Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Terminator II - 11.08.17 - klo:07:57
-
Claas siieryy 2019 pois konekeskolta. DLA tekee uuden ketjun claassin myyntiin.
-
Periaatteessahan claas on jo DLA:n myynissä kun claassin koneet oli jo siiretty k-maataloudelta konekeskolle josta DLA omistaa 40% ja ostaa loputkin vuoskymmenen loppuun mennessä.
-
En tiiä, mut Pirkkalan traktorijonosta on yks uus Claassi kadonnut kevättöiden jälkeen.
Onkohan se kaupan etupihalla? Tietääkö paikalliset. Itte oon vaan ajanut ohi.
-
Kaikki tiet kohta vievät Hankkijaan....
-SS-
-
http://www.lantmannenmaskin.se/sv/Produkter/Samaskiner/
Onkohan tulossa melkoinen mullistus kone markkinoilla. Väderi esimerkiksi on Lantmännenillä.
-
Kaikki tiet kohta vievät Hankkijaan....
-SS-
Ei Claassin osalta.
-
Kaikki tiet kohta vievät Hankkijaan....
-SS-
Ei Claassin osalta.
Joo Danish Agro totta tosiaan meinaa itte ruveta myymään että Jonteeret ei lakkaa menemästä kaupaksi. Mielenkiintoista kun konserni alkaa sisäisesti kannibalisoimaan tytäryhtiöitään.
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/hankkija-saa-konekaupan-kilpailijan-talon-sis%C3%A4lt%C3%A4-1.201256
-SS-
-
Kaikki tiet kohta vievät Hankkijaan....
-SS-
Ei Claassin osalta.
Joo Danish Agro totta tosiaan meinaa itte ruveta myymään että Jonteeret ei lakkaa menemästä kaupaksi. Mielenkiintoista kun konserni alkaa sisäisesti kannibalisoimaan tytäryhtiöitään.
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/hankkija-saa-konekaupan-kilpailijan-talon-sis%C3%A4lt%C3%A4-1.201256
-SS-
Jos peuran pääkonttori sallisi nykytilanteessa kilpailevan merkin saman hakashallin alle, ongelmaa ei olisi. Mutta nykytilanteessa erillinen claas-organisaatio on ainoa vaihtoehto. Enemmän kuin rattorikauppaa miettisin sitä, mitä muita tuotteita voi DA tuoda tuohon putiikkiin...ei pelkällä Mersulla pärjännyt vehokaan.
-
Kaikki tiet kohta vievät Hankkijaan....
-SS-
Ei Claassin osalta.
Joo Danish Agro totta tosiaan meinaa itte ruveta myymään että Jonteeret ei lakkaa menemästä kaupaksi. Mielenkiintoista kun konserni alkaa sisäisesti kannibalisoimaan tytäryhtiöitään.
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/hankkija-saa-konekaupan-kilpailijan-talon-sis%C3%A4lt%C3%A4-1.201256
-SS-
Katoppa ne Lantmännenin edustukset. Ei lopu myytävä kesken. Ellei Danish Agro tee k-maatalouden kaupiaiden kanssa diiliä että tulevat myymään heidän tuoteitaan. Nämä K-maatalouden kaupiaathan on yksityisiä kaupiaita joilla on ollut sopimus Keskon kanssa.
-
Claassilla on vaan sellainen ongelma että se ei ole oikein suosittu. Vaikea ymmärtää miten oman ketjuun saadaan tarpeeksi volyymia.
Traktoreissa kaikki valtamerkit on Claassia suositumpi, nurmikoneissa on pötikkää, Elhoa ja Mchalea ja ajosilppureissakin Jontikka on selvä ykkönen.
-
Claassilla on vaan sellainen ongelma että se ei ole oikein suosittu. Vaikea ymmärtää miten oman ketjuun saadaan tarpeeksi volyymia.
Traktoreissa kaikki valtamerkit on Claassia suositumpi, nurmikoneissa on pötikkää, Elhoa ja Mchalea ja ajosilppureissakin Jontikka on selvä ykkönen.
Saihan Turun konekeskus aikaan myyntiä.
-
Claassilla on vaan sellainen ongelma että se ei ole oikein suosittu. Vaikea ymmärtää miten oman ketjuun saadaan tarpeeksi volyymia.
Traktoreissa kaikki valtamerkit on Claassia suositumpi, nurmikoneissa on pötikkää, Elhoa ja Mchalea ja ajosilppureissakin Jontikka on selvä ykkönen.
Saihan Turun konekeskus aikaan myyntiä.
Niin mitä myyntiä? Niillä on aika laaja valikoima merkkejä jotka ovat myös parhaita alallaan (McHale ja Pöttinger, jo näiden varaan on hyvä rakentaa ketjua) ja sit on Massikka joka on tällä hetkellä erittäin kilpailukykyinen hinnaltaan ja ominaisuuksiltaan.
-
Danish agro ja Lantmännen agro ovat kilpailijoita. Sai claasin edustuksen kun osti sen lantmännenin LMB Danmark ..
Lantmännen agro.ja lantmännen.maskin ovat eri firmoja. Suomessa toimii toistaiseksi agro.
-
Claassilla on vaan sellainen ongelma että se ei ole oikein suosittu. Vaikea ymmärtää miten oman ketjuun saadaan tarpeeksi volyymia.
