Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 17.11.20 - klo:17:56
-
https://www.is.fi/autot/art-2000007624293.html
Nukkuukohan hallitus vieläkin ruususen untansa ja päätavoitteena työttömyyden vähentäminen.
Tuntuu että hallituksen tavoitteeksi onkin muuttunut työllisyyden vähentäminen.
Nyt olisi syytä unohtaa viherpiipertäminen ja koettaa pelastaa maamme taloudesta mitä pelastettavissa on.
Jos jopa 20 % pienyrityksistä voi olla konkurssin partaalla, millä ihmeellä nykyinen vasemmistohallitus meinaa löytää
varoja autokannan uusiutumiseen.
Olisiko jo aika herätä unesta.
-
https://www.is.fi/autot/art-2000007624293.html
Nukkuukohan hallitus vieläkin ruususen untansa ja päätavoitteena työttömyyden vähentäminen.
Tuntuu että hallituksen tavoitteeksi onkin muuttunut työllisyyden vähentäminen.
Nyt olisi syytä unohtaa viherpiipertäminen ja koettaa pelastaa maamme taloudesta mitä pelastettavissa on.
Jos jopa 20 % pienyrityksistä voi olla konkurssin partaalla, millä ihmeellä nykyinen vasemmistohallitus meinaa löytää
varoja autokannan uusiutumiseen.
Olisiko jo aika herätä unesta.
eemeli-kissanpennun silmätkin alkaa avautumaan, kokoomus on ajanut ihmiset kaupunkeihin, nyt sitten vihreät vie eemeliultä autonkin ;) :D ;D 8)
Suunnitelmaluonnoksen mukaan joukkoliikenteen, kävelyn ja pyöräilyn osuuden kasvattaminen edellyttää lisäksi, että ”kysyntää ohjataan kestäviin liikkumismuotoihin myös henkilöautoilua hillitsevin toimenpitein”.
mehän ymmärrämme että maaseudulla vaikka verotat kuin katainen kanalintukantaa niin kansalainen joutuu omalla autolla ajaa kun vaihtoehtoa ei ole.
mutta kun eteläsuomeen pistäöt ruuhkamaksua, euron kilometri ja taajamakyltin sispuolella kolme niin jopa alkaa päästöt vähetä ja eemeli palella ratikkapysäkillä 8) 8) 8) 8)
-
https://www.is.fi/autot/art-2000007624293.html
Nukkuukohan hallitus vieläkin ruususen untansa ja päätavoitteena työttömyyden vähentäminen.
Tuntuu että hallituksen tavoitteeksi onkin muuttunut työllisyyden vähentäminen.
Nyt olisi syytä unohtaa viherpiipertäminen ja koettaa pelastaa maamme taloudesta mitä pelastettavissa on.
Jos jopa 20 % pienyrityksistä voi olla konkurssin partaalla, millä ihmeellä nykyinen vasemmistohallitus meinaa löytää
varoja autokannan uusiutumiseen.
Olisiko jo aika herätä unesta.
eemeli-kissanpennun silmätkin alkaa avautumaan, kokoomus on ajanut ihmiset kaupunkeihin, nyt sitten vihreät vie eemeliultä autonkin ;) :D ;D 8)
Suunnitelmaluonnoksen mukaan joukkoliikenteen, kävelyn ja pyöräilyn osuuden kasvattaminen edellyttää lisäksi, että ”kysyntää ohjataan kestäviin liikkumismuotoihin myös henkilöautoilua hillitsevin toimenpitein”.
mehän ymmärrämme että maaseudulla vaikka verotat kuin katainen kanalintukantaa niin kansalainen joutuu omalla autolla ajaa kun vaihtoehtoa ei ole.
mutta kun eteläsuomeen pistäöt ruuhkamaksua, euron kilometri ja taajamakyltin sispuolella kolme niin jopa alkaa päästöt vähetä ja eemeli palella ratikkapysäkillä 8) 8) 8) 8)
Mitkä ruuhkamaksut ?
-
https://www.is.fi/autot/art-2000007624293.html
Nukkuukohan hallitus vieläkin ruususen untansa ja päätavoitteena työttömyyden vähentäminen.
Tuntuu että hallituksen tavoitteeksi onkin muuttunut työllisyyden vähentäminen.
Nyt olisi syytä unohtaa viherpiipertäminen ja koettaa pelastaa maamme taloudesta mitä pelastettavissa on.
Jos jopa 20 % pienyrityksistä voi olla konkurssin partaalla, millä ihmeellä nykyinen vasemmistohallitus meinaa löytää
varoja autokannan uusiutumiseen.
