Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Juba - 29.06.17 - klo:19:22
-
Tekeekös noilla muuttuvakammioisilla mitään rehunteossa kun kaikilla tuntuu olevan perus kiinteäkammioisia paalaimia?
Jontikan 575 pitäisi päivittää uudempaan...
-
Tekeehän muuttuvakammioisilla, toisilla paremmin ja toisilla sitten vähän huonommin. Meillä on alkamassa 11 kausi viconeilla, 1601 ajettiin 20000 ja 2160 on nyt 10000, ei ole suurempia ongelmia ollut, on paalattu vesisateella lyhyttä italianraiheinää ja sitten pitkälle korsiintunutta. Kaikki on saatu paalattua mitä on ajateltu tehtävän. Onhan sitä remonttiakin tullut tehtyä tuona aikana, yleensä sitten niiden märkien rehujen jäljiltä enempi. Mutta aina on paalaus onnistunut.
-
Tekeehän muuttuvakammioisilla, toisilla paremmin ja toisilla sitten vähän huonommin. Meillä on alkamassa 11 kausi viconeilla, 1601 ajettiin 20000 ja 2160 on nyt 10000, ei ole suurempia ongelmia ollut, on paalattu vesisateella lyhyttä italianraiheinää ja sitten pitkälle korsiintunutta. Kaikki on saatu paalattua mitä on ajateltu tehtävän. Onhan sitä remonttiakin tullut tehtyä tuona aikana, yleensä sitten niiden märkien rehujen jäljiltä enempi. Mutta aina on paalaus onnistunut.
aika hassu vastaus....ei ole suurempia ongelmia...remonttiaki tehty ja ENEMPI sitten märkien rehujen jälilltä... :D :D :D voi tsiisus. :-*
-
no mites se sitten pitäis..? ei kat nuo kuivat tartte hankoa kummenpaa? ja sit kun märkää junttaa niin joku paikka antaa periks mutta se ei kait tarkoitus?
-
no mites se sitten pitäis..? ei kat nuo kuivat tartte hankoa kummenpaa? ja sit kun märkää junttaa niin joku paikka antaa periks mutta se ei kait tarkoitus?
ei kait tuo mäkkäri oo rehun takia antautunu,oli se märkää tai kuivaa...ei toki ookaan juuttuva kammoinen. :-*
-
Johtuskohan siitä että.juutuvakamioisella ajetaan sitä märkää maksimi kokoon. Kroneenkin saa rauta läpyskät että se vesimärkä menee täyteen 150 sentiin täysillä kireyksillä. Paali painaa sitten sen puolitoista tonnia vähintään.
-
no onko siinä mitään järkeä ajaa sitä märkää paskaa puoleentoista metriin?
-
no onko siinä mitään järkeä ajaa sitä märkää paskaa puoleentoista metriin?
Sitä määkin ihmettelen. Meni glaasistakin märän kesän jäljitä ja kesälläkin repulinen laakereita. Vaikka oli kiinteäkammioinen.
-
Näihin paalainhommiin on aina ainoastaan yksi oikea vastaus:
Osta McHale.
-
Näihin paalainhommiin on aina ainoastaan yksi oikea vastaus:
Osta McHale.
ei se oo niin yksimkerdaista....eka pittää kokkeilla 1300 nikki,sit pulssi,ja ku ei voima riitä,ni vicani...anteeks..
-
Oon mä kuulut ettei se mchalekaan ole aina toiminut kuin junan vessa.
-
Oon mä kuulut ettei se mchalekaan ole aina toiminut kuin junan vessa.
Käyttäjiä on moneksi :(
Luotettavin paalain mitä mulla on ollu,tuo vusioni.
-
Kyllähän se mchale tietysti hyvä on mutta on se vähän liian kallis....ehkä. Käytetty kone jokatapauksessa tulee olemaan,merkistä ei vielä varmuutta. Muuttuvakammioisessa arveluttaa ne hihnat eniten.