Traktoreissa kaikki valtamerkit on Claassia suositumpi, nurmikoneissa on pötikkää, Elhoa ja Mchalea ja ajosilppureissakin Jontikka on selvä ykkönen.
Saihan Turun konekeskus aikaan myyntiä.
Niin mitä myyntiä? Niillä on aika laaja valikoima merkkejä jotka ovat myös parhaita alallaan (McHale ja Pöttinger, jo näiden varaan on hyvä rakentaa ketjua) ja sit on Massikka joka on tällä hetkellä erittäin kilpailukykyinen hinnaltaan ja ominaisuuksiltaan.
Mäkkäri on aivan yliarvostettu. Noukinvaunuisa eräs pikkumerkki on aivan ylivoimaanen noihin Pötiköihin verrattuna. Kattokaapa montako Verkua Turun poijjaat ovat ny vaihtaneet? Riijustelut ovat takanapäin, ja Lantmännen himoaa rattoreita rivilööhinsä. Nämä kaks ulukomaalaista toimijaa tuloo oikeasti ny kilipaalemahan kaikessa. Viljapuoli nousoo ainakin kun Lantmännen paukuttaa kohta. Ja uskokaa notta viiren vuoden sisähän vaikka punaasta raktoria pukkaa.
-
Mäkkäri on aivan yliarvostettu. Noukinvaunuisa eräs pikkumerkki on aivan ylivoimaanen noihin Pötiköihin verrattuna.
Myynnissä ovat silti suomen ja kai maailmankin ykkösiä. Pöttingerin väittävät valmistavan 50% maailman noukinvaunuista...
Ja McHale on täysin ylivoimainen. Ei ominaisuuksiltaan, mutta toimivuudeltaan ja näin ollen kokonaisuudeltaan.
-
Mäkkäri on aivan yliarvostettu. Noukinvaunuisa eräs pikkumerkki on aivan ylivoimaanen noihin Pötiköihin verrattuna.
Myynnissä ovat silti suomen ja kai maailmankin ykkösiä. Pöttingerin väittävät valmistavan 50% maailman noukinvaunuista...
Ja McHale on täysin ylivoimainen. Ei ominaisuuksiltaan, mutta toimivuudeltaan ja näin ollen kokonaisuudeltaan.
Sua on piretty ja kasvatettu pulloos. Kuuntele tarkalla korvalla parin vuoden takaasia nurmennujakoomisia kammiohon. Welgeri on aivan samaas sarjassa, ja nys sitten jos paalahuksehen pitääs takasin palata, niin vaihtoehtoja alakas olla monia. Väittähään voi tekevänsä vaikka Iisakille kirkkua. On eri asia onko puheille katetta.
-
Welger on nykypäivän combeissa täysi vitsi.
-
Welger on nykypäivän combeissa täysi vitsi.
Siksipä.
-
Mäkkäri on aivan yliarvostettu. Noukinvaunuisa eräs pikkumerkki on aivan ylivoimaanen noihin Pötiköihin verrattuna.
Myynnissä ovat silti suomen ja kai maailmankin ykkösiä. Pöttingerin väittävät valmistavan 50% maailman noukinvaunuista...
Ja McHale on täysin ylivoimainen. Ei ominaisuuksiltaan, mutta toimivuudeltaan ja näin ollen kokonaisuudeltaan.
Sua on piretty ja kasvatettu pulloos. Kuuntele tarkalla korvalla parin vuoden takaasia nurmennujakoomisia kammiohon. Welgeri on aivan samaas sarjassa, ja nys sitten jos paalahuksehen pitääs takasin palata, niin vaihtoehtoja alakas olla monia. Väittähään voi tekevänsä vaikka Iisakille kirkkua. On eri asia onko puheille katetta.
Jospa minäkin täältä yleisöstä jotain kirjottasin asiaan mistä en mitään tiedä..
Kyl mäkkärisssä jotain mätää on, se että onko se mätä missä, niin en osaa sanoa, enkä edes tohdi sanoa.
Jos nuorella miehellä on seisokki keskimäärin kolmesti päivässä niin mäkkärillä on....plääh, olkoot....
-
Mäkkäri on aivan yliarvostettu. Noukinvaunuisa eräs pikkumerkki on aivan ylivoimaanen noihin Pötiköihin verrattuna.
Myynnissä ovat silti suomen ja kai maailmankin ykkösiä. Pöttingerin väittävät valmistavan 50% maailman noukinvaunuista...
Ja McHale on täysin ylivoimainen. Ei ominaisuuksiltaan, mutta toimivuudeltaan ja näin ollen kokonaisuudeltaan.
Sua on piretty ja kasvatettu pulloos. Kuuntele tarkalla korvalla parin vuoden takaasia nurmennujakoomisia kammiohon. Welgeri on aivan samaas sarjassa, ja nys sitten jos paalahuksehen pitääs takasin palata, niin vaihtoehtoja alakas olla monia. Väittähään voi tekevänsä vaikka Iisakille kirkkua. On eri asia onko puheille katetta.
