Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: caseih cvx
: 13.01.08 - klo:14:26
S-matic lokoo kyljes...
http://www.konedata.net/Traktorit/caseihCVX120.htm
Steyr kehitti 90-luvulla portaatonta voimansiirtoa samaan aikaan ZF:n kanssa eikä tilanne muuttunut, vaikka ZF osti Steyrin voimansiirtotuotannon. Case IH:n ja Steyrin S-Tronic -vaihteisto julkistettiin vuoden 1997 lopussa, mutta myyntiin se saatiin vasta vuoden 2000 alussa. Vaihteisto oli periaatteeltaan varsin samankaltainen kuin JD:n ja DF:n käyttämä ZF:n portaaton. Siinä oli neljä nopeusaluetta ja mekaanisen vedon osuus tärkeimmillä työalueilla oli suurempi kuin Fendtin Variossa.
Mitä oon itte kuullut niin aika vähän ollut vikoja.(varmaan kanssa jos näitä olis enenpi niin vois olla kans murheita)(mutta koneita vain muutamia ja tunteja kyllä aika paljon .Laatikoissa varmaan tekee osansa oma erillinen öljy jota ei käytetä hydrauliikassa... ainoa järkevä vaihtoehto portaattomissa kun otetaan askin hinta huomioon
http://www.konedata.net/Traktorit/caseihCVX120.htm
Steyr kehitti 90-luvulla portaatonta voimansiirtoa samaan aikaan ZF:n kanssa eikä tilanne muuttunut, vaikka ZF osti Steyrin voimansiirtotuotannon. Case IH:n ja Steyrin S-Tronic -vaihteisto julkistettiin vuoden 1997 lopussa, mutta myyntiin se saatiin vasta vuoden 2000 alussa. Vaihteisto oli periaatteeltaan varsin samankaltainen kuin JD:n ja DF:n käyttämä ZF:n portaaton. Siinä oli neljä nopeusaluetta ja mekaanisen vedon osuus tärkeimmillä työalueilla oli suurempi kuin Fendtin Variossa.
Mitä oon itte kuullut niin aika vähän ollut vikoja.(varmaan kanssa jos näitä olis enenpi niin vois olla kans murheita)(mutta koneita vain muutamia ja tunteja kyllä aika paljon .Laatikoissa varmaan tekee osansa oma erillinen öljy jota ei käytetä hydrauliikassa... ainoa järkevä vaihtoehto portaattomissa kun otetaan askin hinta huomioon