Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Viestit - iliperi

Täysin paikkaansa pitämätön väite ettei paikat muka kestäisi. Tm 150 rc ollu suohommissa ja peltotöissä tuhansia tunteja 250hv tehoilla eikä oo laturia ja ilmastoinnin kompuraa kummempia vaihdettu. Nykyään tuntuu kaikki vehkeet niin laiskoilta tehdasasetuksilla ettei niistä oo ku verkon painoksi ilman viritystä.
Onko kokemuksia kyseisen aparaatin optimoinnista/lastuttamisesta ja paljonko tosta koneesta vois saada tehoja ilman mitää komponenttien vaihtoo? Tm 150 oliki viä helppo rimmata ku ei tarvinnu muuta suutinkärjet vaihtaa ja säätää syötöt ja ajotukset kohdilleen niin pukkaa kevyesti 250hv.
Onkos foorumilla ketään itseni lisäksi joka on lähdössä Jo Toursin reissulle Amerikan keskilänteen?
Oon kyllä kuullu paljon puhuttavan että se loota hajois just enimmäkseen sen vaihteistojarrutuksen seurauksena. 6020 sarjassa on kai zf:n toimittama loota ja nois jenkeis deeren omaa valmistetta. Haluaisin tietää onko kenelläkää Suomes hajonnu nimenomaan 7020 sarjasta autopowervaihteistoa?
Miten autopower kestää noissa jenkeissä kovaa käyttöä?
Sivuja: [1]