Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27

Viestit - natikka

mikäs sampos ny niin rassaa ???
tehoja ei oo tarkoitus ottaa 200heppaa, jotain 130hv olis hyvä. ei tolle mitää cooleria viä tarvi.
saikahan sillä pumpun säädättämisellä tuota turbon heräävyyttä paremmaksi?? se pumppu vissihin postinkautta lähetetään sinne firmaan?? onko mitää hinta haarukkaa tälle huville?
Paremmin olis sopinut T04B no kyllä tuokin menee.Vie penkkiin se pumppu niin kuullaan kauanko natikan männät kestää lämpöä................ ??? niin sulla olikin syötöt tapis,mutta saiskohan siitä lisää.
 Alkaa oleen kohta välijäähdyttimelle tarvetta.
Jos ahtoilman lämpötila esim 80astetta ja laitat välijäähdyttimen jolla ahtoiman lämpötilaksi saat 50 astetta tehon lisäys 3%,että ei sillä vielä kuuhun mennä eikä rahasiat parane.
eikös se pelkkä pumppu vain lähetetä asiansa osaavalle pajalle? miten ne saa sitten säätöihin ilmatraktoria?
Paremmin olis sopinut T04B no kyllä tuokin menee.Vie penkkiin se pumppu niin kuullaan kauanko natikan männät kestää lämpöä................ ??? niin sulla olikin syötöt tapis,mutta saiskohan siitä lisää.
 Alkaa oleen kohta välijäähdyttimelle tarvetta.
Jos ahtoilman lämpötila esim 80astetta ja laitat välijäähdyttimen jolla ahtoiman lämpötilaksi saat 50 astetta tehon lisäys 3%,että ei sillä vielä kuuhun mennä eikä rahasiat parane.
mitäs eroa tolla to4b on E:hen verrattuna? käykö turbot päinsä, eli onko samat pesät eri A/R arvoilla. ei tota sakemanni natikkaa saa porsimaan millää turboilla :D eikä varsinkaan noilla ahdoilla mitkä mulla on.
joo pitää ny kattua, soittelen varmaan sille jätkälle ja kysyn vähä.
turbo ei kyllä ole mitenkään heräävää sorttia, syy varmastikki on siinä miksei ota paljoa ahtoja. ahdot alkaa normaali kiihdytykses nousta jossain 1500-1700 kierroksen korvilla, millähän tuota heräävyyyttä sais parannettua. näistä a/r luvuista ei ole käsitystä mutta turpon kyljessä lukee A/R 50 siis kompurapuolen pesässä. mutta en oo vielä lopullisia ahtoja kokeillut, siis jotku viljakärryt perässä mäkeen. mutta luulen että saattaisi ottaa jotain 0.6-0,8baria.

tuota heräävyyttä sais kyllä enempi olla. :(
joo no nyt tuli sellaista tekstiä johon olovana voi luottaa, tulin siihen tulokseen etten laita cooleria. taidan laittaa ne rahat vaikka suutinhuoltoon. eli vaihdan tai säädätän suuttimet jos vaihdan niin laitan todennäköisesti ne 1255 natikan kärjet sinne.
joo pitää kysellä lisä neuvoja yheltä tutulta joka ton natikan turbottiki, harrastaa raktorien virittelyä.
Miks niitä ahtopaineita pitäisi saada nostettua?? Savuttaako? Kuinka paljon tehoa? Ei niillä ahtopaineilla ole mitään väliä jos tehoa riittävästi eikä savuta,mitä vähemmän sen parempi. Liiallinen ahtopaine haitaksi,ei sen puute jos kone toimii.

Et sitten käyttäny pumppua osaavalla pajalla ;D
en käyttäny pumppua pajalla, alkusavut tulee mutta sitten ku turbo herää niin ei enää niin paksua. mitähän maksaa jos koneen säädättää penkis?
Et tarvitse cooleria noilla ahdoilla.Cooleri pudottaa ahtoja ja onhan sulla jo syötöt tapissa.
joo se voipi olla, täs ny tuloo vähä ristiriitaista tietoa kun kysyin aluksi jotta tiputtaako cooleri ahtoja tai pitentääkö se ahtoviivettä niin vastauksina tuli: "coolerin ja putkien tilavuus niin mitätön ettei ole vaikutusta". en tiä sitte mihin täs luottaa. mutta onkohan mitää neuvoja ahtojen nostoon? tuntuu olevan tuo natikan vakiosyöttöpumppu onnettomalta. en tiä pitääskö sinne vaan vaihtaa ne 1255 natikan suutinkärjet ja säätää ne, jos sais niillä soppaa enemmän.
eihän siinä muuta eroa ole kuin että normaali putki ruostuu, mutta sen voi aina maalata. en tiä sitte kannattaako sitä sisäpuolelta maalata jos sitten lähtee jotain maalinpaloja koneeseen jotka tuskin mitään merkittävää vauriota tekee. yksi vaihtoehto saattaisi olla että asennus vaihees ruuttaisis putken sisäpinnalle ohuen öljykalvon, öljykalvo voisi samalla putsata imuilman mahdollisia likoja, jos jostain syystä olisi jotain tomua päässyt putsarin ohi.
no tarvittooko sen välttämätä olla rosteriputkea?
http://www.intercooler.fi/?p=intercooler_tractor_Case1056&l=fi
mitähän maksaisi tällänen paketti, itte asennettuna? mitä suunnilleen tuo cooleri maksaa mikä tuos 1056 cases on?
kylläpä tuo 4-veto ongelma tuntuu olevan ominaista nois 1056 caseissa. meidän vanhassa 1056:sessa oli sama ongelma ettei 4-veto mennyt pois. sillä ajettiin sitten 4-veto päällä koko ajan,vaikka eihän se ole suotavaa ajella pitkiä matkoja lujaa nelivedolla.
Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27