Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Oksa - 20.06.22 - klo:11:21

Otsikko: just joo.
Kirjoitti: Oksa - 20.06.22 - klo:11:21
etes näytillä oleva f-35 ei pääse lähtöön.   ku joku merkkivalo kieltää nousun.       onks nuo samalta tehtaalta kui miun setka?     jota joku ihme kooti kummittelee jo kolmatta viikkoa.   mut onneks sentäs kulkee ja kukkuu toisin kuin tuo 35 äfvä.
Otsikko: Vs: just joo.
Kirjoitti: Viljelijä evp - 20.06.22 - klo:21:32
Nih, onhan niiss noita piirilevyjä enempi kuin tarpeeksi. Ja näitä vikavaloj syttyy sitten kun on jotain erityistä. Muutoinhan tuokin varmaan jos tosi tarve, niin ei valot liene häirinneet toimintaa kuitenkaan. Samaa se on nykypäivän autoissa, valoja syttyy ja sammuu, ajeluun niillä eei mitään vaikutusta kunhan käy pikimmiten huollossa tutkituttamassa onko vikaa tai ei. Mut eiköpä tuo F 35 kuitenkin jonkinmoinen kapistus ole. Äkkiä ainakin pääsee kattomaan mitä rajalla tapahtuu.
Otsikko: Vs: just joo.
Kirjoitti: Moottoripolkupyörä Man - 20.06.22 - klo:22:22
Siellä sitten talvella vaihtaa kaapelia ja poksia. Käekkin jäätyy. Jeesus saatana.
Otsikko: Vs: just joo.
Kirjoitti: metsajussi - 20.06.22 - klo:22:31
Taitaa vaan olla niin että ilman niitä älyjä ao. kapistuksella ei tekisi juuri mitään. Vaikka sillä varmaan lennellä pystyisi jotenkin manuaalisestikin (voi olla hyvin haastavaa sekin ja lasiohjaamo & fly-by-wire se on joka tapauksessa eli määrätyt lennonhallinta- ja ohjausjärjestelmät on pakko toimia) mutta ase- ja taistelujärjestelmät ovat merenkulun termein lähinnä ns. kuollutta painoa ilman että bitit liikkuvat kuten niiden on tarkoituskin liikkua.

Sitten Fokkereiden ja Sopwith Camelien tekniikassa on tapahtunut pientä kehitystä mutta tarvitaan sitten niitä bittejä...