Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14

Viestit - MPK

Onkohan varusteis eroa jos tuo suoraan Usasta ? Rahti vois olla aika kallis mutta Dollari on edelleen halpa...
Claas puimurissahan on tunnetusti Kuningaskunnan tuote moottorina.Esim öljynvaihto ei tuota yllätyksiä syksyllä vaan jäähdytysnesteet voi tarkistaa jäähdyttimestä korkin avaamalla toisin taas on vanhemman polven Sampoissa kun nesteet voi vaihtaa öljytulpan kautta.Kertakaikkiaan nerokasta,täytyy vaan hyväksyä moinen ominaisuus ja varautua sylinterin putkien nosteluun.Ilmankos täälläkin eräs kollega kulkee O-renkaita taskut täynnä.
 ;D

Mersun kone on ainakin mulla Claassissa, Saksa ei kai vähään aikaan enää kuningaskunta ole ollut? Osas malleja toki perkinssi.

Mutta eikai se Kesko mikään pikkuvaikuttaja ole maatalouskonemarkkinoilla kun kehuvat lehdessään että Lemken tekee vartavasten Suomalaisiin olosuhteisiin suunniteltua auran siipimallia. ::) Monetkohan siivet mahtaakaan tulla myydyksi? ::) Joustavaa palvelua Lemkenin taholta.
Muuten nuo Lemkenin vehkeethän ei ollut kovin hääviä ennen kun Kesko kaappasi niitten myynnin. Nyt ei parempaa auraa tai lautasmuokkaria Suomesta löydy. ::)
[/quot


Aikoinaan ostin Terolta sen ensimmäisen Lemkenin auran Suomeen ja jo silloin siinä oli   C40 siipi,eli aivan höpöhöpö mainospuhetta Keskolta...
http://www.ekotjanst.fi/fin/index.html tuolta kuyn kelaa alaspäin niin löytyy Schulte kivikarhottimia
Savikot Tumen 4 m:n JC:llä, joka roikkuu Maschion vaakataso jyrsimen perässä.
Kevyemmät maat Väderstadin Congordella (äes ja kylvin samassa), kerta ajolla suoraan kynnökseen. Toimma Ruottista tuossa kevään korvalla. Pirun hyvä kampe.

Kuinka keveillä mailla sä oot ajellu Concordella, jostain kuullut ettei parhaimmillaan turvemailla tuo kone olisi, raskas vetää ja tukkoinen, ikinä en ole käytös moista nähny mutta kiinnostais kyllä tuollainen.



Sitte on tuolla pikkutilalla Simulta "raskas"hinattava 2,5m. Tällä tosin ei kovin paljoa enää kylvetä.
On ainakin mun Fentis, kojelaudas sellaanen verettävä punaanen T-kahva josta vetää niin moottori alkaa jarruttaa, samalla se toki sammuu.
Stautmanni on mullakin (VS16), oon pitkaälti samaa mieltä, voimaa vaan pitää olla mutta työjälki on noilla aivan eri kuin pystylevittimillä.
Ei tuolla myyjä määrällä montaa Deutzia nähdä, taitaa käydä kuten Mc Cormikille, ensin paljon meteliä myyntitavoitteista ja siihen se kuivaa.
Lainaus
Päivittämätön versio?  Tai ei osattu käyttää. ??? Siskon mies moitti omaansa nyt päivitetty,hieno laite.

Kyllä sitä päivitettiin montakin kertaa, yhtään kummemmaksi se ei muuttunu.Kokeilin Keskon päivillä uutta konetta, kamala oli sekin.
Ei kai tuota Dyna-6 laatikkoa huonompaa voi kukaan enää tehdäkkään, luojan kiitos kun pääsin aikoinaan eroon siitä massikasta, kamala vehje kaiken kaikkiaan. 8220 Dynashift on paljon parempi ja mukavampi käyttää.
Asialla mitään merkitystä mutta eikö ne vaihdelaatikot ole Itävallasta eikä Saksasta?
Samaa mieltä pohojalaasen kans, Konskilde on vaan vielä Lemkeniä väljempi malli ja toimii paremmin jos esim. juolavehnää. Ja jos oikein hyvän työjäljen haluaa niin sitten Horsch, siinä on piikit 3 rivissä, haittana on tietysti pituus ja sitä kautta takaakseli paino.
Kolme traktoria olen ulkoa ittelleni hommannu, 2 Massikkaa ja Fentin, ei noitten kans ainakaan mitään ongelmaa ole ollut. Mistä muuten voic kattella käytettyä vetokoukkua Fendt 395 työkonekantajaan? Onko niissä moton alustoina olevissa koukut kiinni tai onko niihin ylipäätään tullutkaan koukkua mukana?
Olis kiva kattella paikan päällä! Ei mahda olla niitä halvimpia harrastuksia...
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14