Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: mwm - 04.03.19 - klo:21:10
-
Onko kokemusta nykyään markkinoilla olevista Voltyreistä?
Esim. 710/70 38 koko
-
Muuten vastaava kuin Trelleborg mutta ei niin liukas talvella
-
noi itäplokin renkaat alkaa olla merkistä riippumatta mukavempia talvella kuin nuo perinteiset merkit. ite tykänny bkt tahi mitas renkaista.. ajaa sen asian mikä tarvii normaalisti.
-
Eipä tunnu juuri mistään löytyvän huonoja kokemuksia itärenkaista.
Hinta todella kilpailukykyinen länsimerkkeihin verrattuna.
Taitaa olla Venäjällä käytössä semmosia aineita renkaan teossa, jotka on lännessä jo kielletty.
-
Kunhan on mitta mukana jottei vaan osta paperi millejä.
Bkt 710-38 rengas on lähes yhtä leveä kuin cultorin 650-38
-
Eipä tunnu juuri mistään löytyvän huonoja kokemuksia itärenkaista.
Hinta todella kilpailukykyinen länsimerkkeihin verrattuna.
Taitaa olla Venäjällä käytössä semmosia aineita renkaan teossa, jotka on lännessä jo kielletty.
Tyttären käyttämän autoon hommasin uudet nastarenkaat. Autolla ikää 7v ja ajettu yhteensä vajaa 80 000. Helvetin lipooset Hakkapelitta 7 vaihtui hakkapelitta 9iin. Oikeastaan vasta oston jälkeen aloin miettimään olisko sittenkin kannattanut ostaa venäläiset hakkapelitta 7 "kopiot". hintaa niillä olis ollut pikkasen reilu puolet 9:n hinnasta. Toisaalta voihan tuon joskus kokeilla sillä kahdet vähemmän ajetut lipooset hakkapelittat on vielä ajos. Tosin 17" pyörää ei silloin ollut varastos venäläisenä ,jospa sitten ens syksynä...
-
nuo muuten iha hyät, kuten sepe sanois. ja veli venakko uskoo markkinoita, teköö tarvetta vastaavat.
-
Eipä tunnu juuri mistään löytyvän huonoja kokemuksia itärenkaista.
Hinta todella kilpailukykyinen länsimerkkeihin verrattuna.
Taitaa olla Venäjällä käytössä semmosia aineita renkaan teossa, jotka on lännessä jo kielletty.
Tyttären käyttämän autoon hommasin uudet nastarenkaat. Autolla ikää 7v ja ajettu yhteensä vajaa 80 000. Helvetin lipooset Hakkapelitta 7 vaihtui hakkapelitta 9iin. Oikeastaan vasta oston jälkeen aloin miettimään olisko sittenkin kannattanut ostaa venäläiset hakkapelitta 7 "kopiot". hintaa niillä olis ollut pikkasen reilu puolet 9:n hinnasta. Toisaalta voihan tuon joskus kokeilla sillä kahdet vähemmän ajetut lipooset hakkapelittat on vielä ajos. Tosin 17" pyörää ei silloin ollut varastos venäläisenä ,jospa sitten ens syksynä...
Teherähän ne 9 venäjällä.
-
Eipä tunnu juuri mistään löytyvän huonoja kokemuksia itärenkaista.
Hinta todella kilpailukykyinen länsimerkkeihin verrattuna.
Taitaa olla Venäjällä käytössä semmosia aineita renkaan teossa, jotka on lännessä jo kielletty.
Tyttären käyttämän autoon hommasin uudet nastarenkaat. Autolla ikää 7v ja ajettu yhteensä vajaa 80 000. Helvetin lipooset Hakkapelitta 7 vaihtui hakkapelitta 9iin. Oikeastaan vasta oston jälkeen aloin miettimään olisko sittenkin kannattanut ostaa venäläiset hakkapelitta 7 "kopiot". hintaa niillä olis ollut pikkasen reilu puolet 9:n hinnasta. Toisaalta voihan tuon joskus kokeilla sillä kahdet vähemmän ajetut lipooset hakkapelittat on vielä ajos. Tosin 17" pyörää ei silloin ollut varastos venäläisenä ,jospa sitten ens syksynä...
Johtunee liukkaus kumin vanhenemisesta/ kovettumisesta.
-
Johtunee liukkaus kumin vanhenemisesta/ kovettumisesta.
No siitäpä kait. Tarkemmin ajateltuna taitaa se venäläinenkin kummi vanheta. Yhden auton alla oli aikoinaan venäjällä tehdyt Misukan nastarenkaat. Todella hyvät oli uutena, mutta vanhempana ei nekään mitkään erikoiset. Tosin yhteinen taival taisi loppua ennen renkaita. Tai nuo vaihdetut 7:t oli pinnaltaan lähes kuin uudet, mutta silti todella liukkaat. Tytär ei edes paljon valittanut, mutta sen vähän mitä itte kokeilin, niin ihan hirveät ajettavat sivupidottomuudella. Auton myynytkin sanoi olevan talvirenkaaton. Nyt vaihdon jälkeen tytär kyllä kertoi auton olevan paljon tukevampi ajaa. Sehän se oli tavoitekin :)
-
ite huomannu et renkaan kunto laskee tuohon 7-8 vuoten ikään aika tavalla. tojon altakii täysnastaiset 90% kulutuspinnoilla olevat renkaat joilla ei päässy lumella mihkään. oli vain niiiin vanhat. kohta taas vaihto etessä. ite en kehtoo renkaissa ja öljyissä säästää..