Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Heino Leino - 25.06.20 - klo:15:06

Otsikko: Köyhän ihmisen auto
Kirjoitti: Heino Leino - 25.06.20 - klo:15:06
Onko tovereilla kokemuksie Kia merkkisistä maastureista, kun alakaa rav4.sessa puoli milijoonaa lähestyö, niin jos vähä uusovaesi. Ja Tojo ei oekeen innosta, tuossa kun on menossa kolomas kone...
Otsikko: Vs: Köyhän ihmisen auto
Kirjoitti: icefarmer - 25.06.20 - klo:22:43
Onko tovereilla kokemuksie Kia merkkisistä maastureista, kun alakaa rav4.sessa puoli milijoonaa lähestyö, niin jos vähä uusovaesi. Ja Tojo ei oekeen innosta, tuossa kun on menossa kolomas kone...
eiköös se alapertti ollu näitten kiinan autojen kannalla, tokko tuo sinua valistaisi :-\ :-\ :-\ :-\

diesel toijota niin tahtoo olla että 200 000 ja koneen katto uusiin puihin :'( :'( :'( :'( :'(
Otsikko: Vs: Köyhän ihmisen auto
Kirjoitti: Ärrpää - 25.06.20 - klo:22:59

 Tenavatähti kun jaksaisi lähimmälle löpöpumpulle, niin olis 500000km täynnä.
Otsikko: Vs: Köyhän ihmisen auto
Kirjoitti: pig24 - 26.06.20 - klo:09:05
Pajalla kuultua: Osassa tojoista lohko on koneistettu tehtaalla vinoon - kannen oikaisu 200 tkm välein ei korjaa sitä ongelmaa. Lohko pitää myös oikaista.
Otsikko: Vs: Köyhän ihmisen auto
Kirjoitti: JameksiP - 26.06.20 - klo:09:18
Otsikkoon liittyen, köyhällä ihmisellä ei ole autoa.
Kaikkivähiten öky-citymaasturia.
Otsikko: Vs: Köyhän ihmisen auto
Kirjoitti: Heino Leino - 26.06.20 - klo:10:16
Otsikkoon liittyen, köyhällä ihmisellä ei ole autoa.
Kaikkivähiten öky-citymaasturia.

Yks kaupantäti se vaen Heinolle sano, että KIA tarkottaa köyhän ihmisen autoa. Ja liekkö se kovin öky, jos havittelloo pikkasen yli 10 tuhatta maksavaa yli 200 00 ajettuo, kyllä sillä ennen ajjaa ku jollaki uuvvemmala pikku losulla
Otsikko: Vs: Köyhän ihmisen auto
Kirjoitti: Heino Leino - 26.06.20 - klo:10:17
Pajalla kuultua: Osassa tojoista lohko on koneistettu tehtaalla vinoon - kannen oikaisu 200 tkm välein ei korjaa sitä ongelmaa. Lohko pitää myös oikaista.

Oha se tuo 2,2 tiesel niin huono, että jopa toijjota-vannaatikot myöntää. Joku sano että siinä on pantu tojon lohkoon pemarin kansi, eikä pulttiin reijjät oekeen täsmää... ;-)
Otsikko: Vs: Köyhän ihmisen auto
Kirjoitti: John Ferguson - 26.06.20 - klo:11:52
Pajalla kuultua: Osassa tojoista lohko on koneistettu tehtaalla vinoon - kannen oikaisu 200 tkm välein ei korjaa sitä ongelmaa. Lohko pitää myös oikaista.

Oha se tuo 2,2 tiesel niin huono, että jopa toijjota-vannaatikot myöntää. Joku sano että siinä on pantu tojon lohkoon pemarin kansi, eikä pulttiin reijjät oekeen täsmää... ;-)
2.2 Diesel Lexukseen kansiremppa kahdesti 50tkm sisällä, ihanan halpaa. Onneksi olen itse pysynyt noista Toyotan paskadieseleistä kaukana. Uusi Rav4 oli ihan asiallinen. Ei kai se Kia huono ole, kannattaa vaan katsella pohja tarkoin, ettei ole ruostunut mitään puhki.
Otsikko: Vs: Köyhän ihmisen auto
Kirjoitti: sorkkis - 26.06.20 - klo:13:11
Hiluxin moottorit ovat yksi vahvemmista moottoreista mitä koskaan on tehty . Hiaceillakin ajettu miljoonakilometriä ilman suurempia ongelmia .

Huonojakin moottoreita Toyotalla on mutta vähemmän . Transitit oli vahvoja autoja , hulluuksissani menin ne myymään . Kaks niitä ollut . m
Otsikko: Vs: Köyhän ihmisen auto
Kirjoitti: jariman - 26.06.20 - klo:14:17
Miten olis vw touraeng. 2,5 TDi  koneella.
Aika kestävän maineessa, moottorin puolesta menee miljoona km
Kunhan jakoremmin vaihtaa säännöllisesti.
Maasturi tää, tai pakettiauto jos halvemmalla verolla meinaa.
Saa vetää jo kohtuullisen kokoista kärryä olikohan 3000 kg

Kiasta, automaattilatikot oireilleet, remontti joko kallis tai huokeampi.
Korroosio vaivaa, ruostesuojaus puutteellinen.
Otsikko: Vs: Köyhän ihmisen auto
Kirjoitti: John Ferguson - 27.06.20 - klo:14:43
Miten olis vw touraeng. 2,5 TDi  koneella.
Aika kestävän maineessa, moottorin puolesta menee miljoona km
Kunhan jakoremmin vaihtaa säännöllisesti.
Maasturi tää, tai pakettiauto jos halvemmalla verolla meinaa.
Saa vetää jo kohtuullisen kokoista kärryä olikohan 3000 kg

Kiasta, automaattilatikot oireilleet, remontti joko kallis tai huokeampi.
Korroosio vaivaa, ruostesuojaus puutteellinen.
Jakopäähän pitää vaihtaa kaikki hilppeet. Muuten kyllä kestävät, mutta jakopään remppausväliä ei kannata ylittää. Sähköosat varmaan hieman kalliimpia, jos jotain kosahtaa.