Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: ht - 15.06.20 - klo:14:41
-
Mikähän olis semmonen järkevä yläraja tuolle? Haitekki nostaa pitemmässä siirtoajossa yli 90... 😮
-
Eikös normaalia ole 60c yli ulkolämpötilasta, motarin mittari eilen 45c...pientä lepuutusta joutui jenkki7:kin viime kesänä pitämään...
-
Mikähän olis semmonen järkevä yläraja tuolle? Haitekki nostaa pitemmässä siirtoajossa yli 90... 😮
niinhän ne nostaa ainakin mittarin mukaan. tänään tunnin siirtoajossa (50km/h) mittari näyttti 92c, kuitenkin kättä kärsii pitää ronkan päällä.
taitaa olla näille ominaista.
6830 jontikka ei nosta kuin max 60c teki mitä teki.
-
onko nuissa kaikissa moisen lämpömittariakaan? ite en ainakaan tiiä miun kolmessa moista.. ja mitä väliiii? lämpö ei luita riko. nykyöölit taitaa aika keittoa kestääki.
-
Putsaappa lauhutin
-
Putsaappa lauhutin
Arvaas uudelleen. On putsattu ennen toukotöitä, niiden aikan ja niiden jälkeen.
-
Tomua poistin kennoista, kun ilmastoinnin maakari tukkoisuutta epäili: kuumaa vettä, liuotin lientä, liotus, kuumaa vettä, liuotin lientä, liotus, paineilmaa, tuli aika reippaasti kuraa mm. naamalle, liuotin lientä ja viimeinen huuhtelu...aloittaessa kennot oli päälle päin ihan suht siistissä kunnossa.
-
siis; tuo oli se ulkoinen putsaus? montako vuotta ollut putsaamatta? aika hurja jobi...
-
siis; tuo oli se ulkoinen putsaus? montako vuotta ollut putsaamatta? aika hurja jobi...
Ulkoinen oli...tuonti kampe, lie Helmutilla ollut huoltovaihe jumissa...
-
Kyllä nousee helteilla T170:ssä mittari tuonne 87-90 asteen lukemiin siirtoajossa, pellolla pysytään 55-60 asteessa muokkaustöissä hellekeleillä, muuten 50asteen pinnassa. Lämmöt laskevat todella äkkiä kun tieajosta siirtyy pellolle hommiin. Ja kennot on puhtaat, totaalisiivous aina ennen kevättöitä kun tuo öljynjäähdytyskenno hiukan tihkuu ja ryöttää paikat rumaksi pikkuhiljaa kun en ole vielä uutta raaskinnut ostaa.
-
Mezzoissa oli ainakin ongelmana jos laitto öljy perään liikaa, siis extra max niin lämpeni herkästi, mutta normaalin alapuoliskolla ongelmaa ei ollut.
-
Oonpa saanut siirtoajossa peräoljyn lämmön nouseen 117 asteeseen, alako lämpyttämään vähin punasta ;D
vähä kun jarruja helppas niin helpotti, oli ilmeisesti säädetty liian tarkalle :(
-
Mezzoissa oli ainakin ongelmana jos laitto öljy perään liikaa, siis extra max niin lämpeni herkästi, mutta normaalin alapuoliskolla ongelmaa ei ollut.
Kyllä Valtterissa tua täyttöaste vaikuttaa tuahon lämpiämiseen tie ajossa.Ee extra max vaan maks tae himpun allekki.
-
Etukone pöllytti vähä niin oli satanen taulussa meleko äkkiä...nesteessä...