[
Autopower laatikollisia jontikointa suomessa jo yli tuhat ,muita merkkejä ei yhteensäkkää.
Pari vuotta sitten Konefoorumis eräs Agrin isompi herra avautui näistä ap ongelmista, kun sitä tarkemmin tivasin. Myityjä oli silloin yli tuhat ja lukumääräisesti 49;än (vikaprosentti n:5%) koneeseen oli laatikko vaihdettu ja muutamiin monta kertaa
(kertoisko käyttäjästä jotain
) Vika ei todellakaan ole monimutkainen ja kallis, mutta tietysti isoltahan se tuntuu, kun että oikein sinetöityyn puulaatikkoon potilas laitetaan ja lentorahtina Itävaltaan. Joku lukkorengas antaa periksi tai o-rengas sulanut ja öljy pakenee väärään kanavaan johtuen jäähdytysnesteen vajauksesta tai toimimattomasta jäähdytysvesipumpusta (näitä on vaihdettu takuuseen ja on myös ollut pimeänä koska sulake palanut
(kertoisko taas käyttäjästä jotain, jos perä niin kuumaks ajetaan ettei persettä kestä
, eikä edes epäillä jotain olevan vialla
Erään laatikon vaihdon hinnaksi tuli 5 tonnia töineen ja vaurio tapahtui n, 5000 tunnin kohdalla. Kulut jaettiin kolmeen osaan; Tehdas/AM ja omistaja. Minusta ei kovin kallista sit kuitenkaan, kun perinteisen lootan poikiessa puhutaan aina luokkaa kymppitonnin "huollosta"
ja sitä ei pidä kukaan minään