Sä oot tainnu elää pullossa koko 2000-luvun. Welger oli kova kone silloin 220 aikoihin ja ennen ja vielä vähän senkin jälkeen. Combeja ei suomessa hirveästi olekkaan. 445 Tornadoissa ei pelaa käärin eikä hihnat pysy paikoillaan ja 245:Ssa on käsittääkseni myös jotain häikkää käärimessä. Eikä Combi welgereitä saa edes ostettua kovin montaa kappaletta vuodessa.
Jostain syystä se McHale on vaan suosituin, eikä se johdu hinnasta. 455 Claas ja ja ACC Pulse Agronic ovat ominaisuuksiltaan mäkkäriä parempia, mutta jostain kumman syystä ne eivät kykene mäkkäriä suosiossa haastamaan (liikaa häiriöitä).
-
Mäkkäri on aivan yliarvostettu. Noukinvaunuisa eräs pikkumerkki on aivan ylivoimaanen noihin Pötiköihin verrattuna.
Myynnissä ovat silti suomen ja kai maailmankin ykkösiä. Pöttingerin väittävät valmistavan 50% maailman noukinvaunuista...
Ja McHale on täysin ylivoimainen. Ei ominaisuuksiltaan, mutta toimivuudeltaan ja näin ollen kokonaisuudeltaan.
Sua on piretty ja kasvatettu pulloos. Kuuntele tarkalla korvalla parin vuoden takaasia nurmennujakoomisia kammiohon. Welgeri on aivan samaas sarjassa, ja nys sitten jos paalahuksehen pitääs takasin palata, niin vaihtoehtoja alakas olla monia. Väittähään voi tekevänsä vaikka Iisakille kirkkua. On eri asia onko puheille katetta.
Sä oot tainnu elää pullossa koko 2000-luvun. Welger oli kova kone silloin 220 aikoihin ja ennen ja vielä vähän senkin jälkeen. Combeja ei suomessa hirveästi olekkaan. 445 Tornadoissa ei pelaa käärin eikä hihnat pysy paikoillaan ja 245:Ssa on käsittääkseni myös jotain häikkää käärimessä. Eikä Combi welgereitä saa edes ostettua kovin montaa kappaletta vuodessa.
Jostain syystä se McHale on vaan suosituin, eikä se johdu hinnasta. 455 Claas ja ja ACC Pulse Agronic ovat ominaisuuksiltaan mäkkäriä parempia, mutta jostain kumman syystä ne eivät kykene mäkkäriä suosiossa haastamaan (liikaa häiriöitä).
Mäkkärin myyjä myöntää parhaat osarit eli pätkämaksut....
Hupsis, noistahan ei puhuta, siellä se myttykone on kohta realisoinnissa tai pakkishuutiksessa.
-
Mäkkäri on aivan yliarvostettu. Noukinvaunuisa eräs pikkumerkki on aivan ylivoimaanen noihin Pötiköihin verrattuna.
Myynnissä ovat silti suomen ja kai maailmankin ykkösiä. Pöttingerin väittävät valmistavan 50% maailman noukinvaunuista...
Ja McHale on täysin ylivoimainen. Ei ominaisuuksiltaan, mutta toimivuudeltaan ja näin ollen kokonaisuudeltaan.
Sua on piretty ja kasvatettu pulloos. Kuuntele tarkalla korvalla parin vuoden takaasia nurmennujakoomisia kammiohon. Welgeri on aivan samaas sarjassa, ja nys sitten jos paalahuksehen pitääs takasin palata, niin vaihtoehtoja alakas olla monia. Väittähään voi tekevänsä vaikka Iisakille kirkkua. On eri asia onko puheille katetta.
Sä oot tainnu elää pullossa koko 2000-luvun. Welger oli kova kone silloin 220 aikoihin ja ennen ja vielä vähän senkin jälkeen. Combeja ei suomessa hirveästi olekkaan. 445 Tornadoissa ei pelaa käärin eikä hihnat pysy paikoillaan ja 245:Ssa on käsittääkseni myös jotain häikkää käärimessä. Eikä Combi welgereitä saa edes ostettua kovin montaa kappaletta vuodessa.
Jostain syystä se McHale on vaan suosituin, eikä se johdu hinnasta. 455 Claas ja ja ACC Pulse Agronic ovat ominaisuuksiltaan mäkkäriä parempia, mutta jostain kumman syystä ne eivät kykene mäkkäriä suosiossa haastamaan (liikaa häiriöitä).
Mäkkärin myyjä myöntää parhaat osarit eli pätkämaksut....
Eiks ne kaikki saa nykyään jollain 60kk korottomal maksuajalla että saa koneita liikkeelle.
Mäkkärillä jää vaan nuo yllättävät kulut pienemmäksi eikä rehut jää peltoon.
-
Mäkkäri on aivan yliarvostettu. Noukinvaunuisa eräs pikkumerkki on aivan ylivoimaanen noihin Pötiköihin verrattuna.
Myynnissä ovat silti suomen ja kai maailmankin ykkösiä. Pöttingerin väittävät valmistavan 50% maailman noukinvaunuista...
Ja McHale on täysin ylivoimainen. Ei ominaisuuksiltaan, mutta toimivuudeltaan ja näin ollen kokonaisuudeltaan.