Sitten tietysti jos ei merkkiä vaitaisi niin jd 644 ajettu 10t paalia. olisikohan hyvä ehdokas se?
Niitäkään ei ole täällä päin kellään,claaseilla vaan ajavat😳 ja kiroovat!
-
Kyllähän se mchale tietysti hyvä on mutta on se vähän liian kallis....ehkä. Käytetty kone jokatapauksessa tulee olemaan,merkistä ei vielä varmuutta. Muuttuvakammioisessa arveluttaa ne hihnat eniten.
Sitten tietysti jos ei merkkiä vaitaisi niin jd 644 ajettu 10t paalia. olisikohan hyvä ehdokas se?
Niitäkään ei ole täällä päin kellään,claaseilla vaan ajavat😳 ja kiroovat!
Vanhempien glaasien ongelma on että ne on vielä enemmän kuivaheinäkoneita. Uudemista ei tietoa. Onhan sitten kolaketjukoneita. Kyllä tuo minulla on kohtuudella pelannut. Imee karhoa kuin syötävä. Pitää jo ruveta miettimaan että saisko jollain simpelillä tavalla useamman karhon yhteen. Loppuu nimittäin yksikkö karholla äkkiä kuskilta ajotaito jos pitää 20km/h vetää koko ajan.
-
aika hassu vastaus....ei ole suurempia ongelmia...remonttiaki tehty ja ENEMPI sitten märkien rehujen jälilltä... :D :D :D voi tsiisus. :-*
Saattaa olla hassua että koneet hajoa joskus ja silti niillä tehdään töitä. Puhut paskaa jos väität ettei sun koneet koskaan hajoa jos teet niillä töitä....
-
Kyllähän se mchale tietysti hyvä on mutta on se vähän liian kallis....ehkä. Käytetty kone jokatapauksessa tulee olemaan,merkistä ei vielä varmuutta. Muuttuvakammioisessa arveluttaa ne hihnat eniten.
Sitten tietysti jos ei merkkiä vaitaisi niin jd 644 ajettu 10t paalia. olisikohan hyvä ehdokas se?
Niitäkään ei ole täällä päin kellään,claaseilla vaan ajavat😳 ja kiroovat!
Soitat Turun Konekeskuksen Pekka Liimataiselle ja olet vailla kunnostettua mäkkäriä, niin jo löytyy kohtuu hintaan. Ja huoletonta ajoa. Pieniin ongelmiin saa sitten vastaukset puhelimen välityksellä, kuten siihen miksi käärintä jättää häntää tai paalinkääntäjä tekee pienen reiän paaliin.
-
[/quote]
Vanhempien glaasien ongelma on että ne on vielä enemmän kuivaheinäkoneita. Uudemista ei tietoa. Onhan sitten kolaketjukoneita. Kyllä tuo minulla on kohtuudella pelannut. Imee karhoa kuin syötävä. Pitää jo ruveta miettimaan että saisko jollain simpelillä tavalla useamman karhon yhteen. Loppuu nimittäin yksikkö karholla äkkiä kuskilta ajotaito jos pitää 20km/h vetää koko ajan.
[/quote]
Tuossa kronessa ei verkotus pelaa kostealla heinällä, liekö sitten tuossa yksilössä vain se vika. Ei onneksi tänä kesänä paljoa tartte paalata, riittää poutapäivät.
-
Vanhempien glaasien ongelma on että ne on vielä enemmän kuivaheinäkoneita. Uudemista ei tietoa. Onhan sitten kolaketjukoneita. Kyllä tuo minulla on kohtuudella pelannut. Imee karhoa kuin syötävä. Pitää jo ruveta miettimaan että saisko jollain simpelillä tavalla useamman karhon yhteen. Loppuu nimittäin yksikkö karholla äkkiä kuskilta ajotaito jos pitää 20km/h vetää koko ajan.
