Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 3 [4]

Viestit - [PeX]

Tosta hydepumpun tuotosta muuten tuli mieleen et paljohan tollaset pikkuletkut ja normimaataloustemat virtaa minuutissa max.?
en oo täysin
varma mutta muistelen että normi raktorin persiissä oleva liitin virtaa n. 90l/min..
http://www.youtube.com/watch?v=knOFac9n3og&feature=related

eipä oo kyllä ennen tämmästäkään härveliä nähäny..
Töissä käyttivät nuita fasterin liittimiä kaivinkoneissa. Yllättävän hyvin ne tuntu kestävän.
Vihomiimenen vaihtoehto ruveta värkkäämään xenoneitä ajovaloihin, jossa on rihlattu lasi. Häikäsee niin maan pirusti semmoset viritelmät. Itse suosittelisin lisävaloja jos maantieajoon kaipaa lisää kirkkautta..
http://www.youtube.com/watch?v=Vmzlsk9KLxY

Mulle tuli tuo c702 jälkeen, en halunnut pelkkää kosketusnäyttöä, vaan lisäksi qwerty-näppäimistö. Ooon kyllä tykänny.
itellä oli käytössä sonyn vivaz pro, jossa myös tuo liukuva näppäimistö. Ongelmaksi kuitenki tuli sekoava näyttö ohuen tuennan ansiosta(puhelimen runko vääntyili taskussa), joten se kävi jo useamman kerran huollossa. Korvaajaksi otin vanhan nokia 5800, johon vaihdoin itse kosketuspaneelin. Tässä tapauksessa nokialainen voitti. :D
Valtran Mezzo-sarjasta ainaki kokemuksia sen verran että, jos alalämmityslaite pelaa hienosti nii varpaatki tarkenee. :P
Jossain topicissa siitä suunnanvaihdon paikasta väännettiin ihan useempaa sivua mut sillon tyrmättiin sellanen pyökkärityylinen nappivaihto  :D
Nii justiisa.. Ite en kyseistä keskustelua oo nähäny, joten ihmettelen miten joku käyttäjä voi vastustaa ajatusta.. :D Suunnittelijat tiesti ajattelee että pakat kuluu liian nopeesti ku katkasijaa voi rämpyttää nopeemmin, mutta sehän on käyttäjästä kiinni.. Että käyttäiskö sitä katkasijaa samalla tavalla ku ratin alla olevaa vipua, vai korvaisko silla jopa kytkimen käytön rämpyttämällä sitä helevatan nappia.. :D
ite oon jonku verran testaillu fendt 818:sta. Siitä jäi kyllä paha maku suuhun ku kuormaaja toimi viiveellä. Esim hauhan ravistus ei onnistunu. Ja olihan se tympiä ku suunnanvaihto oli samalla kädellä ku kuormaajan ohjaus.. Kuitenki tykkäsin enemmän käyttää monitoimikahvan suunnanvaihtoa ku ratin alla olevaa. Itsekseni oon miettiny että miksi raktoreissa ei oo suunnanvaihtoa esim keinukatkaisijalla etukuormaajan vivun vieressä, kuten joissakin pyöräkuormaimissa, ois tosi kätevä? Muuten fendt oli tosi kätevä kampe. Kokoisekseen yllättävänkin pirteä ja notkea.  :)
sen verran on tietoa että turbon päälle suihkuna lentävä hydrauliöljy syttyy hyvin helposti :)
Sivuja: 1 2 3 [4]