu kaikki mahdolliset säädöt ja konstit mutta ainoastaan tollasella mateluvauhdilla seulasto ehtii.
http://yrjotenkanen.fi/
Hyllytavaraa.