Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2]

Viestit - KMM

Minkäslaisia kokemuksia on kjellmannin varaosa palvelusta. Itse tilasin osia viikko sitten ja aikoivat heti lähettää Soittivat vielä seuraavana päivänä ja varmistivat että osat on oikeat. Osia ei alkanut näkyä pihassa niin soitin tänään että missä viipyy, niin sanovat että ei niitä oo vielä lähetetty. Kysäsin että jos neuvoteltas vähän hinnasta kun olis niitä osia jo tarvinnut niin ei ole kuulema mitään neuvottelemista mutta seuraavalla kerralla voitas hyvittää. Seuraavaa kertaa ei saata tulla.
Yllättävän sitkeää rautaa tuo Pirttisen aura, jd3050:ssa ei riittänyt märässä paino/pito. Laitettiin ketju väliin ja h9 åkerman kaveriksi vetämään, ketjuja meni kuin leipää mutta aura kesti.

Täälläpäin vetivät yhen pirttisen poikki ihan yhellä 120 hp traktorilla.
Ihan toimiva peli. laittaa vaan laaserin pellon reunaan ja kone vastaan otin kiinni niin saa kaadot kohilleen. Koneen tein ite vähän jämäkämmän mitä pirttisellä ettei se aura jää ensimmäiseen kiveen.
Mihin siinä tarvitaan 160hp ja 400l/min. Jos esim. Slagkraft pyörii 60cc hydemoottorilla ja 150 l/min pumpulla. Tottakai se pitää olla omalla hydrauliikalla. Eikö siitä kuorkin jousesta tule sirpalepommi kiviosumassa.
Älkää vaan luottako niihin rahtikirjojen painoihin. Meille tuli muutama vuosi takaperin mepun 3*2m kantikkaita siiloja 2kpl ilman pohjia ja olikohan 8 kerrosta. Niin rahtikirjassa paino 1200kg mutta lähetteessä oli 3200kg.
Painon takia ajattelin sen itte tehä. Ei se mihinkään urakka ajoon tuliskaan. Alkaa vaan syödä miestä sahata moottorisahalla pari kilometriä puropenkkoja. Eikä niihin yllä näillä nostolaitekoneilla.
Haaveena olis tehdä kourakuormaimeen jonkinlainen ketjumurskain. Minkä laista hyde pumppua ja moottoria vois ajatella. Alusta koneena olis 6400 valtteri. Tietenkin valmiitakin olis myynnissä.
Vika taisi selvitä. Toisen tappianturin yksi johto poikki sieltä anturin juuresta. Ei edes toista päätä näy niin sitäpä ei sitten liitetä. Kiitos hyvistä vinkeistä.
Eikö sen juuri noin pidä toimiakin?  :)
[/quote
Eikai sen kuulu rynkyttää nostolaitetta ylös ja alas (20-30cm) palkallaan ollessa. ]
Niin joo malli oli 8150 ht
Vetovastus tunnustelu päällä nostolaite nykii ylös ja alas. Tunnustelu pois päältä toimii normaalisti. Eikä vilkuta mitään koodeja. Eli olisko joku anturi vika?
Joo ketjuja kun kiristi niin vantaan varret alkoi taipua. Se jäykiste sarja oli aika suolasen hintanen.
Aikaisemmin oli tumen hkl2500. Ei siinä muuta ongelmaa ollu mutta jyviä sillä ei saanu maanalle. Kiekkovantaitten varret onnettomat rimpulat. Vaihdettaissa kateltiin sitä jc staria niin vantaisto näytti edelleen samalta niin vaihtu maestroon.
Sivuja: 1 [2]