Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Mites tuo SS akselin kestävyys? Notkea kylläon senverran olen kokeillu.
'
kestää siinä missä muutkin akselit. suosittelen
niin ja sen nykiminen loppuu kun kaliproi, eikä oo vaikiaa.
RC ja SS akseli eipä parempaa oo TM135 tunteja joku 8000.
ainaki ovat laskut maksaneet
Minkälaista maastoa se "laidun" on? Millä ajattelit sen lietesäiliön tyhjentää, vai tuleeko sinne luiska?
loivaa rinnettä,hiesu savikkoa. talavella ajetaan isänniltä lietettä ja sillä tarkotus"lantrata"se(paska) säiliöön.
vaatii keväällä huolellisen sekottamisen ennen ajoa.(talavella ajettu liete melkein,ku vettä)
meinaakko saaja paskat sekasin? vai enkö nyt ite tajua jotai?
Mulla on tämmöinen arvaus ,koneella tehdään lumihommia ja jotkut valittaa että lumiauran kolina herättää aamusella liian varhain tai sitten tie ei ole tarpeeksi varhain avattu .
Toisten mielestä tiet on aina huonosti hoidettu kun ei millään viitsitä ensinmäistä pyry kinosta kiertää. Osa on kuitenkin sitä mieltä että ihan turhaan ajellaan jatkuvasti kolaamassa teitä . Ja lopuksi joku mökkiläinen soittaa viime tipassa että tunnin päästä perjantai-iltana pitää olla mökille tie auki joka on 5km päässä ja eikö se nyt mene 5 eurolla tuon lyhyen pätkän aukaisu .
Naulan Kantaan!
tuo pitää liiankin hyvin paikkansa
kyllä se tasasesti levittää molemmille puolille, ja onnistuu nurmelle kun terät kunnossa ja pohjakuljetin pienellä.
mites muuten karhotus toisella sadolla kun ensimmäisen jälkeen nurmelle levitetty? riippuu tietenkin myös karhottimesta
no eipä oo lempoista oikeen hyviä kokemuksia. kukin tallaa tyylillään.
kyllähän tuolla on paska levinnyt. pari kertaa on pohjakuljetinta pitäny lyhentää kun venyy vaikkei (muka) pitäisi venyä.
kannattaa muuten lyhentää ajoissa alkaa hakaamaan muuten perässä olevaan nivel-akseliin.
muuten toiminut kyllä yllättävän hyvin.
mikkiähän tarvii lähes päivittäin ettei sille eikä muulle mitää hintaa osaa laskee. vai leskeeko kaikki omalle työlle aina hinnan?
kerran poliisi setä kysy että pysyykö nuo paalit muka tuola kyytisä, ja anto varotuksen.
ite toteutin kolmeakselisen niin että viimiset renkaat vastaa maahan vain kuorma päällä. eikä kaipaa mitään jousia.
kärryyn mahtuu 6 150cm paalia peräkkäin helposti ja päälle tietysti niin paljon kuin uskaltaa
jousia en kyllä laittasi, yhtä vetänyt missä oli ja heilui kuorma päällä epämukavasti.
niin ja kun kolme akselia niin ei haittaa vaikka menee vähän ojienkin päältä
Tuosta tulee mieleen sama ilmiö kuin liian pienillä paripyörillä ajeleminen; ''apurenkaat ovat painona laitteessa, paino auttaa päärenkaita painumaan syvemmälle ja apupyörät ottavat vastaan vasta kun painuma on jo tullut''. Ei hyvä pellolla.
ei ne taka renkaat ole kuin sentin max kaks ylempänä. jos ei viime syksynä uria tullut, niin ei niitä taija tulla muutenkaan.
ei muuten tullu ikinä kuormaa sidottua
ite toteutin kolmeakselisen niin että viimiset renkaat vastaa maahan vain kuorma päällä. eikä kaipaa mitään jousia.
kärryyn mahtuu 6 150cm paalia peräkkäin helposti ja päälle tietysti niin paljon kuin uskaltaa
jousia en kyllä laittasi, yhtä vetänyt missä oli ja heilui kuorma päällä epämukavasti.
niin ja kun kolme akselia niin ei haittaa vaikka menee vähän ojienkin päältä
juu metsänhoitoyhditys teki viime talvena käynnin ja nyt tekee ent hoitoyhsidtyksen työntekijä, nykyinen yrittäjä
ja se hakepuu pino mitattiin viime talvena. ei siellä oikeastaan paljon puskia ole kitukasvuisia ja semmosia mäntyturppaita mitä nyt siemenistä on tullu. maasto melkein rämettä.
juurikin näin
asiahan on niin että itse en kerennyt ennen motoa sinne ja motokuski teki sillä palkalla että saa hake puut, ja kaikki puu on pääosin mäntyä, minkä joku joskus istuttanut siemenillä. ja nakki saa olla mitä mieltä tykkää. kaikkee ei vaan kerkee tekeen täällähän sitä oliski mukava päivät pitkät istua.