[/quote]
Tuossa kronessa ei verkotus pelaa kostealla heinällä, liekö sitten tuossa yksilössä vain se vika. Ei onneksi tänä kesänä paljoa tartte paalata, riittää poutapäivät.
[/quote]
Kyllä.tuossa minun cv150xc on toiminut kuin se kuuluisa junan vessa. Piipissä polkasee jarrut pohjaan ja odottaa taas merkkiä että saa lähteä.
-
Vanhempien glaasien ongelma on että ne on vielä enemmän kuivaheinäkoneita. Uudemista ei tietoa. Onhan sitten kolaketjukoneita. Kyllä tuo minulla on kohtuudella pelannut. Imee karhoa kuin syötävä. Pitää jo ruveta miettimaan että saisko jollain simpelillä tavalla useamman karhon yhteen. Loppuu nimittäin yksikkö karholla äkkiä kuskilta ajotaito jos pitää 20km/h vetää koko ajan.
Tuossa kronessa ei verkotus pelaa kostealla heinällä, liekö sitten tuossa yksilössä vain se vika. Ei onneksi tänä kesänä paljoa tartte paalata, riittää poutapäivät.
[/quote]
Krone 1250 round pack, olikohan -06 vuosimalli, temppuillu uudesta lähtien.
Kyllä.tuossa minun cv150xc on toiminut kuin se kuuluisa junan vessa. Piipissä polkasee jarrut pohjaan ja odottaa taas merkkiä että saa lähteä.
[/quote]
-
Vanhempien glaasien ongelma on että ne on vielä enemmän kuivaheinäkoneita. Uudemista ei tietoa. Onhan sitten kolaketjukoneita. Kyllä tuo minulla on kohtuudella pelannut. Imee karhoa kuin syötävä. Pitää jo ruveta miettimaan että saisko jollain simpelillä tavalla useamman karhon yhteen. Loppuu nimittäin yksikkö karholla äkkiä kuskilta ajotaito jos pitää 20km/h vetää koko ajan.
Tuossa kronessa ei verkotus pelaa kostealla heinällä, liekö sitten tuossa yksilössä vain se vika. Ei onneksi tänä kesänä paljoa tartte paalata, riittää poutapäivät.
Krone 1250 round pack, olikohan -06 vuosimalli, temppuillu uudesta lähtien.
Kyllä.tuossa minun cv150xc on toiminut kuin se kuuluisa junan vessa. Piipissä polkasee jarrut pohjaan ja odottaa taas merkkiä että saa lähteä.
[/quote]
[/quote]
Se on tähän uudempaan rakennettu uudestaan. Ei tarvitse edes säätää kun vaihtaa verkko merkkiä. Glaasissa piti jopa samalla rullallakin säätää verkotusta avaimien kanssa.
-
McHalessa ei tartte säätää. Pitää vaan muistaa vaihtaa rulla vajaan 500 paalin välein.
-
McHalessa ei tartte säätää. Pitää vaan muistaa vaihtaa rulla vajaan 500 paalin välein.
Juu ja saa tosiaan vääntästä kaks paalia siihen kuin vanha jontikka yhen.No mahtuu ainakin paalit käärijään ja pihtiin.Tosin paalinsiirtäjän peffa voi olla tuosta hyvyydestä erimieltä.
-
McHalessa ei tartte säätää. Pitää vaan muistaa vaihtaa rulla vajaan 500 paalin välein.
Juu ja saa tosiaan vääntästä kaks paalia siihen kuin vanha jontikka yhen.No mahtuu ainakin paalit käärijään ja pihtiin.Tosin paalinsiirtäjän peffa voi olla tuosta hyvyydestä erimieltä.
Onko muka luttanoita mchalen paalit? Jontikka ainaki on tehnyt helvetin tiukat ja särmät paalit.
Onko kellään sitä jd 644 premium paalainta ja jos on niin onko mitä moitittavaa tai kehuttavaa?
