Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 48

Viestit - Cornfarmer

Eikös tuo muistisylinteri ole vakiovaruste... Aika vähän on tullu käyttökokemuksia kyseisestä aurasta  ;D

Kaikki on vaan kyntämässä niillä.  ;D Hyvät aurat on. Kääntöpäässä ei ongelmia, järeä. Tukipyörässä "jarru" eli siitä pystyy säätämään tiukkuutta, ei jää jumiin kun on oikein säädetty.

Ekanviilun säädön vois ottaa hydraulisena jos oikeesti tiukkoja maita kynnettävänä, muuten menee kun säätää kerran kohilleen ja antaa soida.

Itellä jousitetut kiekot ja kuorimet. Toimii jokapaikassa. Ainoastaan sängellä jos haluis ajaa jotain yli 10km/h niin sillon täytyy laittaa "high speed" kuorimet, vakioista lentää kevytmaa yli ja jää jotain korsia pintaan.

Mukava saada oikein käyttäjä kokemuksia  ;D Osaatko sanoa kumpi tässä auramallissa on parempi esiaura vai kuorimet? Esia-auroista ei oikein mitään kokemuksia itsellä, kaikilla täälä tahtoo olla kuorimet...
MIks sää siitä vakion teet?

Se on itseasiassa ihan vakio jo nyt ja saa ollakin, viri osat tuli jo vuosia sitten otettua pois, ku ei sillä nyt enää ajeta joka päivä ja tarvi lujaa enää päästä, vaan vähän kesäisin harrastus mielessä ajella, ja jos sen sitte jonku vuoden kuluttua laittaa museorekisteriin.


Höpö höpö. Mulla on PV jossa on kaikki kilkkeet moposportista. Satasta menee.

Oon ikiteini. ;D

Vai et pitäis laittaa kiinni 80 läppis ja 22mm mikuni ja tehoputki ja vähä rattaita muutella, niin ja viides vaihdekin laittaa  ;D
MIks sää siitä vakion teet?

Se on itseasiassa ihan vakio jo nyt ja saa ollakin, viri osat tuli jo vuosia sitten otettua pois, ku ei sillä nyt enää ajeta joka päivä ja tarvi lujaa enää päästä, vaan vähän kesäisin harrastus mielessä ajella, ja jos sen sitte jonku vuoden kuluttua laittaa museorekisteriin.
Ajattellu tuossa entisöidä vanhan moponi joka on tuo otsikossakin mainittu mopo ja vuosimalli on -89 eli ns, banaanin värinen suzuki.

Niin osaisiko kukaan sanoa mistä siihen voisi saada sivukatteet kummallekin puolelle, jotka on siinä istuimen alla ja etuiskarit vaikka koko etuhaarukka pakettina? Muistaakseni S1 mallissa samat etuiskarit...

YV:tä voi laittaa jos jollakulla on tietoa

Tässä kuva minkälainen mopo on kyseessä.

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.motot.net/galleria/kuvat/12/116461_medium.jpg&imgrefurl=http://www.motot.net/galleria/albumi2465/&h=450&w=600&sz=72&tbnid=37fh6bpLtRMwBM:&tbnh=90&tbnw=120&zoom=1&usg=__eBxjB5xQDpE-OKrnRXl-mef5JJE=&docid=bk_jjqiXZ7JD5M&sa=X&ei=K6BVUveCNYnPtAa11YGQCg&sqi=2&ved=0CDAQ9QEwAQ
noitahan lienee agronettiläisilläki tallin perillä, yleensä enempi tai vähempi rääkättyinä... mutta mopopoikien foorumeilta luulis löytyvän tietoa kun googlettaa.

Juu yv:tä saa laittaa jos tuollaiseen löytyy nuota osia tallin perukoilta tai koko mopo missä nuo on hyvässä kunnossa...

Yhtäkkiä en löytäny googlettamalla paljon mitään, ku on niin aikaa jo kuitenkin ku oli mopoiässä, niin ei tiedä mitään mopo poikien foorumeja...
http://www.motot.net/wiki/Mopo-_ja_skootteriaiheisia_linkkej%C3%A4

mc-scatterilta näkys löytyvän purkuosaakin :)

Juu kyllä jotain on jo löytynytkin. mc-scatterillekin soittelin mutta ei ollu katteen osia... ja kaikki mopo-sportit ja nakkilan pyörä ja mopo on soiteltu.... joltain yksityisiltä sattui löytyä jotain osia, saa nyt nähdä missä kunnossa osat on..
Ajattellu tuossa entisöidä vanhan moponi joka on tuo otsikossakin mainittu mopo ja vuosimalli on -89 eli ns, banaanin värinen suzuki.

