Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 23

Viestit - epäonnensoturi

Vapaa sana / Vs: Puuhiksen linkki puuttuu?
: 22.02.17 - klo:08:21
Ei nyt kerkiä kommentoimaan, on lähdeaineiston keruu menossa seuraavaa kymmenen topikin oksennusta varten. Jo tässä onkin kovasti odoteltu, mitä uutta Ruotsissa on koettu.
Hurreille kävi kyllä nolosti trumppia moittivat mutta niin oli se ukko oikeassa kuin olla voi
Ei presidentti voi väittää jonkun ***** fox kanavan jutun perusteella Ruotsissa tapahtuneen jotain mitä siellä ei ole tapahtunut.
Vapaa sana / Vs: Uutta navettaa tundralle
: 20.02.17 - klo:13:31
Jotenkin tuo työntekijöiden määrä vaikuttaa aika rajulta, omaa väkeä neljä ja viellä kolme palkattua.
Monella on käsitys, että automaattisesti aletaan myymään myös claassin traktoreita. Ei tarvitse kovin hyvää matikkapäätä. Kun katsoon claassin traktorikantaa ja myyntipotentiaalia.. Ja sitten deeren vastaavia.

Nykyisellä myyntitulevaisuudella ei hommaa saada kannattavaksi.

Myyntimäärät pysyvät 1500 kpl tasolla Suomessa. Kannattaa miettiä siitä pohjalta ketkä pystyvät potentiaalinsa vuoksi ylipäätään olemaan markkinoilla? Kyllä täällä kisaa tulevat käymään Agco, CNH, JD ja Claas. Kaikilla on jo muitakin koneita. Mutta tarvitseeko monimerkkikonsernien sisällä enää kaikkia merkkejä? Ehkä tämä on kuitenkin lopputulema. Nuo voivat olla loppupelissä ne traktorimerkit. Varuste-eroavaisuuksilla tehdään loppu. Standard, DeLuxe ja Prerium jne. Ja 4 tehdasta riittää noille Eurooppaan loppupeleissä. Yksi tehdas tuottaa 15-30000 traktoria/vuosi, niin se on siinä. Lopuilla onkin suurempi eloonjäämistaistelu.
Tää on taas tätä unelma höttöä, että yhdistetään saman konserin merkit. Kukaan vannoutun fendt tyyppi ei tule ostamaan mitään agco traktoria vaan halutaan se aito ja alkuperäinen punavanteinen.
Merkkien yhdistäminen on vaan omaan jalkaan ampumista.

Historiaa: Deering+McCormick+DB+Case+IH+Ford+Fiat+OM+Claes+Sperry (Sperry New Holland)+Steyr. Siinä ketju. Joku puuttuukin ehkä.

Ferguson+Massey Harris, Bolinder Munktell+Volvo, Volvo BM+Valmet.
Ja siihen Fendt. Älliä Chalmers jne. White ym

Muutos on pysyvää. Halusitko millä vannevärillä tahansa.
Milläs aikavälillä näitä agco ja cnh traktoreita alkaa sitten markkinoille puskemaan?
Vannevärillä ei niin väliä, nyt löytyy valkosta, keltasta ja harmaata.
Monella on käsitys, että automaattisesti aletaan myymään myös claassin traktoreita. Ei tarvitse kovin hyvää matikkapäätä. Kun katsoon claassin traktorikantaa ja myyntipotentiaalia.. Ja sitten deeren vastaavia.

Nykyisellä myyntitulevaisuudella ei hommaa saada kannattavaksi.