Sua on piretty ja kasvatettu pulloos. Kuuntele tarkalla korvalla parin vuoden takaasia nurmennujakoomisia kammiohon. Welgeri on aivan samaas sarjassa, ja nys sitten jos paalahuksehen pitääs takasin palata, niin vaihtoehtoja alakas olla monia. Väittähään voi tekevänsä vaikka Iisakille kirkkua. On eri asia onko puheille katetta.
Sä oot tainnu elää pullossa koko 2000-luvun. Welger oli kova kone silloin 220 aikoihin ja ennen ja vielä vähän senkin jälkeen. Combeja ei suomessa hirveästi olekkaan. 445 Tornadoissa ei pelaa käärin eikä hihnat pysy paikoillaan ja 245:Ssa on käsittääkseni myös jotain häikkää käärimessä. Eikä Combi welgereitä saa edes ostettua kovin montaa kappaletta vuodessa.
Jostain syystä se McHale on vaan suosituin, eikä se johdu hinnasta. 455 Claas ja ja ACC Pulse Agronic ovat ominaisuuksiltaan mäkkäriä parempia, mutta jostain kumman syystä ne eivät kykene mäkkäriä suosiossa haastamaan (liikaa häiriöitä).
Mäkkärin myyjä myöntää parhaat osarit eli pätkämaksut....
Eiks ne kaikki saa nykyään jollain 60kk korottomal maksuajalla että saa koneita liikkeelle.
Mäkkärillä jää vaan nuo yllättävät kulut pienemmäksi eikä rehut jää peltoon.
Niimpä, no tästä on turha kinata, mun mielipide perustuu täysin sivustaseurattuun toimintaan.
Että se niinkö siitä...
-
Mäkkäri on aivan yliarvostettu. Noukinvaunuisa eräs pikkumerkki on aivan ylivoimaanen noihin Pötiköihin verrattuna.
Myynnissä ovat silti suomen ja kai maailmankin ykkösiä. Pöttingerin väittävät valmistavan 50% maailman noukinvaunuista...
Ja McHale on täysin ylivoimainen. Ei ominaisuuksiltaan, mutta toimivuudeltaan ja näin ollen kokonaisuudeltaan.
Sua on piretty ja kasvatettu pulloos. Kuuntele tarkalla korvalla parin vuoden takaasia nurmennujakoomisia kammiohon. Welgeri on aivan samaas sarjassa, ja nys sitten jos paalahuksehen pitääs takasin palata, niin vaihtoehtoja alakas olla monia. Väittähään voi tekevänsä vaikka Iisakille kirkkua. On eri asia onko puheille katetta.
Sä oot tainnu elää pullossa koko 2000-luvun. Welger oli kova kone silloin 220 aikoihin ja ennen ja vielä vähän senkin jälkeen. Combeja ei suomessa hirveästi olekkaan. 445 Tornadoissa ei pelaa käärin eikä hihnat pysy paikoillaan ja 245:Ssa on käsittääkseni myös jotain häikkää käärimessä. Eikä Combi welgereitä saa edes ostettua kovin montaa kappaletta vuodessa.
Jostain syystä se McHale on vaan suosituin, eikä se johdu hinnasta. 455 Claas ja ja ACC Pulse Agronic ovat ominaisuuksiltaan mäkkäriä parempia, mutta jostain kumman syystä ne eivät kykene mäkkäriä suosiossa haastamaan (liikaa häiriöitä).
Mäkkärin myyjä myöntää parhaat osarit eli pätkämaksut....
Mää en näist mitään ymmärrä, mut onx Mäkkäri vähän niinko BMW tai Iphone 7...? :D
-
Mäkkäri on aivan yliarvostettu. Noukinvaunuisa eräs pikkumerkki on aivan ylivoimaanen noihin Pötiköihin verrattuna.
Myynnissä ovat silti suomen ja kai maailmankin ykkösiä. Pöttingerin väittävät valmistavan 50% maailman noukinvaunuista...
Ja McHale on täysin ylivoimainen. Ei ominaisuuksiltaan, mutta toimivuudeltaan ja näin ollen kokonaisuudeltaan.
Sua on piretty ja kasvatettu pulloos. Kuuntele tarkalla korvalla parin vuoden takaasia nurmennujakoomisia kammiohon. Welgeri on aivan samaas sarjassa, ja nys sitten jos paalahuksehen pitääs takasin palata, niin vaihtoehtoja alakas olla monia. Väittähään voi tekevänsä vaikka Iisakille kirkkua. On eri asia onko puheille katetta.
Sä oot tainnu elää pullossa koko 2000-luvun. Welger oli kova kone silloin 220 aikoihin ja ennen ja vielä vähän senkin jälkeen. Combeja ei suomessa hirveästi olekkaan. 445 Tornadoissa ei pelaa käärin eikä hihnat pysy paikoillaan ja 245:Ssa on käsittääkseni myös jotain häikkää käärimessä. Eikä Combi welgereitä saa edes ostettua kovin montaa kappaletta vuodessa.
Jostain syystä se McHale on vaan suosituin, eikä se johdu hinnasta. 455 Claas ja ja ACC Pulse Agronic ovat ominaisuuksiltaan mäkkäriä parempia, mutta jostain kumman syystä ne eivät kykene mäkkäriä suosiossa haastamaan (liikaa häiriöitä).
Sulloon iso aukko vieläkin tierois. Kyselepä.