Niin osaisiko kukaan sanoa mistä siihen voisi saada sivukatteet kummallekin puolelle, jotka on siinä istuimen alla ja etuiskarit vaikka koko etuhaarukka pakettina? Muistaakseni S1 mallissa samat etuiskarit...

YV:tä voi laittaa jos jollakulla on tietoa

Tässä kuva minkälainen mopo on kyseessä.

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.motot.net/galleria/kuvat/12/116461_medium.jpg&imgrefurl=http://www.motot.net/galleria/albumi2465/&h=450&w=600&sz=72&tbnid=37fh6bpLtRMwBM:&tbnh=90&tbnw=120&zoom=1&usg=__eBxjB5xQDpE-OKrnRXl-mef5JJE=&docid=bk_jjqiXZ7JD5M&sa=X&ei=K6BVUveCNYnPtAa11YGQCg&sqi=2&ved=0CDAQ9QEwAQ
noitahan lienee agronettiläisilläki tallin perillä, yleensä enempi tai vähempi rääkättyinä... mutta mopopoikien foorumeilta luulis löytyvän tietoa kun googlettaa.

Juu yv:tä saa laittaa jos tuollaiseen löytyy nuota osia tallin perukoilta tai koko mopo missä nuo on hyvässä kunnossa...

Yhtäkkiä en löytäny googlettamalla paljon mitään, ku on niin aikaa jo kuitenkin ku oli mopoiässä, niin ei tiedä mitään mopo poikien foorumeja...
Onko jo 80:n pytty?

Kyllä 80 pytty, 22mm mikuni, tehoputki saa nyt jäädä, tarkoitus on entisöidä se ja pitää ihan vakiona, nuo kyseiset osat ku saa niin mopo on ihan priima kunnossa  ;D
Mis sää asut kun nuin lunta.

Tämä kuva ei ole mun moposta, vaan googlettamalla tuli tällainen samanlainen vastaan...
Ajattellu tuossa entisöidä vanhan moponi joka on tuo otsikossakin mainittu mopo ja vuosimalli on -89 eli ns, banaanin värinen suzuki.

Niin osaisiko kukaan sanoa mistä siihen voisi saada sivukatteet kummallekin puolelle, jotka on siinä istuimen alla ja etuiskarit vaikka koko etuhaarukka pakettina? Muistaakseni S1 mallissa samat etuiskarit...

YV:tä voi laittaa jos jollakulla on tietoa

Tässä kuva minkälainen mopo on kyseessä.

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.motot.net/galleria/kuvat/12/116461_medium.jpg&imgrefurl=http://www.motot.net/galleria/albumi2465/&h=450&w=600&sz=72&tbnid=37fh6bpLtRMwBM:&tbnh=90&tbnw=120&zoom=1&usg=__eBxjB5xQDpE-OKrnRXl-mef5JJE=&docid=bk_jjqiXZ7JD5M&sa=X&ei=K6BVUveCNYnPtAa11YGQCg&sqi=2&ved=0CDAQ9QEwAQ
Eikös tuo muistisylinteri ole vakiovaruste... Aika vähän on tullu käyttökokemuksia kyseisestä aurasta  ;D
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Lemken
: 06.10.13 - klo:22:10
Onkos nämä Lemkenin paluu-aurat oikeasti näin huonoj,a ku mitä oon aika monesta paikkaa täälä netissä saanut lukea?

Onko nämä pulttihommat, siipi ei toimi täälä ja näitä muita ratkeamis juttuja vieläkin esiintynyt?

On niitä kuulemma ollu tehtaan miehetkin täällä säätämässä, mutta isännät vaihtanut vähin äänin muihin merkkeihin... Ei niillä oo oikein saatu hyvää jälkeä aikaan. Sälesiipi tekee nätin jäljen, mutta muovisiipi ei! Houkuttelisi kans 5-siip käytetyt lemkenit hinnan puolesta, mutta ei pysty kvernen jälkeen huonompaa laittaa...

