Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2]

Aiheet - WoTi

Koneet, laitteet ja tekniikka / Agrotron k
: 17.08.19 - klo:11:50
Kokemuksia k100/120, k410-430. Millanen toi karvalakki mallin hytti verrattuna Agrotronin peruskabiiniin. Miten vaijerivälitteinen töpö vaihdekeppi toimii.
Kokemukset 100mk3 3.2l pikkukoneesta kiinnostaa myös.

Poikkeuksellisesti varsin rehevä pysty vehnä tehnyt 2000-sarjan pöydällä kiusaa. Korsi hiukan ehkä nihkeä ja tuppaa jumittamaan pöytää eikä syötttö ole muutenkaan tasaista.
Terä pitäs kyllä olla kunnossa joten ongelma viittais enempi syöttöruuviin, pienelläkään kasteella ei luonaa ollenkaan.
Pöydän syvimmästä kohtaa etäisyys ruuviin 15mm.. Pitäskö lisätä reilusti kun rukiillakin moista ohjetta tarjotaan.
Kokemuksia ko. Kultivaattorista.
Toimiiko savisemmassa maastossa?
Meneekö maahan vaikka hieman kevyt.
Jälkilautasten toiminta?


Orkinaali Bosch tuossa 824:ssa on EP/VA4/110H 1150 CR 85 D-246 moottorissa (4.0l)

Olis tarjolla jostain daihatsun 2.8l koneesta Nippon Denson VE4 9F 1800 RND181.
Kiinnitys näyttäs kovin samalta.
Miten tuo syöttöjen ja kierrosten ym. sisäisten ominaisuuksien suhteen mahtaisi
sopia, mahtaneeko saada optimoitua tähän.

Kiinalainen CAV/Bosch mutaatio tilalle ei oikein kiinnosta, vaikka hinta onkin kohtuullinen.
110 mk3 koneesssa käytetty merkkihuoltajan toimesta lootassa Mobilin 426:sta.
Periaatteessahan tuohon T-7200 ei sais STOU:ta kummempaa laittaa,
monet kai kyllä menestyksekkäästi näitä eri UTTO öljyjä on käyttäneet.
Onko havaittu ongelmia? Hätäisempää suunnanvaihtoa, takkuavaa kytkintä tai vastaavaa.

Jos ei ongelmia tiedossa, ei viiteis vaihtaakaan, ei näillä ole ajettu vasta kuin 200h.
Moro,

täällä on vanhastaankin juttua noitten deutsien ohjelmoinnista. Mutta mitä nykyään suositellaan?
Voimaa.com softat ilmeisesti toimivat hienosti. Onko LTR vielä toiminnassa?
Ajattelin jos tuosta 140 pollen nurkilla ottas ulos, pitas vielä hyvin kestää.
Dynolla olis kiva saada pohjat ennen säätöä.

Toinen juttu pikavaihteet lotkaa jonkin verran ainakin tyhjällä koneella maantiellä. Varsinkin 2-3 vaihdettaessa
aika paukaus. Vanha -03 105mk3 7100 laatikolla vaihtoi siistimmin.. Kokemuksia?
Sivuja: 1 [2]