-
Mäkkäri on aivan yliarvostettu. Noukinvaunuisa eräs pikkumerkki on aivan ylivoimaanen noihin Pötiköihin verrattuna.
Myynnissä ovat silti suomen ja kai maailmankin ykkösiä. Pöttingerin väittävät valmistavan 50% maailman noukinvaunuista...
Ja McHale on täysin ylivoimainen. Ei ominaisuuksiltaan, mutta toimivuudeltaan ja näin ollen kokonaisuudeltaan.
Sua on piretty ja kasvatettu pulloos. Kuuntele tarkalla korvalla parin vuoden takaasia nurmennujakoomisia kammiohon. Welgeri on aivan samaas sarjassa, ja nys sitten jos paalahuksehen pitääs takasin palata, niin vaihtoehtoja alakas olla monia. Väittähään voi tekevänsä vaikka Iisakille kirkkua. On eri asia onko puheille katetta.
Sä oot tainnu elää pullossa koko 2000-luvun. Welger oli kova kone silloin 220 aikoihin ja ennen ja vielä vähän senkin jälkeen. Combeja ei suomessa hirveästi olekkaan. 445 Tornadoissa ei pelaa käärin eikä hihnat pysy paikoillaan ja 245:Ssa on käsittääkseni myös jotain häikkää käärimessä. Eikä Combi welgereitä saa edes ostettua kovin montaa kappaletta vuodessa.
Jostain syystä se McHale on vaan suosituin, eikä se johdu hinnasta. 455 Claas ja ja ACC Pulse Agronic ovat ominaisuuksiltaan mäkkäriä parempia, mutta jostain kumman syystä ne eivät kykene mäkkäriä suosiossa haastamaan (liikaa häiriöitä).
Mäkkärin myyjä myöntää parhaat osarit eli pätkämaksut....
Mää en näist mitään ymmärrä, mut onx Mäkkäri vähän niinko BMW tai Iphone 7...? :D
Joo, se on just sellanen vaikkei ihan laatu vastaa hintaa.
-
Mäkkäri on aivan yliarvostettu. Noukinvaunuisa eräs pikkumerkki on aivan ylivoimaanen noihin Pötiköihin verrattuna.
Myynnissä ovat silti suomen ja kai maailmankin ykkösiä. Pöttingerin väittävät valmistavan 50% maailman noukinvaunuista...
Ja McHale on täysin ylivoimainen. Ei ominaisuuksiltaan, mutta toimivuudeltaan ja näin ollen kokonaisuudeltaan.
Sua on piretty ja kasvatettu pulloos. Kuuntele tarkalla korvalla parin vuoden takaasia nurmennujakoomisia kammiohon. Welgeri on aivan samaas sarjassa, ja nys sitten jos paalahuksehen pitääs takasin palata, niin vaihtoehtoja alakas olla monia. Väittähään voi tekevänsä vaikka Iisakille kirkkua. On eri asia onko puheille katetta.
Sä oot tainnu elää pullossa koko 2000-luvun. Welger oli kova kone silloin 220 aikoihin ja ennen ja vielä vähän senkin jälkeen. Combeja ei suomessa hirveästi olekkaan. 445 Tornadoissa ei pelaa käärin eikä hihnat pysy paikoillaan ja 245:Ssa on käsittääkseni myös jotain häikkää käärimessä. Eikä Combi welgereitä saa edes ostettua kovin montaa kappaletta vuodessa.
Jostain syystä se McHale on vaan suosituin, eikä se johdu hinnasta. 455 Claas ja ja ACC Pulse Agronic ovat ominaisuuksiltaan mäkkäriä parempia, mutta jostain kumman syystä ne eivät kykene mäkkäriä suosiossa haastamaan (liikaa häiriöitä).
Mäkkärin myyjä myöntää parhaat osarit eli pätkämaksut....
Eiks ne kaikki saa nykyään jollain 60kk korottomal maksuajalla että saa koneita liikkeelle.
Mäkkärillä jää vaan nuo yllättävät kulut pienemmäksi eikä rehut jää peltoon.
On kuulemma jäänykkin peltohon. Mäkkärilläkin.
-
Mäkkäri on aivan yliarvostettu. Noukinvaunuisa eräs pikkumerkki on aivan ylivoimaanen noihin Pötiköihin verrattuna.
Myynnissä ovat silti suomen ja kai maailmankin ykkösiä. Pöttingerin väittävät valmistavan 50% maailman noukinvaunuista...
Ja McHale on täysin ylivoimainen. Ei ominaisuuksiltaan, mutta toimivuudeltaan ja näin ollen kokonaisuudeltaan.
Sua on piretty ja kasvatettu pulloos. Kuuntele tarkalla korvalla parin vuoden takaasia nurmennujakoomisia kammiohon. Welgeri on aivan samaas sarjassa, ja nys sitten jos paalahuksehen pitääs takasin palata, niin vaihtoehtoja alakas olla monia. Väittähään voi tekevänsä vaikka Iisakille kirkkua. On eri asia onko puheille katetta.
Sä oot tainnu elää pullossa koko 2000-luvun. Welger oli kova kone silloin 220 aikoihin ja ennen ja vielä vähän senkin jälkeen. Combeja ei suomessa hirveästi olekkaan. 445 Tornadoissa ei pelaa käärin eikä hihnat pysy paikoillaan ja 245:Ssa on käsittääkseni myös jotain häikkää käärimessä. Eikä Combi welgereitä saa edes ostettua kovin montaa kappaletta vuodessa.