-
Kyllä mhale tekee hyvät paalit jos kuskilla on malttia olla hurjastelematta ja säädöt kohdillaan. Silppu on lyhyttä.
-
Kyllä mhale tekee hyvät paalit jos kuskilla on malttia olla hurjastelematta ja säädöt kohdillaan. Silppu on lyhyttä.
Tuo pätee kaikkiin kiinteäkammioisiin. Paras ois portaton traktori kiinteäkammioisen eteen, kukaan ei kestä niitä vaihde sulkeisia jollain 6800 valtralla.
-
McHalessa ei tartte säätää. Pitää vaan muistaa vaihtaa rulla vajaan 500 paalin välein.
Juu ja saa tosiaan vääntästä kaks paalia siihen kuin vanha jontikka yhen.No mahtuu ainakin paalit käärijään ja pihtiin.Tosin paalinsiirtäjän peffa voi olla tuosta hyvyydestä erimieltä.
Onko muka luttanoita mchalen paalit? Jontikka ainaki on tehnyt helvetin tiukat ja särmät paalit.
Onko kellään sitä jd 644 premium paalainta ja jos on niin onko mitä moitittavaa tai kehuttavaa?
Yksikköpaalain vai? Combi on mallia 744. Tuokin oli vaihtoehto, mutta hidas paalinsiirto ja käärintäalustan liikutus ketjulla ei oikein napanneet. Lisäksi renkaat oli pienet ja maavara liian vähäinen. Sullojakaan ei (muistaakseni) kovin suuri ollut.
-
Joo yksikköpaalain 644 kyseessä. Kombia alunpitäen suunnittelin mutta se taitaa nyt jäädä tulevaisuuteen.
-
Onko muka luttanoita mchalen paalit? Jontikka ainaki on tehnyt helvetin tiukat ja särmät paalit.
Onko kellään sitä jd 644 premium paalainta ja jos on niin onko mitä moitittavaa tai kehuttavaa?
[/quote]
Vähän oli löysiä McHalen paalit mitä ostin talvella, puukko meni tupen kanssa kahvaa myöden paaliin.......
-
McHalessa ei tartte säätää. Pitää vaan muistaa vaihtaa rulla vajaan 500 paalin välein.
Juu ja saa tosiaan vääntästä kaks paalia siihen kuin vanha jontikka yhen.No mahtuu ainakin paalit käärijään ja pihtiin.Tosin paalinsiirtäjän peffa voi olla tuosta hyvyydestä erimieltä.
Onko muka luttanoita mchalen paalit? Jontikka ainaki on tehnyt helvetin tiukat ja särmät paalit.
Onko kellään sitä jd 644 premium paalainta ja jos on niin onko mitä moitittavaa tai kehuttavaa?
Yksikköpaalain vai? Combi on mallia 744. Tuokin oli vaihtoehto, mutta hidas paalinsiirto ja käärintäalustan liikutus ketjulla ei oikein napanneet. Lisäksi renkaat oli pienet ja maavara liian vähäinen. Sullojakaan ei (muistaakseni) kovin suuri ollut.
Kaikki mchalea vaille on armottoman hitaita jos paalin koko on 125-130 senttiä. Nää cv150 kronet ja jd960 pesee mäkkärin mennen tullen kun nostetaan paalin koko sinne 150 senttiin tai yli.
-
McHalessa ei tartte säätää. Pitää vaan muistaa vaihtaa rulla vajaan 500 paalin välein.
Juu ja saa tosiaan vääntästä kaks paalia siihen kuin vanha jontikka yhen.No mahtuu ainakin paalit käärijään ja pihtiin.Tosin paalinsiirtäjän peffa voi olla tuosta hyvyydestä erimieltä.
Onko muka luttanoita mchalen paalit? Jontikka ainaki on tehnyt helvetin tiukat ja särmät paalit.
Onko kellään sitä jd 644 premium paalainta ja jos on niin onko mitä moitittavaa tai kehuttavaa?