Olisiko jo aika herätä unesta.
eemeli-kissanpennun silmätkin alkaa avautumaan, kokoomus on ajanut ihmiset kaupunkeihin, nyt sitten vihreät vie eemeliultä autonkin ;) :D ;D 8)
Suunnitelmaluonnoksen mukaan joukkoliikenteen, kävelyn ja pyöräilyn osuuden kasvattaminen edellyttää lisäksi, että ”kysyntää ohjataan kestäviin liikkumismuotoihin myös henkilöautoilua hillitsevin toimenpitein”.
mehän ymmärrämme että maaseudulla vaikka verotat kuin katainen kanalintukantaa niin kansalainen joutuu omalla autolla ajaa kun vaihtoehtoa ei ole.
mutta kun eteläsuomeen pistäöt ruuhkamaksua, euron kilometri ja taajamakyltin sispuolella kolme niin jopa alkaa päästöt vähetä ja eemeli palella ratikkapysäkillä 8) 8) 8) 8)
Mitkä ruuhkamaksut ?
eikai sorkkis kuvittele että hän saa tulevaisuudessa ilmaiseksi jarrutella premium-merkeillä ajavien rikkaiden hesalaisten työmatkoja :o :o :o :o
-
https://www.is.fi/autot/art-2000007624293.html
Nukkuukohan hallitus vieläkin ruususen untansa ja päätavoitteena työttömyyden vähentäminen.
Tuntuu että hallituksen tavoitteeksi onkin muuttunut työllisyyden vähentäminen.
Nyt olisi syytä unohtaa viherpiipertäminen ja koettaa pelastaa maamme taloudesta mitä pelastettavissa on.
Jos jopa 20 % pienyrityksistä voi olla konkurssin partaalla, millä ihmeellä nykyinen vasemmistohallitus meinaa löytää
varoja autokannan uusiutumiseen.
Olisiko jo aika herätä unesta.
eemeli-kissanpennun silmätkin alkaa avautumaan, kokoomus on ajanut ihmiset kaupunkeihin, nyt sitten vihreät vie eemeliultä autonkin ;) :D ;D 8)
Suunnitelmaluonnoksen mukaan joukkoliikenteen, kävelyn ja pyöräilyn osuuden kasvattaminen edellyttää lisäksi, että ”kysyntää ohjataan kestäviin liikkumismuotoihin myös henkilöautoilua hillitsevin toimenpitein”.
mehän ymmärrämme että maaseudulla vaikka verotat kuin katainen kanalintukantaa niin kansalainen joutuu omalla autolla ajaa kun vaihtoehtoa ei ole.
mutta kun eteläsuomeen pistäöt ruuhkamaksua, euron kilometri ja taajamakyltin sispuolella kolme niin jopa alkaa päästöt vähetä ja eemeli palella ratikkapysäkillä 8) 8) 8) 8)
Mitkä ruuhkamaksut ?
eikai sorkkis kuvittele että hän saa tulevaisuudessa ilmaiseksi jarrutella premium-merkeillä ajavien rikkaiden hesalaisten työmatkoja :o :o :o :o
Jarrutella , toisten työmatkoja ? ???
-
Ilmaa pitää https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/226cae95-16e5-47a9-ad1c-2ae37bd26e79 puhdistaa lapissa . :o
-
päästöt on helppo puolittaa, ei se muodostu ongelmaksi. Ongelma on siinä kuka maksaa puolituksen kulut, ilmaiseksi se ei tapahdu.
Fossiilisten polttoaineiden puolitus toteutuu vähentämällä ajamista, sekoittamalla biokomponenttia enemmän, autojen energiatehokkuuden paranemisen kautta, käyttövoimaa vaihtamalla päästöttömään esim sähköön, biokaasuun ym.
Henkilöautoliikenteessä vähennys tapahtuu varmaan jo muutenkin, mutta raskas liikenne? Pelkästään verotusta muuttamalla tulee pahaa jälkeä, jos litrat puolittuu, niin vero pitäisi pumpulla tuplata, jottei valtion kirstu tyhjene. Voidaanko autoveroa kiristää sitten uusissa autoissa, uudet autothan ovat niitä päästöttömiä ja muutenkin kalliita? Kannattaako pelloilla kasvattaa perunaa ja tehdä siitä etanolia, jos ei muu auta?
-
Teollisuuden alasajo Suomesta on tehokkainta ilmastotoimea. Jalostamot, terästehtaat, kaikki vaan muualle niin maailma pelastuu. Samalla loppuu liikennöintikin, win win. Eemelikin ostaa mielellään kaikkea ulkomaista, Sepeteus kyllä opastaa. :)
- Ei vihreiltä itseltään tahdo nuo päästövähennykset onnistua, ilmastopahiksia vaan lisää: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007625020.html
-
https://www.is.fi/autot/art-2000007624293.html
Nukkuukohan hallitus vieläkin ruususen untansa ja päätavoitteena työttömyyden vähentäminen.
Tuntuu että hallituksen tavoitteeksi onkin muuttunut työllisyyden vähentäminen.
Nyt olisi syytä unohtaa viherpiipertäminen ja koettaa pelastaa maamme taloudesta mitä pelastettavissa on.
Jos jopa 20 % pienyrityksistä voi olla konkurssin partaalla, millä ihmeellä nykyinen vasemmistohallitus meinaa löytää
varoja autokannan uusiutumiseen.
