Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 170

Viestit - ht


Mites toi on vielä noilla pienemmillä takaronkilla🤔

Facelift.

Niinku länsirannikolta tulevissa keltaisissa peltilaatikoissa.

On tehty niistä nappaleista mitä on just sillon sattunu hyllyssä olemaan...
"Konekuskaus" eli konekuljetus

Ja savoksi...
Pohjahinnassakin puolet liikaa🤣🤣

Tuon firman myytävissä aina. Ensiksi laitetaan kone huutokauppaan ja lopuksi hylätään tarjous. Sitten parin päivän päästä sama värkki uudelleen huudettavaksi, nyt jo saatteella "myydään eniten tarjoavalle", lähtöhintana tuo hylätty tarjous +40-50%.
Osa myytävistä jotain Englannista uitettuja loppuunajettuja ruosteisia romuja. Vasenkätisiä niittolaitteita ym. ryönää.
Ja turbiinikytkimessä ei ole tuota staattoria, sen takia siinä ei momentti muutu vaan menee läpi suurinpiirtein 1:1
Jos Suolahtelaisessa on vielä turbiini niin kyllä on hyvä.
Saa IBC-astian bensallekin. Tilavuutta kolmasosa dieselin astiasta eli reilu 300 litraa. Pumpussa pitää olla erilaiset tiivisteet.
Muista sitten että Salpausselän yläpuolella raekoko kasvaa kivennäismaassa olennaisesti Kymijokivarteen verrattuna...  ;)
Auton navi pysyi aika hyvin menossa mukana, vielä kun apukuski luki matkoja seuraavaan käännökseen niin kohtuullisesti pärjäsi.
   ja nuin kapia tie.   eihän tuollasia ole enää etes mökkitiet suomessa..

 Ei tuo ole kapea. Käytiin hiljattain Sisiliassa kattelemassa maisemia, Hertziltä saatiin pyydetyn Yariksen sijaan C-HR. Sekin tuntui Taorminan keskustassa ihan liian leveältä. Yhden yksisuuntaisen kujan suulta sattui silmiin liikennemerkki "ajoneuvon suurin sallittu leveys". 1,8 metriä...  ::)
Jos on Samsungin puh elimet ni äppikaupasta löytyy äppi millä siirretään tiedot vanhasta luurista uuteen
Tuo Bahcon 3 tonninen on hyvä jos 90 mm mahtuu henkilöauton alle.
FH Volvon I-Shift on robottilaatikko, ei powershift eikä kaksoiskytkinlaatikko. Normaali kolmivaihteinen päävaihteisto, 2-portaiset aluevaihtaja ja puolittaja eli yhteensä 12 vaihdetta. Normaali levykytkin moottorista riippuen 1- tai 2-levyisenä. Rastilistalta myös ryömintävälitykset.

Pienempiin Volvoihin (FE?) saa kaksoiskytkinlaatikon.

Fendtin laatikosta olen kuullut organisaatiossa pitkään työskenneeltä henkilöltä, että vaihdelaatikkokustannus on työnkuvasta riippuen 1-1,5 € / käyttötunti.

Powershiftissa kolahdus vaihdettaessa ei tule pakoista, vaan voimansiirrossa olevien rattaiden välyksistä.
hei, poikkeks se 605 valtusta?      tuosa kaverin kans naurettiin et enää tuon jälkeen ole yhtään hyää valtua tullu...

Minkäs verran olet tän "kaveris" kanssa oikeesti tehny töitä uudemmalla kuin 05 sarjan Valtralla? Sitä kun istuu hernerokkapäivänä raktorin kopissa liikkeen pihalla, ei lasketa työnteoksi...
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 170