Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 44 45 [46] 47

Viestit - jooseppi

Jos Suomen tieverkosto olisi yhtä huonossa kunnossa kuin itämeri, niin siitä vasta metakka syntyisi audien, bemareiden sekä fendtien kuskien joukossa...

Siis vielä kerran: ympäristötukea on maksettu vuodesta 1995 yhteensä 2,5 MILJARDIA euroa.
.Kaikkiaan 100 miljoonaa euroa vuodessa maataloushallinnon kuluihin, ja aika paljon kuuluu tähänkin ymp. tuen piiriin...Tiestön vuotuiseen kunnossapitoon luvattiin ruhtinaalliset 15 miljoonaa euroa, ja ministeri hehkutti valtavasta määrärahojen lisäyksestä...
Ympäristötukea on maksettu vuodesta 1995 yhteensä 2,5 MILJARDIA euroa.....

Jos Suomen tieverkosto olisi yhtä huonossa kunnossa kuin itämeri, niin siitä vasta metakka syntyisi audin, bemareiden sekä fendtien kuskien joukossa...
Pannaan uusiksi kun ei mennyt perille.

.Kaikkiaan 100 miljoonaa euroa vuodessa maataloushallinnon kuluihin, ja aika paljon kuuluu tähänkin ymp. tuen piiriin...Tiestön vuotuiseen kunnossapitoon luvattiin ruhtinaalliset 15 miljoonaa euroa, ja ministeri hehkutti valtavasta määrärahojen lisäyksestä...
Ympäristötukea on maksettu vuodesta 1995 yhteensä 2,5 MILJARDIA euroa.....

Jos Suomen tieverkosto olisi yhtä huonossa kunnossa kuin itämeri, niin siitä vasta metakka syntyisi audin, bemareiden sekä fendtien kuskien joukossa...
Vapaa sana / Ympäristö, yksi hailee!?
: 14.03.08 - klo:22:20
Kaikki perustuu tilastoihin. Ensin on valhe, sitten emävalhe ja kaikkein suurin valhe on hatara tilasto.

Harjaantunut, hoi!

Ensi askel oikeaan suuntaan olisi, että Maaseudun Tulevaisuus kirjoittaisi vihdoin juttusarjan niistä karjatiloista, joiden pellot ovat olleet jo kauan luomussa, mutta karja ei (luomun ja eviran typerien vaatimusten takia).

Nämä urhot ja niiden emot ovat osoittaneet, että B- ja C-alueen karjatila voi tulla toimeen ilman kemiran mausteita vuodesta toiseen, vuodesta toiseen, vuodesta toiseen....

Siitä se ehkä lähtisi: tosiasioiden tunnustamisesta. Miksi niin moni maajussi meni keskusliikkeiden matkaan? En ymmärrä, varsinkaan kun se näyttää hyödyntävän eniten noita sinileviä. Tärkeintä on mikä jää viivan alapuolella, eikö? Mutta kenenkö viivan?
Vapaa sana / MAATILAHALLITUS
: 08.03.08 - klo:14:17
Yksinkertainen tosiasia on niin, että Hemilä lopetti maatilahallituksen ja Korkeaoja avasi sen taas.

MaVi = MAATILAHALLITUS
MOT  Hyvä ohjelma viherpipertäjäministeriön terrorismista
Täsmälleen samaa mieltä. Aivan samantekevää tuo sakokaivolietteen vaikutus! Mutta siinä ohjelma oli kyllä oikeassa, että silloin kun emäntä levittää kasvimaalle Kemiran mausteita, niin siitä syntyy huomattavasti enemmän päästöjä kuin tuosta viemäristä.

