Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Viestit - mikkom

S-matic lokoo kyljes...
http://www.konedata.net/Traktorit/caseihCVX120.htm

Steyr kehitti 90-luvulla portaatonta voimansiirtoa samaan aikaan ZF:n kanssa eikä tilanne muuttunut, vaikka ZF osti Steyrin voimansiirtotuotannon. Case IH:n ja Steyrin S-Tronic -vaihteisto julkistettiin vuoden 1997 lopussa, mutta myyntiin se saatiin vasta vuoden 2000 alussa. Vaihteisto oli periaatteeltaan varsin samankaltainen kuin JD:n ja DF:n käyttämä ZF:n portaaton. Siinä oli neljä nopeusaluetta ja mekaanisen vedon osuus tärkeimmillä työalueilla oli suurempi kuin Fendtin Variossa.

Mitä oon itte kuullut niin aika vähän ollut vikoja.(varmaan kanssa jos näitä olis enenpi niin vois olla kans murheita)(mutta koneita vain muutamia ja tunteja kyllä aika paljon 8).Laatikoissa  varmaan tekee osansa oma erillinen öljy jota ei käytetä hydrauliikassa... ainoa järkevä vaihtoehto portaattomissa kun otetaan askin hinta huomioon ;)
Riippuu puhtaudesta,jos oikein likainen koppi niin sitten seuraavaa lääkettä; 1.Nakellaan kaikki romu pois kopista
             2.(Lapiointi) Harjaus kovalla harjalla tai imurointi
             3.Tolua raakana ympäriinsä (reilusti)
             4.Kahville (n.15-20min liuotus)
             5.Vesipesu harjalla tai pienellä paineella pesurilla
             6.Antaa kuivua yön yli ((mieluiten nokka alaviistoon,vaikka
                pöllit takarenkaitten alla)että vesi valuu pois)
             7.Verhoilut ja lasit Alkar merkkisellä lasinpesuaineella
              (Saippuakauppias Jalava Oy Puh:0400 520986) joka
                sumutetaan pinnoille ja hetkisen kuluttua pyyhitään
                rätillä ja kuivaus kaksinkertaisella nukkaamattomalla
                paperilla.
             8.Ylensäkin koneissa ei vedenkäyttöä kannata pelätä
                kun vain muistaa ettei posottele täysiä paineita
                suoraan liittimiin yms.komponentteihin.
                JA PESUN JÄLKEEN KANNTTAA KONETTA KAYTTÄÄ
                JA ERITOTEN PITÄÄ SÄHKÖLAITTEITA PÄÄLLÄ JOTTA
                JOHTIMET KUIVUU(vähemmän mystisiä sähkövikoja)
Sivuja: [1]