Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: sorkkis - 14.08.19 - klo:20:42
-
Öhö, . Millä saa sen kovemman loktaitin liiman irtoamaan Yks hihnapyörä väärinpäin akselissa ja tarttis saada irti . :-[
Perkele en paremmin sano
-
Lämpöä tarvii, et liima palaa pois.
-
Lämpöä tarvii, et liima palaa pois.
Pikkusen lämmitinkin ja haiskahti vähän . Kiitos , huomenna se tanan hihnapyörä on oikein päin . Pehmittääkö bensa sitä ?
-
Lämpöä tarvii, et liima palaa pois.
Pikkusen lämmitinkin ja haiskahti vähän . Kiitos , huomenna se tanan hihnapyörä on oikein päin . Pehmittääkö bensa sitä ?
sorkkis virittämässä ilmastointia joutusammalla hihnapyörällä ;) :D ;D 8) lämmönkestoohan nua liimat on yleensä vaan reipas sata astetta, itse laittaisin uuniin hautumaan :-\ :-\ :-\ :-\
-
Lämpöä tarvii, et liima palaa pois.
Pikkusen lämmitinkin ja haiskahti vähän . Kiitos , huomenna se tanan hihnapyörä on oikein päin . Pehmittääkö bensa sitä ?
sorkkis virittämässä ilmastointia joutusammalla hihnapyörällä ;) :D ;D 8) lämmönkestoohan nua liimat on yleensä vaan reipas sata astetta, itse laittaisin uuniin hautumaan :-\ :-\ :-\ :-\
Jos saat ison vaihdelaatikon uuniin hautumaan niin pistä . Sinuna jättäisin nuo turhat löpinät pois .
-
onks sulla sitä induktiolämmitintä. sillä lähtee kivuttomasti ja on oikeastaan hiton viksu vekotin. ite kattonna kuin helposti saa hankaloita osia irti..
-
Lämpöä tarvii, et liima palaa pois.
Pikkusen lämmitinkin ja haiskahti vähän . Kiitos , huomenna se tanan hihnapyörä on oikein päin . Pehmittääkö bensa sitä ?
sorkkis virittämässä ilmastointia joutusammalla hihnapyörällä ;) :D ;D 8) lämmönkestoohan nua liimat on yleensä vaan reipas sata astetta, itse laittaisin uuniin hautumaan :-\ :-\ :-\ :-\
Kestää muuten 175 astetta lämpöä . Ei ihan hevillä lähde irti .
-
Kai sitä joku liuotin voi pehmentää, mutta lämpö on paras ja melkein ainoa. Induktiovehe on hyvä, mutta kunnon vehe on aika hintava.
-
Kai sitä joku liuotin voi pehmentää, mutta lämpö on paras ja melkein ainoa. Induktiovehe on hyvä, mutta kunnon vehe on aika hintava.
Lähti kun lämpeni . Kovaa liimaa jukoliste . :)
-
eiks tuon liimat ole yleensä tarkoitettukin liimaukseen? eikä vain koristeeksi. ihan kuin korillateippi ja sen liimat ihan käytettäviä.
-
Eri merkin HD-lukitteen ohje irrotukseen oli 300 astetta. Eikä paljon vähemmällä lähtenyt. Kannattaa miettiä missä normi kierrelukitetta kovempaa käyttää, ettei polta konetta, tiivisteitä tai laakereita.
-
Eri merkin HD-lukitteen ohje irrotukseen oli 300 astetta. Eikä paljon vähemmällä lähtenyt. Kannattaa miettiä missä normi kierrelukitetta kovempaa käyttää, ettei polta konetta, tiivisteitä tai laakereita.
Jep . :)
-
Eri merkin HD-lukitteen ohje irrotukseen oli 300 astetta. Eikä paljon vähemmällä lähtenyt. Kannattaa miettiä missä normi kierrelukitetta kovempaa käyttää, ettei polta konetta, tiivisteitä tai laakereita.
300 menee jo jossain tapauksissa päästölämpötilojen puolelle, eli ajatusta tosiaan tarvitaan ettei rauta muuta ominaisuuksiaan.
-
Eri merkin HD-lukitteen ohje irrotukseen oli 300 astetta. Eikä paljon vähemmällä lähtenyt. Kannattaa miettiä missä normi kierrelukitetta kovempaa käyttää, ettei polta konetta, tiivisteitä tai laakereita.
300 menee jo jossain tapauksissa päästölämpötilojen puolelle, eli ajatusta tosiaan tarvitaan ettei rauta muuta ominaisuuksiaan.
Hmm , edes värivaihtunut .
-
Eri merkin HD-lukitteen ohje irrotukseen oli 300 astetta. Eikä paljon vähemmällä lähtenyt. Kannattaa miettiä missä normi kierrelukitetta kovempaa käyttää, ettei polta konetta, tiivisteitä tai laakereita.
300 menee jo jossain tapauksissa päästölämpötilojen puolelle, eli ajatusta tosiaan tarvitaan ettei rauta muuta ominaisuuksiaan.
Nämäkin päästöt jos voisi ehkäistä, niin ilman laatu olisi paljon parempi.
-
Eri merkin HD-lukitteen ohje irrotukseen oli 300 astetta. Eikä paljon vähemmällä lähtenyt. Kannattaa miettiä missä normi kierrelukitetta kovempaa käyttää, ettei polta konetta, tiivisteitä tai laakereita.
Kaikilla on vahva tunne että euron seppä tekee kympin vahingon pitää edelleen paikkansa ;D
300 menee jo jossain tapauksissa päästölämpötilojen puolelle, eli ajatusta tosiaan tarvitaan ettei rauta muuta ominaisuuksiaan.
Hmm , edes värivaihtunut .