Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Reppuri81 - 22.01.18 - klo:11:29
-
Onkohan ihan normaalia kun kytkee nelivedon päällee niin alkaa kulkeen ns.vähän nykivillä tyylillä,vai mistähän voi johtua??
-
Onko oikean kokoiset renkaat? Tai edessä uudet ja takana loppuun ajetut? Voi jossain tietyssä lumiolosuhteissa tehdä tuommosta ellei pyörimisnopeudet ole tarkkaan samat.
-
Kyllä se kohta lakkaa nylkyttämästä, saapi kunnon orkun.
-
Oko kaikki voimansiirron nivelet ehjät?
-
tuskin ovat
-
Kyllähän se normaalistikin vähän nylkyttää, koska suoraan ajaessa etupyörät vetää vähän nopeammin kuin takapyörät. Lumella etupyörä sitten välistä lyö aina tyhjää. Koita ajaa ympyrää etupyörät puolessa välissä ääriasennosta. Jos kulkee tasaisesti, pitäisi olla kunnossa ja välitykset oikein.
-
125 mxu:ssa oli sama ominaisuus ja nykyisessä 140 Maxxumissa myös.
-
Eikös noi Maxxumin etuakselit olleet aika tarkkoja oljynlaadusta tai lisäaineistuksesta? Joskus muistan kun jonkun lukko paukkui ihan helkkaristi välillä.
Oli pauke loppunut kun vaihtoi oljylaadun,lukko ilmeisesti hirtti välillä hiukan kiinni.
-
mun valmetti alkanu tekeen samammoista, renkaat on ihan valmiit niin vähän niitä epäilen
-
Onkohan ihan normaalia kun kytkee nelivedon päällee niin alkaa kulkeen ns.vähän nykivillä tyylillä,vai mistähän voi johtua??
Jossakin Caseissa oli kaksoisrattaat jotka hajos . En muista et noita oireita olis ollu .
-
Oikein väljät keinun puslat vielä lisää sitä nylkytystä.
-
kardaanin boorit alkaa olla lopussa, syy keinuakselin laakerointi/ holkit tai miä ne nyt nimeltään ovat.akselin kääntyminen jolloin alka tuo nylkytys eli etuakselin kulma kääntyyn vedättäessä.
-
Oikein väljät keinun puslat vielä lisää sitä nylkytystä.
Juuri tuota yritin selittää joka on viestissäni.