Itämeren sekä järviemme päästöt johtuvat maatalouden leväperäisestä ravinteiden käytöstä, ja se taas ei ole ollenkaan hyttysenpäästöä Itämereen...
ja edelleen samaa mieltä...
Vapaa sana / Vs: Juhani Suomen "kirja"
: 14.02.08 - klo:18:49
Juhani Suomen kirjat kertovat Juhani Suomesta kaiken. Tuo samettiääninen kostaja ei vaikuta ainakaan minuun muuten kuin omalla vastenmielisyydellään........
Ryssällä on ratkaistu tuon ongelma.Näin viipurissa koneen jossa oli edessä kaksi isoa kaavinta jotka tunki lunta hihnalle joka nosti lumen autonlavalle. :o
Huonostihan ihmiset lukevat näitä viestiketjuja. Juuri tuollaisesta koneesta ("kapitalisti") oli siis jo aiemmin kyse, kuvinein päivinein. Joka tapauksessa mielenkiintoinen vehje, joka kuormaa nuo lumivallit suoraan kyytiin.
Noh, veli venälainen pääsi yllättämään. Lumet ajettaneen sitten varmaan puistoihin tai lähistölle suomalaisten firmojen parkkipaikoille yms. Tuolla koneella liikenne häiriintyy melko vähän lumen ajosta, ja edessä olevat autot voi vaikka jyrsiä kyytiin.

Tässä on hieman tarkempi kuva kyseisestä vehkeestä (malli: Amkodor-37). Kuorma-auto tulee peruuttamalla perässä. Näin ainakin itse näin Pietarissa, mutta yhtä hyvin se voisi ajaa vieressä pienellä muutostyöllä:

http://www.bel-shop.com/kommunalnaya/amkodor-37.html

Itänaapurilla on varmasti riittävästi kokemuksia lumen kanssa; jotain sikäläistä tietotaitoa voisi kelvata vaikkapa tännekin suuntaan (vai eikö?)

okei nyt saa jo paremman kuvan ko. laitteesta. Ei pöllömpi systeemi, ei lennä kivet yms autojen lasiin / ihmisten päälle. Vielä harja eteen niin hiekoitushiekka kerääntyy samalla laitteella?

Kuulin yhdeltä venäläistuttavalta, että kadunmies kutsuu näitä vehkeitä "kapitalisteiksi", heh, heh. Nuo kahmarit kun ovat ahneita sellaisia...
Vapaa sana / Vs: Velat valtion piikkiin
: 03.02.08 - klo:11:09
Näinhän se on. Sitä suuremmin ihmettelenkin näiden suomalaisherrojen (Nars, Ihamuotila, Salolainen, Hemilä, Rantasila) mukanaoloa. Älysivätkö edes hypätä ajoissa pois yhtiön hallituksesta? Mikä on heidän vastuunsa tässä konkurssissa?
Niin, tämähän oli mielenkiintoinen kysymys minusta..

Paljonko kotimaisia konsulttipalkkioita on mukana tuon konkurssiyhtiön miinustuloksessa?
Hemilän ja erityisesti Haaviston (huom!ulkoministeri, joka leiki maatalousministeriä) ansiosta ollaan siinä nykyjamassa. Hemilä jyräsi oman maatalous-2000 ohjelmansa läpi (joko lopetat tai laajennat). Kerro, onko nyt sitten mukavaa? Minusta tuo mukanaolo siinä merikaapeliyhtiössä (United Power) ja pyrkiminen Suomen Pankin johtajaksi kertoo miehestä myös kohtuullisen paljon.

Pätevä ministeri oli ennen kaikkea Toivo Yläjärvi.

Vaikea sanoa kumpi oli surkeampi, Pura vai Tähkämaa...Sirkka-Liisa on OK ja ainakin yrittää.
tässä yks vaihtoehto       http://begmarknad.maskinnet.se/sok/annons.php?aid=25237
Muuten hyvä vehje, muttei toimi nuuskalumella. Nuo ryssävehkeet ottavat kaiken kyytiin; niin polanne- kuin räntälumetkin. Hyvin toimivat silloin kun katselin vierestä, äskettäin Pietarissa.
Sivuja: 1 ... 44 45 [46] 47