Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Viestit - Säätäjä

Viime kerralla tuli käytyä ja taas mennään, loppuviikosta paikalla päivän tai pari.
Oisko voiman puutetta jos ei meinaa kulkea 43:a muuten kuin tasaisella.

Selittäkää nyt vielä että miten kovalla vaihteistolla voi olla mitään eroa sillä että onko nopeusrajoitin vai isoimmalla vaihteella kierrosrajoitin?
tuo t193h taitaa olla markkinoiden varmin uusi traktori tällä hetkellä. toivottavasti tajuavat pitää tuon vanhan t sarjan tuotannossa vaikka uusi malli syksyllä tuleekin.
--------------

tuo vario ml160 ei oo mikään luja laatikko. tiukassa paikassa kannattaa aina vaihtaa aluetta. isolla alueellakin kulkee kyllä, mutta joutuu koville. ihan hyvä laatikko kevyisiin puutarhahommiin ja esim karhottimen vetoon  8)

isompi ml180hd on huomattavasti jämerämpi vetämään, verrokkina fendt 818 vs 724.

Ohi aiheen jo menee mutta onko ml180 ja 180hd miten eri lootat? 724:ssa on esitteen mukaan tuo 180 ilman hd:tä.
Fergusta oli siis kyse ja 6,6 ureamoottori niin se on enintään 7620 silloin jos oikein muistan. Tämän tehoinen vakiomoottori ei nosta vakioahtimella paineita edes 1,5 bar joka on hukkaportin aukeamispaine. Liian korkea ahtopaine olisi hyvä selitys mutta ei oikein millään pysty paineet nousemaan liian korkeiksi. Eri asia jos on viritetty ja portti ei jostain syystä aukea.
Jos flektin toiminnassa on häiriötä niin silloin cooleri ei tuuletu mutta flektistä pitäisi kai aika helposti tulla vikailmoitusta.
Testerin kanssa pitäisi melkein tuota ajaa ja vaikka jarrullisessa dynossa kuormittaa vähän pidempään.
Onkohan kone missäpäin?  :)
Sivuja: [1]