Jostain syystä se McHale on vaan suosituin, eikä se johdu hinnasta. 455 Claas ja ja ACC Pulse Agronic ovat ominaisuuksiltaan mäkkäriä parempia, mutta jostain kumman syystä ne eivät kykene mäkkäriä suosiossa haastamaan (liikaa häiriöitä).
Sulloon iso aukko vieläkin tierois. Kyselepä.
Sulloon pitkä vokaali muttoot asian ytimes, kyllä härmäläääääsetki tietää, notta....
-
Sulloon iso aukko vieläkin tierois. Kyselepä.
Sulla itelläs ei oo mitään konkreettista. Kerro toki sinä tietäväisenä jotakin?
Btw. Iphone on kyllä ylihintainen, mutta on se myös pitkäikäinen ja varmatoiminen.
-
Sulloon iso aukko vieläkin tierois. Kyselepä.
Sulla itelläs ei oo mitään konkreettista. Kerro toki sinä tietäväisenä jotakin?
Btw. Iphone on kyllä ylihintainen, mutta on se myös pitkäikäinen ja varmatoiminen.
Ja ikää oli....?....sulla?
-
Mäkkäri on aivan yliarvostettu. Noukinvaunuisa eräs pikkumerkki on aivan ylivoimaanen noihin Pötiköihin verrattuna.
Myynnissä ovat silti suomen ja kai maailmankin ykkösiä. Pöttingerin väittävät valmistavan 50% maailman noukinvaunuista...
Ja McHale on täysin ylivoimainen. Ei ominaisuuksiltaan, mutta toimivuudeltaan ja näin ollen kokonaisuudeltaan.
Sua on piretty ja kasvatettu pulloos. Kuuntele tarkalla korvalla parin vuoden takaasia nurmennujakoomisia kammiohon. Welgeri on aivan samaas sarjassa, ja nys sitten jos paalahuksehen pitääs takasin palata, niin vaihtoehtoja alakas olla monia. Väittähään voi tekevänsä vaikka Iisakille kirkkua. On eri asia onko puheille katetta.
Jospa minäkin täältä yleisöstä jotain kirjottasin asiaan mistä en mitään tiedä..
Kyl mäkkärisssä jotain mätää on, se että onko se mätä missä, niin en osaa sanoa, enkä edes tohdi sanoa.
Jos nuorella miehellä on seisokki keskimäärin kolmesti päivässä niin mäkkärillä on....plääh, olkoot....
no kerro ny mikä mchalessa mättää?
-
Mäkkäri on aivan yliarvostettu. Noukinvaunuisa eräs pikkumerkki on aivan ylivoimaanen noihin Pötiköihin verrattuna.
Myynnissä ovat silti suomen ja kai maailmankin ykkösiä. Pöttingerin väittävät valmistavan 50% maailman noukinvaunuista...
Ja McHale on täysin ylivoimainen. Ei ominaisuuksiltaan, mutta toimivuudeltaan ja näin ollen kokonaisuudeltaan.
Sua on piretty ja kasvatettu pulloos. Kuuntele tarkalla korvalla parin vuoden takaasia nurmennujakoomisia kammiohon. Welgeri on aivan samaas sarjassa, ja nys sitten jos paalahuksehen pitääs takasin palata, niin vaihtoehtoja alakas olla monia. Väittähään voi tekevänsä vaikka Iisakille kirkkua. On eri asia onko puheille katetta.
Jospa minäkin täältä yleisöstä jotain kirjottasin asiaan mistä en mitään tiedä..
Kyl mäkkärisssä jotain mätää on, se että onko se mätä missä, niin en osaa sanoa, enkä edes tohdi sanoa.
Jos nuorella miehellä on seisokki keskimäärin kolmesti päivässä niin mäkkärillä on....plääh, olkoot....
no kerro ny mikä mchalessa mättää?
no ei nää töhöpippelit taija osata sanua,notta ku eivät oo sellasella paalanneetkahan. :D
-
Claas siieryy 2019 pois konekeskolta. DLA tekee uuden ketjun claassin myyntiin.
Palataanpa aiheeseen....
Siis DLA omistaa hankkijan, konekeskon ja tämän uuden tytäryhtiön? Ottaa itseltään pois edustuksen ja antaa sen itselleen, jos ei oltaisi Suomessa niin tämä kuulostaisi aika jännälle...
-
Claas siieryy 2019 pois konekeskolta. DLA tekee uuden ketjun claassin myyntiin.
Palataanpa aiheeseen....
Siis DLA omistaa hankkijan, konekeskon ja tämän uuden tytäryhtiön? Ottaa itseltään pois edustuksen ja antaa sen itselleen, jos ei oltaisi Suomessa niin tämä kuulostaisi aika jännälle...
Niinhän tuo maastullin uutisessa oli.
-
Miten pakkaa tulee sekoittamaan vielä CNH.>>.JF-Stoll--<>--Kongskilde. Siirtynevät varmaan omiin leireihin myyntiin.
-
Eiks se oo ihan sama kuka noita myy.
