Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2]

Viestit - puuhastelija

ei tarvitse irroittaa mitarikoteloa, ensin otetaan se suunnanvaihtajan vipu irti, paljekumin alla on sellainen kartiotappi joka on mutterilla lukittu sen kun avaa ja naputtelee tapin pois irtoaa vipu, sitten poistetaan ne muoviset suojat siitä ohjauskonsolin sivulta tais olla kiinni ylhäältä ja alhaalta sitten pääseekin siihen koteloon käsiksi joka on kahdella ruuvilla kiinni, se etummainen on hieman ahtaassa paikassa , kotelonhan saa sitten halkaistua taisi olla kolmella pultilla kasassa.
kuulostaa ihan tutulta sitten , eli siinä kotelossa siellä ohjauskonsolin sisällä on alunperin ollut muovi puslat jos niitä enää edes löytyy , tähän omaani tuli koko paketti uutta siis vaijerit ja se kotelo, koska vanhasta katkesi se keinuvipu sieltä kotelon sisältä , nämä muovi puslat on korvattu mesinki puslilla varaosana  , toki kaikki osat olisi saanut erikseen, mutta hinta olisi ollut juuri sama , vaikka sen kotelon olisi jättänyt siitä vanhasta.
epäilen kyllä edelleenkin sitä vaijeri vikaa, se suunnavaihto on noilla uusilla vajereilla mekaaniseksi tosi kevyt käsitellä
Oliskohan siinä suunnanvaihtajassa vaijeri vika , jos se on raskaskayttöinen , vastaavaan vaihdoin vaijerit pari vuotta sitten kun alkoi muuttua suunnanvaihto voimalajiksi ja lopulta katkeaa sieltä vaijerikotelun sisältä akseli, vaihdon jälkeen on kevyt käyttää ja kytkeytyy ilman rusahduksia.Näitä 5400 sarjaa ei paljoa ole mekaanisella suunnanvaihdolla , mutta ihan toimiva systeemi tämäkin.
Sivuja: 1 [2]