Olisiko jo aika herätä unesta.
eemeli-kissanpennun silmätkin alkaa avautumaan, kokoomus on ajanut ihmiset kaupunkeihin, nyt sitten vihreät vie eemeliultä autonkin ;) :D ;D 8)
Suunnitelmaluonnoksen mukaan joukkoliikenteen, kävelyn ja pyöräilyn osuuden kasvattaminen edellyttää lisäksi, että ”kysyntää ohjataan kestäviin liikkumismuotoihin myös henkilöautoilua hillitsevin toimenpitein”.
mehän ymmärrämme että maaseudulla vaikka verotat kuin katainen kanalintukantaa niin kansalainen joutuu omalla autolla ajaa kun vaihtoehtoa ei ole.
mutta kun eteläsuomeen pistäöt ruuhkamaksua, euron kilometri ja taajamakyltin sispuolella kolme niin jopa alkaa päästöt vähetä ja eemeli palella ratikkapysäkillä 8) 8) 8) 8)
Kerropa miten Kokoomus liittyy nykyiseen vasemmistohallitukseen. Ja taas kerra todistat kepun olleen hallituksissa vain likaämpäri, jota kannettu mennen tullen.
-
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a436699e-4791-45b8-80f3-c9301d9457c7
Ei ainoastaan vihreät vaan ......
-
https://www.is.fi/autot/art-2000007624293.html
Nukkuukohan hallitus vieläkin ruususen untansa ja päätavoitteena työttömyyden vähentäminen.
Tuntuu että hallituksen tavoitteeksi onkin muuttunut työllisyyden vähentäminen.
Nyt olisi syytä unohtaa viherpiipertäminen ja koettaa pelastaa maamme taloudesta mitä pelastettavissa on.
Jos jopa 20 % pienyrityksistä voi olla konkurssin partaalla, millä ihmeellä nykyinen vasemmistohallitus meinaa löytää
varoja autokannan uusiutumiseen.
Olisiko jo aika herätä unesta.
eemeli-kissanpennun silmätkin alkaa avautumaan, kokoomus on ajanut ihmiset kaupunkeihin, nyt sitten vihreät vie eemeliultä autonkin ;) :D ;D 8)
Suunnitelmaluonnoksen mukaan joukkoliikenteen, kävelyn ja pyöräilyn osuuden kasvattaminen edellyttää lisäksi, että ”kysyntää ohjataan kestäviin liikkumismuotoihin myös henkilöautoilua hillitsevin toimenpitein”.
mehän ymmärrämme että maaseudulla vaikka verotat kuin katainen kanalintukantaa niin kansalainen joutuu omalla autolla ajaa kun vaihtoehtoa ei ole.
mutta kun eteläsuomeen pistäöt ruuhkamaksua, euron kilometri ja taajamakyltin sispuolella kolme niin jopa alkaa päästöt vähetä ja eemeli palella ratikkapysäkillä 8) 8) 8) 8)
Eetu elää vielä hevoskärryajassa...
-
eikös etelässä, jossa parhaat joukkohommamahkut pitäisi rajoittaa jollain tavalla tuo turha autoilu ja laittaa moinen jopa paikallisverolliseksi. tulleja nuo ei tule hyväksymään kuiteskaan mutta kyllä korotukset haja-alueilla.
-
Siinäpä kepulle tundran takana uusi normaali. Ilmaston pelastaminen tulee kaikille maksettavaksi, antaa kepupoliitikko ymmärtää mitä tahansa.
Luuleeko kepun jäsenkirjan omaava lapsellisuuttaan, jotakin muuta, jotta kulkeminen olisi jossain edullisempaa kuin toisaalla.
Demokraattisen järjestlmän yksi peruspilareita, yhdenvertaisuus, no tosin maatalouspolitiikassa se ei ole pätenyt.
-
mutta pohosessa ei mannerheikin palveluitakaan...
-
Siinäpä kepulle tundran takana uusi normaali. Ilmaston pelastaminen tulee kaikille maksettavaksi, antaa kepupoliitikko ymmärtää mitä tahansa.
Luuleeko kepun jäsenkirjan omaava lapsellisuuttaan, jotakin muuta, jotta kulkeminen olisi jossain edullisempaa kuin toisaalla.
Demokraattisen järjestlmän yksi peruspilareita, yhdenvertaisuus, no tosin maatalouspolitiikassa se ei ole pätenyt.
Turhapuron korvaan tuo Eemelin tarjoama yhdenvertaisuus vähän särähtää kun Katainenkin (Kok) vaatii avohakkuukieltoa metsänomistajille että hän saa harventaa enemmän ennestäänkin niukkoja kanalintukantoja.
-
Voitko suomentaa avohakkuukielto ja yhdenvertaisuus, mitenkähän ne liittyvät toisiinsa.
-
molemmat virheitten haluja. tavoitteita?
-
Ja keskusta takuumiehenä, jotta Suomi voidaan sosialisoida
-
Voitko suomentaa avohakkuukielto ja yhdenvertaisuus, mitenkähän ne liittyvät toisiinsa.
kataisen halu kanalinnustaa on tärkeämpi kuin eemelin saada elantonsa metsästä, yhdenvertaista ni :o :o :o :o :o