Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: sorkkis - 12.09.21 - klo:08:02

Otsikko: Missä viipyy
Kirjoitti: sorkkis - 12.09.21 - klo:08:02
https://yle.fi/uutiset/3-12079587

Ei löydy polttoainetta .
Otsikko: Vs: Missä viipyy
Kirjoitti: Eemeli - 12.09.21 - klo:08:13
Tämä vasemmistohallitus vain sähkä sähkä sähkö.
Ymmärtänet, jos kahvinkeitinkin toimii sähköllä, totta nyt autonkin lataa.
Otsikko: Vs: Missä viipyy
Kirjoitti: Oksa - 12.09.21 - klo:08:39
valtio haluaa rahaa;   joten sähkö kun sitä ei voi tuottaa oikeasti kulkuvälineen tarvittemaa määrää kotona joten on helppo laittaa net puolimiljuunaa sähköautoa sit kovalle verolle kun pensaa ei enää kannata valmistaa..   mutta vetyä vois jokainen pykätä kotona sen verta mitä kosla vie ja siitä jäis rahat saamatta!    autoverohan tulee poistumaan...
Otsikko: Vs: Missä viipyy
Kirjoitti: Mietin vaan, että... - 12.09.21 - klo:08:57
 Mietin vaan että onko vetyautossa solenoidia jota voisi sitten vaihtaa?
Otsikko: Vs: Missä viipyy
Kirjoitti: piapo - 12.09.21 - klo:10:19
Vety tulee ensin raskaaseen liikenteeseen jos on tullakseen.
Akkuteknologia pitkänmatkan raskaassa liikenteessä on aika lailla tuhoon tuomittu ajatus, mikäli rahtikustannukset halutaan pitää jollain tavoin järkevinä.
Otsikko: Vs: Missä viipyy
Kirjoitti: sorkkis - 12.09.21 - klo:11:53
Vety tulee ensin raskaaseen liikenteeseen jos on tullakseen.
Akkuteknologia pitkänmatkan raskaassa liikenteessä on aika lailla tuhoon tuomittu ajatus, mikäli rahtikustannukset halutaan pitää jollain tavoin järkevinä.

Pitää paikkansa .
Otsikko: Vs: Missä viipyy
Kirjoitti: de Citonni - 12.09.21 - klo:12:50
Vety tulee ensin raskaaseen liikenteeseen jos on tullakseen.
Akkuteknologia pitkänmatkan raskaassa liikenteessä on aika lailla tuhoon tuomittu ajatus, mikäli rahtikustannukset halutaan pitää jollain tavoin järkevinä.
Tällaista systeemiä kehittelevät Ruotsissa kuorma-autoille.

https://www.vibilagare.se/nyheter/trafikverkets-satsning-har-byggs-ny-elvag-lastbilar
Otsikko: Vs: Missä viipyy
Kirjoitti: sorkkis - 12.09.21 - klo:12:51
Vety tulee ensin raskaaseen liikenteeseen jos on tullakseen.
Akkuteknologia pitkänmatkan raskaassa liikenteessä on aika lailla tuhoon tuomittu ajatus, mikäli rahtikustannukset halutaan pitää jollain tavoin järkevinä.
Tällaista systeemiä kehittelevät Ruotsissa kuorma-autoille.

https://www.vibilagare.se/nyheter/trafikverkets-satsning-har-byggs-ny-elvag-lastbilar
::) ::) ::) ::) ::)

Nej helvete .
Otsikko: Vs: Missä viipyy
Kirjoitti: de Citonni - 12.09.21 - klo:20:09
Kuva saksalaiselta sähkötieltä.


(https://medier.publicwebsites.se/ponIltIpIv-1612281896/media/Nyteknik/f28m91-IM2020040254MO_original.jpg/binary/original/IM2020040254MO_original.jpg)
Otsikko: Vs: Missä viipyy
Kirjoitti: icefarmer - 12.09.21 - klo:20:15
Kuva saksalaiselta sähkötieltä.


(https://medier.publicwebsites.se/ponIltIpIv-1612281896/media/Nyteknik/f28m91-IM2020040254MO_original.jpg/binary/original/IM2020040254MO_original.jpg)
tuohan on ihan kätevä jos samalla vielä saa ladattua auton akut, piuhasta vaan kun erkanee niin  liksautetaan pääkytkin akkusähköön ja viedään kuorma perille 8) 8) 8) 8) 8)
Otsikko: Vs: Missä viipyy
Kirjoitti: de Citonni - 12.09.21 - klo:20:38
Kokeiluja toistaiseksi. Ruotissa vielä mietitään tuleeko kisko tiehen vai johtimet ilmaan.
Sähkön tarve kyllä lisääntyy hurjasti mikäli kaikki suunnitelmat liikenteen sähköistämisestä toteutetaan nopealla aikataululla.

Jos tuulimyllyjen varaan lasketaan, niin kuinka varmalla pojalla mahtaa olla.
Ruotsissa Kokoomus ja Kristilliset herättelevät kovasti ydinvoimaa, mutta mahtaako onnistua edes pysäyttää lopetuspäätökset, puhumattakaan uusien rakentamisesta.