Alalle, jossa tuntipalkka on kuulemma jotain nollan ja 2,3 euron välillä 😂😂
Googlaamalla se sit varmaan se myyjä löytyy jos sitä tarvitaan 😂😂
-
Miten pakkaa tulee sekoittamaan vielä CNH.>>.JF-Stoll--<>--Kongskilde. Siirtynevät varmaan omiin leireihin myyntiin.
Eikös nuo kaikki ole Lantmännenin listoilla?
-
Miten pakkaa tulee sekoittamaan vielä CNH.>>.JF-Stoll--<>--Kongskilde. Siirtynevät varmaan omiin leireihin myyntiin.
Eikös nuo kaikki ole Lantmännenin listoilla?
On näköjään jääny itteltäkin noteeramati koko uutinen. http://www.koneviesti.fi/uutiset/cnh-ostaa-kongskilden-heinä-ja-maanmuokkauskoneliiketoiminnan-1.166942
-
Miten pakkaa tulee sekoittamaan vielä CNH.>>.JF-Stoll--<>--Kongskilde. Siirtynevät varmaan omiin leireihin myyntiin.
Eikös nuo kaikki ole Lantmännenin listoilla?
Niin on,,,mut kuin kaun ? Eiköhän mene uudenomistajan CNH jälleen myyjille Agritek>Nyykkäri-Case. Mut sitten seuraava arvoitus,,Minne Kverneland menee Agritekin leiristä muistaen et Kvernelandin omistaja on Kubota. Sitten kolmas arvoitus,,NHK edustuksessa olevat Lely,,Welger + on taas nykyään AGCO omistuksessa. Mannerlaatat liikkuu vielä paljonkin ennen seuraavaa suvea.
-
Miten pakkaa tulee sekoittamaan vielä CNH.>>.JF-Stoll--<>--Kongskilde. Siirtynevät varmaan omiin leireihin myyntiin.
Eikös nuo kaikki ole Lantmännenin listoilla?
Niin on,,,mut kuin kaun ? Eiköhän mene uudenomistajan CNH jälleen myyjille Agritek>Nyykkäri-Case. Mut sitten seuraava arvoitus,,Minne Kverneland menee Agritekin leiristä muistaen et Kvernelandin omistaja on Kubota. Sitten kolmas arvoitus,,NHK edustuksessa olevat Lely,,Welger + on taas nykyään AGCO omistuksessa. Mannerlaatat liikkuu vielä paljonkin ennen seuraavaa suvea.
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/talous/kilpailija-agritek-danish-agron-vedosta-epätietoisuus-claasin-traktorien-osalta-hälvenee-1.201369 (http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/talous/kilpailija-agritek-danish-agron-vedosta-epätietoisuus-claasin-traktorien-osalta-hälvenee-1.201369)
"Agritekin Niemi paljastaa, että Agritekilla on parin viikon päästä uutta kerrottavaa. Mitä, siitä mies vielä vaikenee:
"Kerromme lisää parin viikon päästä.""
-
Miten pakkaa tulee sekoittamaan vielä CNH.>>.JF-Stoll--<>--Kongskilde. Siirtynevät varmaan omiin leireihin myyntiin.
Eikös nuo kaikki ole Lantmännenin listoilla?
Niin on,,,mut kuin kaun ? Eiköhän mene uudenomistajan CNH jälleen myyjille Agritek>Nyykkäri-Case. Mut sitten seuraava arvoitus,,Minne Kverneland menee Agritekin leiristä muistaen et Kvernelandin omistaja on Kubota. Sitten kolmas arvoitus,,NHK edustuksessa olevat Lely,,Welger + on taas nykyään AGCO omistuksessa. Mannerlaatat liikkuu vielä paljonkin ennen seuraavaa suvea.
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/talous/kilpailija-agritek-danish-agron-vedosta-epätietoisuus-claasin-traktorien-osalta-hälvenee-1.201369 (http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/talous/kilpailija-agritek-danish-agron-vedosta-epätietoisuus-claasin-traktorien-osalta-hälvenee-1.201369)
"Agritekin Niemi paljastaa, että Agritekilla on parin viikon päästä uutta kerrottavaa. Mitä, siitä mies vielä vaikenee:
"Kerromme lisää parin viikon päästä.""
Kattopas ,,empäs lukenutkaan maastullia tänään. :-)
-
Suomen kokoises maassa riittäis vallan hyvin esim. Claasille yks myyntipiste.
Laatukoneen kyl voi käydä ostamas vähän kauempaakin ;)
-
Mielenkiintoinen ratkaisu. Voi tulla aika pitkäksi myyjillä, jotka pääsee tai joutuu töihin tuohon firmaan. 3-5 claassikauppaa on riittävä määrä. Tästäkin tulee jo niin isot kustannukset, ettei kovin halvalla pysty myymään. Toi Agritek on hyvä esimerkki. Ei saanut hommaa toimimaan Tampereella, kun otti kaupan omiin nimiinsä.
-
Mielenkiintoinen ratkaisu. Voi tulla aika pitkäksi myyjillä, jotka pääsee tai joutuu töihin tuohon firmaan. 3-5 claassikauppaa on riittävä määrä. Tästäkin tulee jo niin isot kustannukset, ettei kovin halvalla pysty myymään. Toi Agritek on hyvä esimerkki. Ei saanut hommaa toimimaan Tampereella, kun otti kaupan omiin nimiinsä.
