Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: paalipoika - 12.05.20 - klo:22:57
-
Eli tuollainen 6600 ruvennut päivän aikana kovin papattaan. Renkipoika ajeli lantaa ja kuuntelin kun vallu papatti ja savutti vielä enemmän kun yleensä ja hitaasti kiihtyi tiellä. Mistäs löytyy vika? Venttiilien säädöistä, suutin, ajoitus? Vai jotain muuta?
-
Sammutin jäänny osittain päälle.
-
Venttiili palanut tai sitte säädön tarve.Ei kannattas ajella ennen tutkimista.Ilmanputsarin vois ensin kattoa.
-
..huolto hommia ei kannata talvella tehdä ajetaan vaan vaikkapa kuitu puuta....toisinaan huolto pelaa toisinaan ei..nykyajan värkit on niin digitaalisia että piikki langan kiristäminen vaatii aikaa ja paperossia..sekä uskovaisten pastilleja..
-
Venttiilin ja suuttimen lisäx kannentiiviste, voi puuttua pala 1 - 2 tai 3 -4 pytyn väliltä > paine karkaa naapuri pyttyyn > lähtee huonommin käyntiin aamun ensi käynistyksessä ja tulee valkosavua nestettäkin voi vähän puuttua.
-
suunnistus hommissa nesteen noutajat ja venlat ..suunto.. eteen päin metsään ..teutsissa tosuiaankin se jäähdytys neste tahtoo olla hukkkasessa ja volkkarissa kanssa..on moottori kateissa..aiankin vanhoissa kuplissaoli vaikeaa löytää sitä paikkaa minne pakkasnestettä laitettiin..kuin myös saabien hypoidi perä piti meteliä..nivel ritikoita oli kiva ennen vaihtaa oli se ruuvvi penkki pakollinen varuste ja jakopää piti meteliä....olisikkohan se presidentti kaffeen aika..??
-
..olis olis santostakin ja kanto tervaa..
-
eikös valtun kuuluki papattaa? aina!