20t kone plus mahdolliset kauhat 3 akselisen JPM päällä.
Mieluisin veturi on JCB 3190 ei lisäpainotettu jousitettu ja nopea ei tee mieli muilla ajaa tämän jälkeen.
Huonot puolet on pikavaihteiden rajallisuus 3kpl mikä talvella haittana päävaihteisto joka kuorma-automainen . Myös kääntöjarrujen puute joskus harmittaa.
Toisena veturina TM155 Scanian suuttimilla eli 190hv nyt pellin alla. 22x45?kiinnikkeet etunostolaitteessa.
Talvella ykköspeli koska jyrkkä mäki jonka yläpäässä 90asteen käännös ei voi pitää lukkoja
päällä mutta vaihteita pystyy helposti selaamaan antaa erittäin paljon anteeksi.
Kyseisessä mäessä lähes joka talvi rekka kiinni. tälle vuotta valmistuu onneksi kiertotie joten tämäkin ongelma poistuu.
Samaa lavettia olen vetänyt kaverin 8400 vallullakin. Piristetty voimaa on mutta se vaihteiston rutina vaihdetta vaihtaessa ei oikein laatuvaikutelmaa anna. Pikavaihteitten porrastuskin jokseenkin huono.
Tupperi sarjaanhan välityksiä muutettiinkin oliko 50%?
?
Jos JCB ei tunnu potenttiaaliselta koneelta katselisin JD 7000 8000, N-H TM 150 eteenpäin sekä G-sarjalaista
Tai Casen ainutta traktoria siis Magnumia 7100 on 30km versioita 7200 menee sen 40km
Ruotsin suunnalla paremmin tarjontaa. Englannin suunnalla kyseiset mallit haluttuja edelleen ja hyvät lähtee liikkeistä nopeasti uuteen kotiin.