Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Suutin jumii, löysäilet vaan putki kerrallaan mikä se on niistä.
Onko nostolaite nyt ylhäällä vai alhaalla ja mitä näyttää ac o-100. Minulla joskus jää nostolaitteet alas, mutta ac näyttää 100, oon sitten sieltä nostolaitteen pakko ventiilistä nostanut vetovarret ylös, jonka jälkeen koppiin ja keinukytkimellä alas. Pakkoventtiili tai mikä se onkaan on siinä oikean taka-akselin etupuolella.
Eikös tuo Susanna ole tundran tyttöjä, ja nuin onnellisena halailee. ps komea lippis papparaisella.
Kokeile starttipilotilla antaa kunnon pyörintä nopeudet koneelle, jos siellä joku ilmakupla härnää sinua urakalla. Googleta JR-diesel ja pirauta sinne, käytin/lähetin sinne 6900 pumpun kunnostukseen. Kertoi jotain tuosta 6610 sähkö ohjatusta pumpusta , minun 6610 mekaaninen.
Kongskilden kotisivuilta löytyy tekniset tiedot ja hajotuskuvat, myös Suomeksi.
Vehon varaosa tiskiltä rekkari numerolla.
lade on hankosullojalla ja europrofi2 roottori sullojalla. europ, on tehokas jos veturissa potkua piisaa, minulla oli veturina 3085 turbo ja myöhemmin 6610 jd kummatkin kävi pieneksi , hieman märemmällä heinällä nuilla en saanut etes kärryä täyteen. +140hv + karhotus niin siilo miehet k:sessa. Kestävä ja järeä kärry.
Olihan ne suomussalmella saaneet poikavauvan syntymä painoksi vähän yli 6kg, tosin vaakana oli Kekkosen vanha kalapuntari. Toissa kesänä 11,5kg hauki verkosta pituus 120cm. passais tuo Putinin hauki siihen kategoriaan.
Tuliko tähän tietoo, omassa 6610 alkaa näytöt olla vähissä.
7/10 ja v8 luettu viimeksi 20 vuotta sitten.
Montako kymmentä kilometriä tai vuorokautta,ajatetaan sutta, ennen kuin päästään ampumaan nukutusnuoli? Herääkö kaikki nukutuksen jälkeen?
Oven kaasujousi kestää, jos sen antaa itse työntää oven auki, eikä hätäpäissään mene ite repimään auki.
Muissa merkeissä olisi alkava kannentiiviste vika. Mitenkä sammuttamisen jälkeen, kuuluko lorina ääniä lämppärin letkuista, päästääkö hana ilmaa järjestelmään onko lemmarit tiukalla ja eihän kenno tihku jo ulos päin tai pakkasneste liian väkevää/paksua. Mitenkä letkut lämpiää(rautaputket) siitä oikean puolen askelman takaa, kytkin remontin yhteydessä letkut liitetty ristiin siinä oikean askelman takana, hanan kautta kuuma vesi kennolle. Kenno tukossa sisältä jäähdytin sementillä/ ulkopuolelta muuten tukossa, paineilmaa. Metsäohjaamo malleissa kiertovesipumppu vakiona, kyllä se kiertovesi pumppu auttaa ja nopeuttaa lämpenemistä, siinä oikean askelman takana on tilaa pumpulle. Joskus omissa ollu tämmösiä
Kaverilla oli palanut polttimo(t) siitä näytöstä 5-8,eikä vaihteisto tominut/ tai ei tiennyt mikä vaihe päällä.
http://www.ytmpumput.fi/pumput/jabsco_12V_ja_24V_pumput Noukin vaunuun laitettiin viime kesänä tuommonen Jabsco parmax ja siihen kaveriksi kiinasta virta hakkuri, jolla sai sääjettyä tuottoa. Ei tarvi sääjellä välillä, kuten noitten tynnyri hapottimien kanssa, tai odottaa että sais ne ilmakuplat pois letkusta.