Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Viestit - urkki

jaa. mua neuvo ferkun huoltomies et sitä laatikonvälitystä muutetaan.kaksi ratasta vaan muutetaan eripäin. ei kyllä mistään lautaspyöristä puhunu.
löytyy kyllä sellanen perkeleen nopia ursus niinkuin vähän tua nimimerkki kertoo
155 ollu .köyhän on vaikia sellaseen vaihtaa ja oon kiintyny tähän mf
tämä on 16x16 askilla et vaihdetaanko sinne isommat rattaat sitten ja mistä niitä kannattaas kysellä.
kyllä mä täs sitä polttoaine säästöä ajan takaa en niinkään ajan säästöä. ja no en mä mikään pojannulikka enää oo mut en mikään krätyynen vaarikaan
joo mut ei sillä lietteitä levitetä ja paaleja ajeta pellolta. ei ainakaan mun autolla.
Elä hyvä mies pelleile sen verkun kanssa vaan vaiha ainoaan oikeaan liikennetraktoriin, eli MB-traciin. On jarrut, jouset ja nopeus on vähintään riittävä  8)
joo onhan se mb nopia mut siinä on niin ankea ja meluisa ohjaamo. oon tottunu vähän parempaan.
mut siitä kysymyksestä et onko alentava vai ylentävä. jos sais tehtyä nopeutuksen niinkuin noihin zetkoihin ja urkeleihin
ei lue muuta kun et liikennetraktori nyt renkaat 580 70 38 -480 70 28
no eikös tämä oo liikennetraktori kun rekisteriottees lukoo. ja ne jarrut on hyvät jos hätäseen painaa liika lujaa niin on nenä lasis.
jotenkin arvasin et kaikki kyläpoliisit tänne kirjoottaa. kyllähän näitä aina vähän pitää trimmailla.
jaa kyllä siinä mun mielestä hyvät jarrut on. tietysti mihin on tottunu. mut en ainakaan sellasella traktorilla ajanu missä olis paremmat.
joo jos olis sellanen kärry. kulkee nyt 47-48 mut voishan aina mennä vähän lujempaa ;D
hei onko mf 3655 -90 alentava vai ylentävä pikavaihde . Jos on alentava niin onnistuuko kääntö ylentäväksi.?
Sivuja: [1]