Yksikköpaalain vai? Combi on mallia 744. Tuokin oli vaihtoehto, mutta hidas paalinsiirto ja käärintäalustan liikutus ketjulla ei oikein napanneet. Lisäksi renkaat oli pienet ja maavara liian vähäinen. Sullojakaan ei (muistaakseni) kovin suuri ollut.
744 paalinsiirto kestää noin sekunnin. Sullojasta menee tavaraa läpi siinnä missä muissakin vastaavissa koneissa. Sulloja ja noukin on eri mikä 678 koneessa.
-
Onko noukin vielä yhtä arka tukkeutumaan kuin 575. Silläkin on kyllä pärjännyt hyvin kun tietää sen metkut.
-
Ei se noukin, mutta sulloja on se pahempi pullonkaula. Ahdas ja ottaa sen vuoksi voimaa. Kunhan voimaa on riittävästi takana niin pärjää oikein mainiosti mun mielestä 575 jontikan kanssa. Ite jos joutuu paalata heikko tehoisemmalla traktorilla niin tukoksia tulee, mutta kun paalaimen edessä on vähän enemmän tehoa niin kuin toisessa traktorissa on mulla niin eipä ole kertaakaan tukkinut tänä keväänä vaikka on vedetty isoakin karhoa sisään.
-
Mistään mitään tietämättömänä kyselen. Millä nopeudella tuollaista karhottimella tehtyä karhoa paalataan. Itte tuloo sovitettua yhdenkin karhon paalaus nopeus sellaiseksi, että käärijä ei jää montaa paalia jälkeen. Tosin paljon parhaita rehuja kannetaan erikseen käärijälle, joten silloin saattaa käärijä odotella. Jotenkin vaan tuntuu, että hitaammasti ajettu paali olis tiukempi. 46:n aikana huomattua, mutta ei se mielestäni eroa welgeri tästä. Varsinkin huomannut, kun hakee tuoretta navettaan, niin pienet kierrokset ja nopeutta, niin aika vähän on "täydessä" rehua. Tai siis sopivasti tai liikaa tuohon tarkoitukseen.
-
Mistään mitään tietämättömänä kyselen. Millä nopeudella tuollaista karhottimella tehtyä karhoa paalataan. Itte tuloo sovitettua yhdenkin karhon paalaus nopeus sellaiseksi, että käärijä ei jää montaa paalia jälkeen. Tosin paljon parhaita rehuja kannetaan erikseen käärijälle, joten silloin saattaa käärijä odotella. Jotenkin vaan tuntuu, että hitaammasti ajettu paali olis tiukempi. 46:n aikana huomattua, mutta ei se mielestäni eroa welgeri tästä. Varsinkin huomannut, kun hakee tuoretta navettaan, niin pienet kierrokset ja nopeutta, niin aika vähän on "täydessä" rehua. Tai siis sopivasti tai liikaa tuohon tarkoitukseen.
Kiinteäkammioisella pitäisi vauhtia hiljentää paalin kasvaessa.
Naapuri on tehnyt tuosta oikein taidetta. Portaattomalla jontikalla syöksyy karhon kimpuun kun portti on vielä kiini menossa mchalessa. Alkuun vetää 20km/h ja hidastaa siihen 4km/h. Ite ajan n.10km/h tuolla muuttuvakammioisella.
-
Mistään mitään tietämättömänä kyselen. Millä nopeudella tuollaista karhottimella tehtyä karhoa paalataan. Itte tuloo sovitettua yhdenkin karhon paalaus nopeus sellaiseksi, että käärijä ei jää montaa paalia jälkeen. Tosin paljon parhaita rehuja kannetaan erikseen käärijälle, joten silloin saattaa käärijä odotella. Jotenkin vaan tuntuu, että hitaammasti ajettu paali olis tiukempi. 46:n aikana huomattua, mutta ei se mielestäni eroa welgeri tästä. Varsinkin huomannut, kun hakee tuoretta navettaan, niin pienet kierrokset ja nopeutta, niin aika vähän on "täydessä" rehua. Tai siis sopivasti tai liikaa tuohon tarkoitukseen.
