Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Nyt näkyy suorakylvettykin HsS kuorettuneen. Ohra pyrkii pintaan, mieli tekisi auttaa jyrällä mutta aika isoa sadettakin on luvassa.
Päisteet olisi pitänyt kylvää vasta viimeisenä...ehkä.
Lohduttaa vähän että saman pellon kynnetty osa (lanta syksyllä)
on kuin betonia pinnaltaan. Varpajyrä-äes ei ollut tänä vuonna paikallaan.
Joskus sekään ei tahdo riittää.
meillä huomattu että oikein veden vaivaamalla lohkolla kevät kyntö ja siihen suoraan kylvö ni eipä vesisateet haittaa
tänä keväänä kylvetty myös suoraan jyrsittyyn suohon (paljon puuta alla) sänkikylvöäkin on tehty ja huomattu etua siinäkin että ei pieni sade haittaa kylvöä koska maan pinta ei heti muutu liejuksi etenkin vanhalla nurmella
parasta ehkä meillä on tuo maan kantavuus kun ei muokata
tere onko kellä kokemusta tuosta kasvinsuojelu.fi syhalotriinista rypsin kirppa aine että toimiiko miten hyvin olis aika kilpailukykynen hinnan puolesta.
Tänään tuli ensimäiset 2 ha ohraa kylvettyä, huomenna jatkuu kylvöt.
Näin sisä savossa
tere! liperin suunnalla kylvöjä alotellaan ainakin kivisillä on kohtuu kuivaa
mitä eilen ajelin mutta metän reunoilla vielä routaakin
hiekkamaita alotin viime torstaina ja hyvin meni
eilen ekat suorakylvöt kivseen rinteeseen enkä epäile onnistumista yhtään mutta muuten saa sänkikylvöt vielä olla ..
turpeilla pinta kuivaa nopeesti mutta pohjat roudassa ja osin savillakin..
tere mitähän moottorivaihtoehtoja olin tuommoseen traktoriin
kun on entinen hajalla puimureista ku ei tunnu samaa löytyvän 4.4l
joten onko kellä kokemusta minkä tuohon sais käymään
kokonaisena ni olis helpompi vai ottaako ikh puolimoottori..
terve! onko tietoo mistä sais kun joskus näin semmosen jarrusylinterin siis hydraulisen joka kävi suoraan jarrukellon paikalle, tarviis lavettiin semmoset.
Enkös mää sanonu. Paska mikä paska.
tere samalla periaattella taitaa pikavaihteet hävitä kaikista
joskus meni mehtäzetkasta kun ei ollu öljyä saanu riitävästi
ja valmet f105 kuumui liikaa tieajossa(120c¤)
casesta (ih 684 ta) liukeni pinta väärällä öljyllä v.87
miten lie nuo massikat kun ei tietoo yleensä vetolevy pettää tiukassa paikassa ensin sama myös nh/fiat
paljonko tehoja 6910 on jos rikitetty!!
Enkös mää sanonu. Paska mikä paska.
pölli peräpuntin alle ja kauhalla ylös
miten tuo pyörivä liitin tuossa systeemissä käsitellään
Lähinaapurin kanssa kun yhteistyötä tehdään monin tavoin mm. yhteinen 425 carrier jonka vetokoneena on hänen 6910 J.Deere. Kone on pelannut kohtuullisen hyvin ja voimaakin ollut sopivasti. Viime syksynä koneen vaihteistovalo syttyi kun kone oli ajettu lämpimäksi. Kylmänä ei valo palanut. Kone jätettiin sittemmin talviteloille ja nyt keväthuollossa vaihdettiin anturi uuteen, mutta vika ei hävinnyt. Siis vaihteistovalo palaa vain kuumana, ei kylmänä. Onko kokemuksia mistä lähteä vikaa etsimään?
terve! tarkasta vaihteiston voitelupaine ja anturi ehkä?
ja uusi suotimet jos ei uusittu ja tarkasta johdot ja lämpö anturi
ehkä?? myös syylärin sis vuoto joten tarkasta lämpötila vai palaako lämpövalo
tere onko mitä löytynyt jos viittit paljastaa
Aiemmin tällä palstalla oli jo puhetta Avantin käyntiongelmista ja niistä selvittiin silloin vastauksina tulleiden ohjeiden avulla. Avantia kallistettiin etukuormaajalla ruiskutuspumpun puolelle, jolloin sen piti tulla paremmin voidelluksi ja samoin naftan joukkoon laitettiin hiukan 2-tahtiöljyä. Näillä neuvoilla se onkin pelannut moittetta pari kk.
Nyt se on taas ruvennut sammuilemaan ja tänä aamuna teki niin, että käyntiin lähdettyään se ottikin täydet kierrokset ja lykkäsi pikimustaa savua. Kaasusta ei tienny mitään ja sitten sammui. Kun lopulta sain sen käymään jotenkuten normaalisti, niin sitten moottori ei jaksanutkaan ottaa kierroksia ja sammui joka välissä. Nyt ei ainakaan edellämainitut temput auttanu. Mitäs nyt?
¨terve ota syöttöpumppu irti ja putsaa huolella se on auttanut
muihinkin missä kubota 3syl moottori siellä on eräänlaiset säätimet
jotka jumii.
terve! onko kukaan tilannut kääntölaakeria englannista yms..
vai saako suomesta oiki hintaan ku näyttäs siellä maksavan
n.1450gbp vai onko kokemusta noista pohmakon laakereista
meillä se remppa on kohta esillä ja tekopaikka olis tiedossa
sellanen missä on vahva siltanosturi ...
Lähinaapurin kanssa kun yhteistyötä tehdään monin tavoin mm. yhteinen 425 carrier jonka vetokoneena on hänen 6910 J.Deere. Kone on pelannut kohtuullisen hyvin ja voimaakin ollut sopivasti. Viime syksynä koneen vaihteistovalo syttyi kun kone oli ajettu lämpimäksi. Kylmänä ei valo palanut. Kone jätettiin sittemmin talviteloille ja nyt keväthuollossa vaihdettiin anturi uuteen, mutta vika ei hävinnyt. Siis vaihteistovalo palaa vain kuumana, ei kylmänä. Onko kokemuksia mistä lähteä vikaa etsimään?
terve! tarkasta vaihteiston voitelupaine ja anturi ehkä?
ja uusi suotimet jos ei uusittu ja tarkasta johdot ja lämpö anturi
ehkä?? myös syylärin sis vuoto joten tarkasta lämpötila vai palaako lämpövalo
Olen tähän asti kylvänyt aina agrin takuusiemenillä, mutta nyt on hieman noussut kiinnostus oman siemenen käyttöön. Vanha petkus tilalta löytyy lajitteluun, mutta peittaus hieman mietityttää
terve onkos kukaan peitannu rypsin siementä ja onko onnistunu
kun tuommoseen olis tarvetta ja intoa kokeilla..
terve! mitä kasveja vaaditaan riistaseokseen jos ite sekottelee
kun kiinnostas laittaa tuolle lohkolle mistä hirvenmehtuu alotellaan.
terve! mistähän sais paljon palvelleeseen syylärin
ku entinen vuotaa eikä mitään alumiini muovi malleja
kun eivät miehen ikää näy kestävän??