Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 9

Viestit - Jobbari

En ny puutu pyöröpaalaukseen mitenkään, vaan urakointiin yleensä.

1.Urakoitsijoiden asiakkailla on niin jumalan vaihtelevat olosuhteet että urakoitsijan puolelta yleispätevän hinnoittelutaksan tekeminen on lähes mahdontonta, mutta ne joilla olosuhteet ovat kunnossa pääsevät pääsääntöisesti varsin kustannus tehokkaaseen lopputulokseen.

2.Oliko viestiketjun aloittaja ihen ite laskenut nämä pelkän rakkorin tuntikustannukset, sillä itse olen todennut pelkäksi rengas kustannukseksi 3 verotonta euroa tunti.

3.Tehokkaan koneketjun tilaajan pitää ymmärtää että se maksaa, sillä itse olen valmis maksamaan esim kylvöstä ja ruiskutuksesta hieman extraa että se tulee hoidettua ajallaan ja tehokkaasti.
(Itselleni urakoitsija hoitaa nämä)

4.Keskimäärin urakointi on kallista suomenniemellä urakoitsijalle ei asiakkaalle
Bergmann uskovaisuus on kuten Wincapita.
Uskotellaan (ja uskotaan) itselle sellaista mikä käytännössä ei ole mahdollista.

Kaikki antaa vähän ja kaikki saa paljon takaisin
Bergmanni miehet tuppaa vaan keskimäärin olemaan kovenpaa tekoa.

Itte Tebben 25 motin vesitilavuus kärrillä olen erinomaisen tyytyväinen itseeni 500 kuution päiväsaavutukseen.

Ihmetyttää vaan olenko laiska, saamaton vainenko taidoton, kun nämä muut tekevät helposti
1000 motin päiväurakoita noin 10 kuution kiululla.
Joku nyt närästää tässä tauti saneerauksessa.

Ihan näin alakoululaisen ajatuksissa

1. Mitenkähän helppo lietekuilu bunkkerit on desifioida vs. tyhjätty kestokuivikepohja halli

2. Mikä on tautipaineen todennäköisyys. Elikkä mihin kaikkeen pitää suunnitteluvaiheessa varautua.
   (Esim meteoriitti).

3. Ainahan tauteja voi tulla, mutta pidän parempana vaihtoehtona ennaltaehkäisyn toiminnassa, olkoon valittu rakennetyyppi sitten mikä tahansa.
Paikallista moottorigurua lainatakseni
"Keskimäärin viritys on onnistunut, jos tehtyjen toimenpiteiden jälkeen tehot ei laske yli 10 prosenttia"

Ja joudun kyllä itsekkin olemaan aikalailla samoilla linjoilla
Pientilalliset australiassa ainakin harjoittaa semmoista puimanajokeen hinausta, missä itte pää puimurin perässä hinataan toista oma käyntistä ykksikköä.
Ottaen huomioon että kummassakin laitteessa min 30 jalkanen pöytä niin kyseisillä lohko jaoilla ei lohkoa päivässä tappuroida.
Isot tilat on sitten eriksen.
Mitä pojat taas riitelee selvästä asiasta.

Ymmärtääkseni germaania oli mailmanlaajuisesti jo 30-luvulla biopolttolaitosten kehityksen kärjessä.
Eikö se nyt lue historiankirjoissakin.
Tieto/taito on niin kova jo tässäkin valossa, että siinä on Stubbin Brändi-työryhmä on ihmeissään.

Korjaus kulut menee yli 10000 euroon,mikäli osat olis ostettu Suomesta hintaan olis voinut lisätä 5-10000 euroa.Huolto ja korjaus kulut aika lähellä 4e/h.


Se minkä muuttuvissa kustannuksissa voitetaan, niin hävitään 100-0 kiinteissä? Meinaan vaan että omalle taskulleni vaikuttaisi ehkä piiiikkasen liian kalleilta tunneilta, vaikka muilta ominaisuuksiltaan huipputraktori olisikin  ::)

Ittellä pelkät verottomat rengaskustannukset 3€/h (sis vain rakkori)
... Eikä ole mitään surkiaa keinuteliä vaan ADR parabeli jouset/akselit/navat ja jarrutkin kaikissa pyörissä ja aisajousitus on vakiona ;D  Ja pronarin kärryt on myös laadukkaan oloisia kärryjä jne...

Perusteleppa nyt minkä takia parrapelit olis parempi kuin jousitettu keinuteli Jos vaikka kummassakin lukisi navoissa BPW.

Ja nyt puhutaan sekalaisesta maatalousajosta ja kuten yllä maansiirrosta.

Ei muuten mutta laadukkaissa maajussi koneissa monesti ne parrabellit on vakiona, mutta jos hyvän haluaa niin keinun saa lisähintaan





En tiedä pähkinöistä kun jäi lääkäri opinnot kesken, mutta

Kummassa on ideaa yli 200 heposen luokassa rakkoreissa.

1. Laittaa ETU kuormain taakse

2. Asentaa se väkisin eteen.


Oma mielipide--- ei keksi

PS. joskus tullu ajeltua Jenkki vihreällä mihin ympätty etukuormain.

Markkinataloushan tän määrää kun jokku idiootit maajussit haluaa laitteen kuormaimella mihin se kertakaikkiaan ei sovellu

hiertoepox
Meinaan urakointiuutisissa.
Vielä kun kiinnittää Renki takakuormaimen etunostolaitteisiin niin jopa on lusikka haarukka.

No ite harrastelen olkikuivike pohjalta lypsykarjataloutta.
En tiedä mikä olisi parempi vaihto ehto eläimelle.
En myöskään osaa sanoa kumpiko on rahallisesti kannattavampi tainen työllistävyydeltään suurempi vastaan makuuparsi pihatto.
Kannanttavuus rajan taksa.
Jos vähänkin tavaraa niin 11 ekua alvi 0 per paali, niin saa kulut pois.(tämäkin lähes hyväntekeväisyyttä)
vähemmässä tavarassa + karhotus.

Tässä tarkoitin pelkkää pahnaa sillä heinähän pittää karhottaa aina
Jos koivumäelle ei tuu muuta pieleen mitä vois pakilla vetää niin ei se aikaan mikään pedofiili ole.

Ei sinänssä itte tullu aikoinaan pakittettua pöttinggerin silppurilla sen verta varjolla että eteneminen edelleen kuppilla käynnin jälkeen kaks eteen yks taakse eikä siltikään ole öljyt käyneet lämpimäksi.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 9