Lahjomaton apevaunun vaaka sanoo että karhotetulta paalattu painaa noin 50kg enemmän.
-
Mistään mitään tietämättömänä kyselen. Millä nopeudella tuollaista karhottimella tehtyä karhoa paalataan. Itte tuloo sovitettua yhdenkin karhon paalaus nopeus sellaiseksi, että käärijä ei jää montaa paalia jälkeen. Tosin paljon parhaita rehuja kannetaan erikseen käärijälle, joten silloin saattaa käärijä odotella. Jotenkin vaan tuntuu, että hitaammasti ajettu paali olis tiukempi. 46:n aikana huomattua, mutta ei se mielestäni eroa welgeri tästä. Varsinkin huomannut, kun hakee tuoretta navettaan, niin pienet kierrokset ja nopeutta, niin aika vähän on "täydessä" rehua. Tai siis sopivasti tai liikaa tuohon tarkoitukseen.
Lahjomaton apevaunun vaaka sanoo että karhotetulta paalattu painaa noin 50kg enemmän.
märempää :) ;) :D ;D
-
Mistään mitään tietämättömänä kyselen. Millä nopeudella tuollaista karhottimella tehtyä karhoa paalataan. Itte tuloo sovitettua yhdenkin karhon paalaus nopeus sellaiseksi, että käärijä ei jää montaa paalia jälkeen. Tosin paljon parhaita rehuja kannetaan erikseen käärijälle, joten silloin saattaa käärijä odotella. Jotenkin vaan tuntuu, että hitaammasti ajettu paali olis tiukempi. 46:n aikana huomattua, mutta ei se mielestäni eroa welgeri tästä. Varsinkin huomannut, kun hakee tuoretta navettaan, niin pienet kierrokset ja nopeutta, niin aika vähän on "täydessä" rehua. Tai siis sopivasti tai liikaa tuohon tarkoitukseen.
Lahjomaton apevaunun vaaka sanoo että karhotetulta paalattu painaa noin 50kg enemmän.
märempää :) ;) :D ;D
Karhotetut on yleensä kuivempia.
-
Mistään mitään tietämättömänä kyselen. Millä nopeudella tuollaista karhottimella tehtyä karhoa paalataan. Itte tuloo sovitettua yhdenkin karhon paalaus nopeus sellaiseksi, että käärijä ei jää montaa paalia jälkeen. Tosin paljon parhaita rehuja kannetaan erikseen käärijälle, joten silloin saattaa käärijä odotella. Jotenkin vaan tuntuu, että hitaammasti ajettu paali olis tiukempi. 46:n aikana huomattua, mutta ei se mielestäni eroa welgeri tästä. Varsinkin huomannut, kun hakee tuoretta navettaan, niin pienet kierrokset ja nopeutta, niin aika vähän on "täydessä" rehua. Tai siis sopivasti tai liikaa tuohon tarkoitukseen.
Lahjomaton apevaunun vaaka sanoo että karhotetulta paalattu painaa noin 50kg enemmän.
märempää :) ;) :D ;D
Ei pitäs olla jos annetaan vähän aikaa kuivaa.
-
Kaupat tuli jd 644 premium vm 2012 ja 10t paalia paalattu. Toivottvasti tein hyvän kaupan.
-
Kaupat tuli jd 644 premium vm 2012 ja 10t paalia paalattu. Toivottvasti tein hyvän kaupan.
