Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6

Viestit - Eerop

1.9 asv moottori itsellä
Käyppä tarjoomassa jotain uudempaa td hiacea tuonne afrikkaan niin eipä enää kelpaa. Vanhat paskat vaan kelpaa kun ole ylimääräistä särkymässä. Vähän sama kun jakajapumpulliset vag tdi:t. 500tkm ei ole kovinkaan paljoa vielä. Itsellä 400tkm ajettu 110hv(nykyisellään 150hv) ja pieksää ominaisuuksillaan vielä monen nykyaikaisemman diisselin kuten kukutuksellaan, 4,2-4,4l/100km ajotavasta riippumatta niin en tuota kovin heikoksi sanoisi. Toyotan uudemmat d4d moottorit kun ei kestä 300tkm nipussa mitenkään
Iisalmessa vanha taksi transportteri 2.5tdi, avaamattomalla moottorilla 1,1milj km. Tuon kun hiacella ajaa niin ei ole mitään jäljellä autosta eikä kuskista
Tuurillaan pelaa tuo dsg.

Siis ihan perseestä tuo liikkeelle lähtö ja peruuttelu tuolla dsg:llä, jenkkiä vaan purukumina.

7 vaihteinen 1.8tsi moottorin perässä tuntui hyvältä mutta jos laatikon joutuu vaihtamaan 45tkm jälkeen, 1. Vaihteella liikkeelle lähtiessä reilulla kaasulla ravisti ihan hirveästi jota seurasi myöhemmin laatikon hajoaminen totaalisesti.

Ei kai nämä kiinalaiset turhasta valittaneet.

Kuka uskaltaa ostaa 250tkm ajetun(2.0tdi) dsg laatikollisen auton jossa alkuperäinen laatikko?
Mä en uskalla ostaa enää ikinä mitään VAG tuotetta...

Kauppa vaan käy :o no ellei ole muusta tietoa ja pitää jatkuvia ongelmia/kustannuksia normaalina.
Jaa sää vai???

250 tkm ajetut autot on köyhille, kuka sellaisia viittii ostaa? :o

Ei köyhä osta 40000€ autoa vaikka sillä on ajettu yli 250tkm, kuten esim. muutamat maasturit.
Onneksi on niin hyvät koneet töissä että "koti"huolet unohtuu kun kiipeä caterpillarin hyttiin   8)

Pitää olla kyllä melko merkkiuskollinen että uskoo vielä tuohon Catin legendaan. Kaikki Acertit(C moottorit) ainakin on niin täyttä paskaa ettei toista samanlaista ihan heti tule vastaan.

Kaikki osat pillareihin ihan älyttömän hintasia ja Cat reman osat ihan täyttä sekundaa, korjattu miten sattuu.
    kerta vuoteen pyrin vaihtaan ja joka toinen kerta suotin...

mitä hyötyä siitä öjyn vaihdosta on,jos se vanha suodatin jätetään paskoineen uuden öljyn kans??::)

Ootko ihan satasella tota mieltä????
[/quote]


Ei voi olla totta että nykyään vielä joku tekee noin että ei vaihda öljynsuodatinta. Tuleehan siinä hurja 5-10€ säästöä.

Eikö ilmansuodatin kannattaisi kääntää niin säästäisi siinäkin?

Ulkomaan puolikaan vetäjät vaihtelee suodattimia tiuhemmin kun öljyjä, öljyillä ajaavat max 120tkm. Pysyy öljy vähän puhtaampana
Tuurillaan pelaa tuo dsg.

Siis ihan perseestä tuo liikkeelle lähtö ja peruuttelu tuolla dsg:llä, jenkkiä vaan purukumina.

7 vaihteinen 1.8tsi moottorin perässä tuntui hyvältä mutta jos laatikon joutuu vaihtamaan 45tkm jälkeen, 1. Vaihteella liikkeelle lähtiessä reilulla kaasulla ravisti ihan hirveästi jota seurasi myöhemmin laatikon hajoaminen totaalisesti.

Ei kai nämä kiinalaiset turhasta valittaneet.

Kuka uskaltaa ostaa 250tkm ajetun(2.0tdi) dsg laatikollisen auton jossa alkuperäinen laatikko?
Tuonne:

Obama@white-house.com
Suuttimien tiivisteen vuotaa tai sitten kansi halki portterista. Ihmettelen että ihmiset yleensä osta tuota dsg lootaa, ei ole yhtä huonoa vaihteistoa olemassa, kaiken lisäksi epämiellyttävä käyttää/ajaa.


Tällä hetkellä pihalla makaa audi a4 2.0tdi blb moottorilla 160tkm rullattuna, tuli jumittelevan ahtimen(vnt) vaihtoon.

Diagnoosia tehdessäni huomasin jäähdytysnestettä tulleen pakokanavasta, kansipahvi tai koko kansi vaihtoon
Ei se ruuvvin asento vaikuta kukutukseen.

280hv M160:stä repäistynä 13-14l/h lautasmuokkaimen vedossa kun kiskotaan 20km/h 3m hevaa niin syvään kun menee.
Polkimen asennosta se kulutus on kiinni.

Napaongelmat lähinnä uudemmissa malleissa(60xx), tm:ssä menee aluevaihteiden synkrot herkemmin kun vanhemmissa. Huomaa rusahduksena aluetta vaihtaessa

Moottori Fordin, aikalailla pomminvarma. Voimaa saa liian helposti todella paljon lisää.

Sähkövikaa tuntuu olevan muissa merkeissä yhtä vähän/paljon
Nimimerkki Eerop kiehtoo mua. Se nousee ku kesäkuinen hallasumu suolta ja iskee kun viidakossa piilevä pyyttoni.

Siistiä. 8)


Kyllä kyllä.

Hyvähän se on että kiehtoo  ;D

Niin. Sää putkahdat tyhjästä ja häviät saman tien.

Eerop, Agron Ninja... ;D

 8)


Näinhän se on tehtävä
Nimimerkki Eerop kiehtoo mua. Se nousee ku kesäkuinen hallasumu suolta ja iskee kun viidakossa piilevä pyyttoni.

Siistiä. 8)


Kyllä kyllä.

Hyvähän se on että kiehtoo  ;D
Jos turbottomuus vaivaa niin pistä yv:tä että saadaan tilanne korjattua
Kakka se lentää keskellä kaupunkii kun mieli on viljelijällä maassa

http://www.youtube.com/watch?v=qn33vH4RF9I

Asia meininkiä!
Vaikuttasko massikassa 3 metrin akseliväli myös etenemiseen, taitaa olla 35cm enemmän kun deeressä?
Ruiskutus päin persettä, männät sulaa lämmöstä. Törmännyt tähän useesti
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6