Heinäkonehet menee tuolle firmalle. Puimureissa ennustan notta Samposta tuloo intialaasten lemmikki, Sampo 10 herää henkihin. Suomessa Claassi ja Nyykkäri hoitaa viljavainiot. Uskon notta tuolla puimurilla ja muilla koneilla pärjännee nuokin erustajat. Raktorista en tiedä mutta jos puimurien tasoonen on, niin viiden kärkimerkin joukkohon nousoo. Nyykkäreitä alakaa sinne etelämmäksiki tulemaha kovasti. Tuote on pirun hyvä ja luulen notta Valametin äijillä alakaa housut tutisemahan kohta. Ja Lantmännen hoitaa loput.
-
Cnh koneet on jo tällä hetkellä kylän ykkösmerkki.
-
mutta on pieni kylä kun vertaa mitä muualla ite uotan että joku alkaa MYYMÄÄN koneita eikä niitä tarttee rukoilla
-
Taitaa olla edustusten tuuletukset tulossa. CNH omistaa orkelin paalaimet. Agronic tekee CNH paalaimet. Agronic on nyt ruvennut kombiin istuttamaan jontikan 960:stä muuttuvakammioista.
-
Taitaa olla edustusten tuuletukset tulossa. CNH omistaa orkelin paalaimet. Agronic tekee CNH paalaimet. Agronic on nyt ruvennut kombiin istuttamaan jontikan 960:stä muuttuvakammioista.
Pääasia, notta Nyykkäriä saa.
-
Tuossa kuin kävin tuolla Lantmännenin sivuilla katsomassa muita asioita. Niin silmään osui samalla mielenkiintoinen tiedote missä kerrottiin että Kuhn:in työkoneet siirtyisi Lantmännenin myyntiin Nhk:lta. Joten taitaa pakka on noiden edustuksien osalta vielä aika lailla hakusessa sekä liikeessä.
-
on se varmasti turvallinen olo niillä jokka ostannu uusia koneita äskettäin. onko kohta etes varaosahuoltoa koko maassa saati muuta markkinaa moisella. ite muistelen silloin aikanaan kun doitsi oli iman kotio ni olis saanu halavalla mut en uskaltannu tarttua.
-
on se varmasti turvallinen olo niillä jokka ostannu uusia koneita äskettäin. onko kohta etes varaosahuoltoa koko maassa saati muuta markkinaa moisella. ite muistelen silloin aikanaan kun doitsi oli iman kotio ni olis saanu halavalla mut en uskaltannu tarttua.
No jos ostaa esimerkiksi Kuhnin tasoisen laatukoneen, niin ei kyllä tarvi pelätä etteikö siihen osia löytyisi.
-
toimitus aika vaan oli ainakii valtulla hiton piiiitkä.
-
toimitus aika vaan oli ainakii valtulla hiton piiiitkä.
Netistähän ne tilataan, eikä mistään Valtulta. :D
-
Osia näihin ei niin paljon myytyjä Suomessa, mutta euroopassapaljon myytyihin, saa osia nimenomaan netistä. Jos vielä on oikea kirja tai netistä löytäny räjähdys kuvia numeroineen, vielä helpompi. Esm vicon lautaskoneeseen, kvernelandilta kuvat ja netistä ostannut, mm lautanen, teräputit, terät. En edes kysynnyt Suomen kaupoista. Taannoin kun foorti tartti tiivisteitä, oli hassua että sain ne agritekin varastosta entisrn kmaatalouden toimioisteen kautta, siis ihan cnh osia. Kun pirkka myy nykyään sekä nh että case.
Toinen ääripää, shindaiwa tankasin kirkasta ja kilahti. Orkkis sylinteri mäntä sarja paikalisesta pienkonekaupsta, halvemalla ku vaikka orkkis hussen mäntä. Kun echo ja shindaiwa yhdistyi, ne ovat maailmalla isoja merkkejä, palkoitten saatavuus taattua
-
ite kanssa nuita japsi tavaroita alkannu metästää, ku köpsät myy pilkalla ku ei muka toimi... ja pikkulaitolla niiin saakelinmoisia työkoneita et...
btw, mistä löytyy ohjeet netin kautta tilaten ulkomailta? ite sen verta tunpelo nuissa........
-
Varaosia tarjolla.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005783529.html
Hot stuff.
-
(https://is.mediadelivery.fi/img/468/02cd02189d4e447faf12c8028cde6c16.jpg.webp)
Joko kolakuljettimen ylälaakeri (kietoo kyllä tehokkaasti) tai sitten moottorin pakosarjan ja imusarjan muodostaman kolon päälle mennyt putua, yläpuoella sopivasti thermostart säiliö, joka siinnä värisee moottorin tahtiin, ja letkut löystyvät. Kumpikin paikka on ollut tuossa oamssa Claasissa palon alulla.
Se thermostart alkaa riepoa jo, jotenkin tarviisi saada poistetuksi ja turvalliset putket liittimineen. Joku vesisumulaite moottorin päälle ehkä.
Käsjarrukin kyllä unohtuu helposti, kun se jousi pomppaa siitä merkkivalon kytkinvirityksestä. Että ei pala valo välttämättä.
-SS-