Eikö tuohon määrään oo jo kaikki lastentaudit korjattu, jos sellaisia on ollutkaan. Omas welgeris oli aikoinaan 15 000,kun yksityiseltä ostin. Yrman silloinen myyjä meinas, että ei noilla määrillä enää oteta edes vaihdos. Reilu 3000 on mittariin tullut lisää. Kaksi laakeria vaihtanut heti mulle tulles. Toinen oli ketjunkiristäjästä ja toises laakeripesä oli jotenkin väljä. Koko aksila liikkui päittäin. Muuten varma kuin junan vessa. Yks "renki" jutteli omalla työnantajallaan olevan 40 000 paalattu ja vielä silloin oli työkunnos.
-
eiköhän se paljon käyttäjästä kuin paljon saa paaleja tehtyä.. merkillä kuin merkillä... noissa taitaa olla monta kertaa joku kuumakalle jolla jo muutaman tuhannen paalin jälkeen posrii ja toiset polkee sit kymppitonnej ilman suurta remppaa... kuluvaahan menee jo pelkässä säilössä...
-
Kun vaan ne aiv hapot pitää helvetin kaukana näistä niin säilyy kaikinpuolin koneet hyvänä.
-
Kun vaan ne aiv hapot pitää helvetin kaukana näistä niin säilyy kaikinpuolin koneet hyvänä.
Tuohon voi yhtyä.
-
Happo on aina tietenkin syövyttävää. Nykyään kait noissa AIV-liuoksissakin on ihan hapottomia vaihtoehtoja ja ovat enää ärsyttäviä... Ei syövyttäviä. Ei kuitenkaan ole kiinnostusta kokeilla kun näiden veteen lantrattavien kanssa on mennyt ihan hienosti ja mulla ei ole käytössä kuin pikkupullo paalaajassa niin pitäisi välpätä pönttöjen kanssa koko ajan. Nyt kun tekee biologisen vähintään tuplaväkevyydellä niin ei tarvi pulloakaan olla jatkuvasti vaihtamassa.
-
Happo on aina tietenkin syövyttävää. Nykyään kait noissa AIV-liuoksissakin on ihan hapottomia vaihtoehtoja ja ovat enää ärsyttäviä... Ei syövyttäviä. Ei kuitenkaan ole kiinnostusta kokeilla kun näiden veteen lantrattavien kanssa on mennyt ihan hienosti ja mulla ei ole käytössä kuin pikkupullo paalaajassa niin pitäisi välpätä pönttöjen kanssa koko ajan. Nyt kun tekee biologisen vähintään tuplaväkevyydellä niin ei tarvi pulloakaan olla jatkuvasti vaihtamassa.
Tuplasti ainetta ja suuttimia pienemmälle vautia lisäten.
-
Mulla on josilacin annostelija jossa on yksi suutin vakiona. Voisihan siihen tehdä haaroituksen, mutta hyvin tuo on toiminut tuolla lailla. Kovalla tuulella voisi olla hyvä sellainen tuulisuutin. Siinä kun on sellainen ks-ruiskun normaali teejet viuhka.
-
Kun kerta ei saanut jontikan paalainta niin ostin piruuttani MCHALE 5600.
Onko se nyt 😎 vai miten sitä pitäis olla😉
-
Kun kerta ei saanut jontikan paalainta niin ostin piruuttani MCHALE 5600.
Onko se nyt 😎 vai miten sitä pitäis olla😉
No mihin se kaupat tehty jonnikka joutu?
-
Kolme viikkoa odotin että huoltaavat sen ja toimittavat mutta ei tullu valmista ni purin kaupan.
-
Mchale oli kolme tuntia kaupanteosta ni pihassa😄
-
Joko oot päässy testaan?
-
Kyllähän se mchale tietysti hyvä on mutta on se vähän liian kallis....ehkä. Käytetty kone jokatapauksessa tulee olemaan,merkistä ei vielä varmuutta. Muuttuvakammioisessa arveluttaa ne hihnat eniten.
Sitten tietysti jos ei merkkiä vaitaisi niin jd 644 ajettu 10t paalia. olisikohan hyvä ehdokas se?
