Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 19 20 [21]

Viestit - RimaPoika

Itsensä voi säästää hengiltä monella tapaa,
mutta vain kerran.

Missä paremmin arvo säilyy, kun muutaman satasen kiesissä. Ei tarvi mitään kaskovakuutuksiakaan maksella. Määräaikaishuollotkin tulee hoidettua öljyä lisäämällä. Vielä jos saa nätisti katsastettua muutaman kerran, on kuin panisi rahaa pankkiin  :D

Onnellisia kilometrejä☺

Pieni kulutus tai lähes olemattomat kiinteät kustannukset eivät ole ainoita auton valinnan kriteereitä.
Ainakaan minulle.
Onkos olli-kourasta kokemusta?
Painoa kuulin olevan 750kg?
Saako sillä kestävyttä..?
Näkyy tietenki hinnassa? mutta haitanneeko jos saa vastinetta?
Jos ei oo ihan pakko ostaa juuri sitä tiettyä konetta,
Niin kahtele toki joku isommalla etuakselilla (10 pulttinen dana/sige ei carraro)
Oleva kone niin säästyt monelta murheen mahdollisuudelta. Sekä saatat saada kaupantekijäisiä samalla isompaa tankkia, cooleria, hydrauliikkaa.. jne.
Vaihtokonemarkkinoilla koneita riittää..
Varsinkin jos kone tulee tärkeään asemaan koneketjussa.

Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Axion
: 11.02.16 - klo:10:38
No se että sitä on tuotu Suomeen em mainitun ajan, ei kyllä pitäis vaikuttaa tähän jälkimarkkinointi asiaan mitään... Claas kuitenkin suuri toimija alallaan.
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Axion
: 09.02.16 - klo:21:48
Tutulla ainaki Axion 850 sai lähtö tuomion eka kesän jälkeen. Ei tykänny. Liikaa vikoja ja huono kälkimarkkinointi. En tiedä onko päässy erilleen...
Ei mitään, jos omaa työtäs laskutat.
Puhuvat kylällä että mikäli ei ole mitään estettä maksaa palkkaa normaalisti kuin tavan työsuhteessa,
on veropetkuttamista tehdä laskuttamalla miestyötä. Ja ostaminen se vasta petkuttamista kuulemma onkin.

Sivuja: 1 ... 19 20 [21]