Myyntimäärät pysyvät 1500 kpl tasolla Suomessa. Kannattaa miettiä siitä pohjalta ketkä pystyvät potentiaalinsa vuoksi ylipäätään olemaan markkinoilla? Kyllä täällä kisaa tulevat käymään Agco, CNH, JD ja Claas. Kaikilla on jo muitakin koneita. Mutta tarvitseeko monimerkkikonsernien sisällä enää kaikkia merkkejä? Ehkä tämä on kuitenkin lopputulema. Nuo voivat olla loppupelissä ne traktorimerkit. Varuste-eroavaisuuksilla tehdään loppu. Standard, DeLuxe ja Prerium jne. Ja 4 tehdasta riittää noille Eurooppaan loppupeleissä. Yksi tehdas tuottaa 15-30000 traktoria/vuosi, niin se on siinä. Lopuilla onkin suurempi eloonjäämistaistelu.
Tää on taas tätä unelma höttöä, että yhdistetään saman konserin merkit. Kukaan vannoutun fendt tyyppi ei tule ostamaan mitään agco traktoria vaan halutaan se aito ja alkuperäinen punavanteinen.
Merkkien yhdistäminen on vaan omaan jalkaan ampumista.
Vapaa sana / Vs: Ehdokkaaksi?
: 15.02.17 - klo:18:51
Kepusta kerran pyydettiin, meinasin oksentaa.
En lähtenyt ehdolle.
Metsätalous / Vs: Pakkaset tuloo!!
: 15.02.17 - klo:08:17
Hiljaista on metsissä nykyään,  nykymotot ääneltään todella hiljaisia, moottorisahamiehestäkin lähtee kovempi ääni.  Ei laula sahat enää talvisin metsissä niin kuin vielä 20 vuotta sitten. Oksa ja Kylmis lienevät tällä hetkellä valtakunnan ainoat hankintahakkaajat.
Höpö höpö, kyllä täälläkin hankinta pino suurenee.
Vapaa sana / Vs: Aarteenmetsästäjät
: 14.02.17 - klo:20:45
Hyvä ohjelma.
Sivustaseuranneena,ja nyt nimmarin tehneenä,vaikutat ahdistuneelta mieheltä

Taas sulla uusi nimmari?
Kenellä?

No nyt sun täytyy osata päätellä oikein.

 Viiden pisteen vihje: kenelle vastasin?
Oletko päästäsi sekaisin vai mitä?

Annappas ammatillinen arvio aloittajan sielun sekavuudesta 😂😂
Minä en ole ammattilainen, mutta puuhis on tyypillinen ressukka joka luulee agronet kirjoittelun edistävän konservatiivisen ajattelun lisääntymistä.
Tyyppi ei tajua, että tuo viikottainen mamu homo riehuminen täällä ei auta, pitää pyrkiä sinne Saarijärven kunnanvaltuustoon.
Metsätalous / Vs: Pakkaset tuloo!!
: 13.02.17 - klo:16:22
Ei tullu.   +4,0 °C

-SS-
Viime viikolla parhaimmillaan -31, tänään +5 astetta.
Aika moni on tehny tuon päätöksen. Itelläkin käyny monasti mielessä.

https://www.stara.fi/2017/02/12/karu-ilmoitus-huuto-netissa-myyn-koko-elamani-kylmassa-suomessa/

En mä nyt Espanjaan muutaisi. Sielähän voi tulla sepedeus demari vastaan.

- "Suomi on mennyt alamäkeä jo viimeiset 20 vuotta, mutta niistä viimeiset kaksi vuotta ovat olleet aivan kamalia."

 Tähän voi yhtyä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702122200069366_uu.shtml
Aina nämä ulkomaille muuttajat vinkuu miten paska maa tämä on, ja sitten kun muuttavat takasin niin sanotaan, että on kiva palata taas Suomeen.
Matkailu avartaa.
Puuhis, Finn-Rotor?
Mutta ite asiaan, oon joskus kanssa miettiny tuon kouran heiluessa jarrua siihen, mutta kyllä sen heilunnan kanssa on oppinu kuormailemaan.
Claasin ajattoman vihreä väri on ihan bestis värinä. Plussana aivan upea vannepunainen.
Jd n kuutosen hyrinä sivuikkuna raollaan ajettuna aivan ykkönen.
Valtran subbarirario valjastettuna Haloo Helsingin biisiin . . Toimii!
Hei! Hei! Claasishan on JD n mylly. .
Mistä ihmeestä subbareita jotka mahtuis cllasin hyttiin! Ehdotuksia! Äkkiä!
Panet peltorit päähän niin ei tarvii ihmisten hävetä kun aikuinen mies huudattaa radiota.
6400 Valtra on aika lähellä täydellistä.  :-X  Toki etuakseli sais olla 5-10cm edempänä.
Kyllä näin on. Yksi parhaista hankinnoista oli ostaa aikoinaan 6400 valmetti.
Tilitoimiston täti hoitaa hommat, kun jättää paperin pyörityksen vähemmälle ei tarvii polttaa työmiestäkään niin usein.
isolla
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 23