Niitäkään ei ole täällä päin kellään,claaseilla vaan ajavat😳 ja kiroovat!
Soitat Turun Konekeskuksen Pekka Liimataiselle ja olet vailla kunnostettua mäkkäriä, niin jo löytyy kohtuu hintaan. Ja huoletonta ajoa. Pieniin ongelmiin saa sitten vastaukset puhelimen välityksellä, kuten siihen miksi käärintä jättää häntää tai paalinkääntäjä tekee pienen reiän paaliin.
miksi muute se jättää häntiä?? Itellä sitä ongelmaa ja oli kääntäjän kanssa kans mutta heitin sen pois..
-
Kyllähän se mchale tietysti hyvä on mutta on se vähän liian kallis....ehkä. Käytetty kone jokatapauksessa tulee olemaan,merkistä ei vielä varmuutta. Muuttuvakammioisessa arveluttaa ne hihnat eniten.
Sitten tietysti jos ei merkkiä vaitaisi niin jd 644 ajettu 10t paalia. olisikohan hyvä ehdokas se?
Niitäkään ei ole täällä päin kellään,claaseilla vaan ajavat😳 ja kiroovat!
Soitat Turun Konekeskuksen Pekka Liimataiselle ja olet vailla kunnostettua mäkkäriä, niin jo löytyy kohtuu hintaan. Ja huoletonta ajoa. Pieniin ongelmiin saa sitten vastaukset puhelimen välityksellä, kuten siihen miksi käärintä jättää häntää tai paalinkääntäjä tekee pienen reiän paaliin.
miksi muute se jättää häntiä?? Itellä sitä ongelmaa ja oli kääntäjän kanssa kans mutta heitin sen pois..
En tiedä miksi jättää häntiä, siihenkin on varmasti ratkaisu olemassa. Mitä ongelmia oli kääntäjän kanssa?
-
Joko oot päässy testaan?
Vasta asentelin hapottimen ja pullotelineen,vielä pitää hydrauliikka järjestää että toimii ls linjan kautta. Käyttökokemusta alkaa tulla heti kunhan loppuu tämä sadekausi....
Päällisinpuolin näyttää siltä että nyt on KONE ainakin 575 jd verrattuna mikä lähti siis tähän vaihdossa.
-
Kyllähän se mchale tietysti hyvä on mutta on se vähän liian kallis....ehkä. Käytetty kone jokatapauksessa tulee olemaan,merkistä ei vielä varmuutta. Muuttuvakammioisessa arveluttaa ne hihnat eniten.
Sitten tietysti jos ei merkkiä vaitaisi niin jd 644 ajettu 10t paalia. olisikohan hyvä ehdokas se?
Niitäkään ei ole täällä päin kellään,claaseilla vaan ajavat😳 ja kiroovat!
Soitat Turun Konekeskuksen Pekka Liimataiselle ja olet vailla kunnostettua mäkkäriä, niin jo löytyy kohtuu hintaan. Ja huoletonta ajoa. Pieniin ongelmiin saa sitten vastaukset puhelimen välityksellä, kuten siihen miksi käärintä jättää häntää tai paalinkääntäjä tekee pienen reiän paaliin.
miksi muute se jättää häntiä?? Itellä sitä ongelmaa ja oli kääntäjän kanssa kans mutta heitin sen pois..
En tiedä miksi jättää häntiä, siihenkin on varmasti ratkaisu olemassa. Mitä ongelmia oli kääntäjän kanssa?
teki vaan reikiä nii ei sitä sen isompaaa vikaa tarvinnu.. Eikä sillon kerenny alkaa sääteleen nii on sitte jääny koko kääntäjä.. Ja en muutenkaa tykänny kun hidasti paalaamista niin paljo :D
-
Meillä tahtoo tehä reijän,jos suoriltaan mötkähtää pystöön.eli jääpi liian likelle. Johtuu varmaan siitä,kun akseli taittunu taaksepäin siitä mustasta pallukasta.