Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6

Viestit - Eerop

Erikoista sinänsä että 600-800hv Nissan Skylinen omistajat yleensä käyttää sitä voimaa paljon, ei ne sitä näyttämisen halusta taida tehdä. Ei ainakaan itse tullut sen takia kiihdyteltyä, mutta se Voiman tunne

Use the force Skyline, use the force
Taisi olla lähempänä konetehoa tuon dynon tulokset, aika positiivisia tuloksia antoi.

Melko järkyttävä oli se alku pyöräytys sille rullalle
Tämä on ollu se projekti jossa on tuumattu että jossei tällä tule kuntoon niin poltan sen
LepoSiem vetää vain ***** päähänsä  :o

Minä arvostan tuollaisia masinisteja, hatunnosto täältä  8)

Hatunnosto täältäkin. Ajettua mottia kohtia tuossa ForestDextassa pääomakulut ole kovinkaan rasittavat. Nämä nykyajan traktorit kun varusteellaan metsään, niin aletaan olla vähän ajettujen ajokoneiden hinnoissa.

Ja työsaavutuksessa dextan tasolla vaikka koneessa kiinni 200k€. 10k€ lokomon 909 ihan pätevä kone tuollaiseen harraste hommaan, uudenmat ja isommat sopii jo tosi töihin ja kovaan ajoon
Joko joensuuhun ilmottautuneita paljonkin?
En kyllä näe mitään väärää optimoinnissa. Omassa (pankin) koneessa T 162 nokat hiottu, ohjelmoitu (2 ohjelmaa, eco ja power) ja turbo vaihdettu (mikko suositteli). Tehoa on tarpeeksi. Kone ei savuta ja vääntöä riittää... Erittäin mukava tehdä töitä vrt vakioon.  Voima on hyväksi jos sitä osaa käyttää. Kysykää vaikka Luke Skywalkerilta.

***turbo tosiaan pitää vaihtaa, olikohan 2010 vuodesta etenpäin 6.6l moottorisiin. vaihtui silloin switseristä "jontikkaturpoon" eli cz:aan.
olen muutamaan koneeseen vaihtanut pajalla turbot, yhdestä cz kerkis jo räjähtämään, imusiivestä lähti siivet kokonaan. imuputkessa oli siivenpalasia kumiin uppoutuneena.

Oliko muuten retkun n163 otsikon mukainen "maanantai valtra" vai muuttuiko käyttötarve nopeasti kun näyttää olevan metsä ännä valmetin listoilla?

***käyttötarve ei oo muuttunu. olihan siinä jo tunteja ;-)

mä oon aina ollu sitä mieltä että parhaat valtrat on tehty silloin ku sivupellit oli peltiä.

Samaa mieltä kuin Retku.. 8950 kun sais uuden ..


Aika moni nykyisen T sarjalaisen omistaja tuuminut samaa kun kysynyt olen kestosta
27 tuntia betoni-auton ratissa ja siitä vielä muihin hommiin päiväksi, pari tuntia unta ja toiset 24 tuntia ajua. Ei paljon siltavaluja seisotella jos ajettavana 3000 mottia.

Ei kyllä traktori mutta kuitenkin
Otan osaa ::)
Kyllähän se tyhjänä, pressukantinen täysillä säiliöillä jää haaveiluksi tai voihan sitä tietysti ajaa hitaasti matelemalla
Nykyään 90% osien kyselijöistä ei tiedä omasta autostaan juuri mitään, sillä ihan hyvä vähän saada autosta enemmän tietoa myyjänkin ettei turhaa tilaa ja myy vääriä osia
Kyllä ette tiedä mitä ylämäki on jos tuommosella ajettavalla ruohonleikkurilla pärjää 2,5/3m kylvökoneen kanssa. 3000 tumen jc vaatii 140hv liikkuakseen kevyesti. Liikkuu se henkilöauton peräkärry mopoautollakin, eri asia onko se mielekästä
Suodattimia hankkiessakin pitää monesti tietää moottorikoodi, muuten ei tahdo saada oikeaa kun harvemmin näillä varaosaliikkeillä on pääsy auton valmistajan tietokantaan että olisi varma mikä moottorimalli siellä on.
HP diesel ainakin palveli erinomaisesti itseä. Vastailee viikonloppuisinkin puhelimeen ja herkästä antaa neuvoja niin ei tarvitse arvailla kasatessa jos jokin arveluttaa.
Mikäs joensuussa?
Rekisteriotteen mukaan paku, farmari octavialla ajelen ja ei muuten vie öljyä yhtään kun oikeanlaiset äljyt koneessa. itsellä pelkästään kendall öljyjä.

Millä merkillä on enää tällä hetkellä luotettavat moottorit?

En ole vielä niin luotettavaa autoa/moottoria nähnyt etteikö remonttia olisi tarvinnut tehdä. Nykyään ei ole kannattavaa tehdä luotettavia autoja/moottoreita.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6