Just. Mitä tuos itte katsonu, niin sälesiiveillä nuo kaikki on ollu mitä käytettyjä myynnissä on ollu ja ihan vuoden kahden vanhoja, että ei vissiin sälesiivellisetkään ole toimineet...

Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Lemken
: 06.10.13 - klo:21:26
Onkos nämä Lemkenin paluu-aurat oikeasti näin huonoj,a ku mitä oon aika monesta paikkaa täälä netissä saanut lukea?

Onko nämä pulttihommat, siipi ei toimi täälä ja näitä muita ratkeamis juttuja vieläkin esiintynyt? 
En tiedä onko tästä kyseisestä paluuaura mallista ollu puhetta täällä, mut kysyn nyt kuitenki. Eli onko kyseisessä aurassa mitään lapsen vikoja kuten kvernen tukipyörän jumittaminen tai kääntöpäässä ongelmia tai jotain muuta?

Muovisiivet, veitsileikkurit... mutta kumpi parempi esiaurat vai muovisetkuorimet?? Nurmen kyntöä ei ole... ja jos tulee niin ne hoituu vanhoilla 5-siipisillä automaatti sarka-auroilla, joissa kiekkoleikkurit ja kuorimet.

http://www.agrimarket.fi/main.cfm?iA=254057
Nyt jos koskaan kannattaa suosia ulkolaista se jos mikään tekee nannaa Suomen taloudelle. ;)
Ole kommari hiljaa...

Painukaa molemmat vaikka vapaaseen sanaan lätisemään politiikkaa  ;D ;D ;D

Hieman pienemmällä PR-suitsutuksella ollaan samalla lanseeraamassa myös 9-sarja 7:n ja 11 väliin:

http://www.deutz-fahr.com/en-EN/pressdetailei.html?idInfo=894

Jonkunlainen terästetty S-Matic on tossa masiinassa, ZF Terramatic.
Juu tuosta 9-sarjasta annettiin tietoa pari viikkoa sitten... Hiukan osuvampi kokoluokka suomen oloihin  ;D

Sama moottori ku fendtin 900 sarjassa, eli 7,8 litranen deutz tupla turbolla  ;D Ventis ei vissiin oo ku yks turbo...
Agritechinassa esitellään nyt tämä 11-sarjan deutz-fahr jossa on aikas erikoista kyllä niin MTU moottori... Mutta litratilavuudet on noussut kohdilleen heti  ;D  http://www.440hp.com/home-en/

Mitä tämä MTU moottori oikein tarkoittaa? Rivikutoset kuitenki tuli eikä V6 koneita...
MTU on moottorimerkki...  http://www.mtu-online.com/mtu/mtu

Taitaa nämä uudet Mersun actroksen moottorit olla samasta tehtaasta ja muiden mallien ja detroit diesel on myös mukana ja muita isoja valmistajia kyseisessä firmassa. Onhan mersulla ja deutzilla ollu joskus aikoinaan yhteistyötä aiemminkin vähinsä ja taitaa olla nytkin myös moottorin osalta  ;D Deutzi mersun moottorilla, ei se pahalta kuulosta.
Ei kait ja samaa paskaa noi kaikki moottorit nykyään varmaan on  ;D

Uuden MB-actrocksen moottoritilavuudet sopii just näihin deutzin ilmoittamiin lukemiin.
Agritechinassa esitellään nyt tämä 11-sarjan deutz-fahr jossa on aikas erikoista kyllä niin MTU moottori... Mutta litratilavuudet on noussut kohdilleen heti  ;D  http://www.440hp.com/home-en/

Mitä tämä MTU moottori oikein tarkoittaa? Rivikutoset kuitenki tuli eikä V6 koneita...
MTU on moottorimerkki...  http://www.mtu-online.com/mtu/mtu

Taitaa nämä uudet Mersun actroksen moottorit olla samasta tehtaasta ja muiden mallien ja detroit diesel on myös mukana ja muita isoja valmistajia kyseisessä firmassa. Onhan mersulla ja deutzilla ollu joskus aikoinaan yhteistyötä aiemminkin vähinsä ja taitaa olla nytkin myös moottorin osalta  ;D Deutzi mersun moottorilla, ei se pahalta kuulosta.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 48