Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: SiKari - 23.01.09 - klo:18:47

Otsikko: MF 5465
Kirjoitti: SiKari - 23.01.09 - klo:18:47
Olisiko tästä traktoriksi, tarjoushinta alkaisi olla jo lähes kohdillaan, (vai onko?)
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: Timppa - 23.01.09 - klo:19:13
Olisiko tästä traktoriksi, tarjoushinta alkaisi olla jo lähes kohdillaan, (vai onko?)

***Täydellinen traktori, vielä täydellisempi olis jos olis pikavaihdeautomatiikka.
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: Terminator - 23.01.09 - klo:19:44
Perusmallin himmeli.
Mulle tarjosivat 2-3 kuukautta sitten 5470 80k€ siinä oli muistaakseni lisäksi ohjaamojousitus, etuakselijousitus ja jotain muuta lisäksi. En vain jaksanut kauppoja tehdä. ;D
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: realisti - 24.01.09 - klo:07:53
Perusmallin himmeli.
Mulle tarjosivat 2-3 kuukautta sitten 5470 80k€ siinä oli muistaakseni lisäksi ohjaamojousitus, etuakselijousitus ja jotain muuta lisäksi. En vain jaksanut kauppoja tehdä. ;D

5400-sarjaan ei saa mökkivietereitä, vain etuvieterit mahdolliset
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: Terminator - 24.01.09 - klo:08:55
Perusmallin himmeli.
Mulle tarjosivat 2-3 kuukautta sitten 5470 80k€ siinä oli muistaakseni lisäksi ohjaamojousitus, etuakselijousitus ja jotain muuta lisäksi. En vain jaksanut kauppoja tehdä. ;D

5400-sarjaan ei saa mökkivietereitä, vain etuvieterit mahdolliset

voi olla. Minusta siinä minun tarjous koneessa oli vähän muitakin lisävarusteita, kun näissä tarjouskoneissa. Keskolla on suomessa tilattuja koneita jotka piyää saada myytyä. Tiedän tapauksen missä kauppakirjan allekirjoitamisesta seuraavana päivänä ollut uusi kone jo pihassa. Se kone ei ole todennäköisesti tullut Ranskasta asti.
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: realisti - 24.01.09 - klo:09:32
Perusmallin himmeli.
Mulle tarjosivat 2-3 kuukautta sitten 5470 80k€ siinä oli muistaakseni lisäksi ohjaamojousitus, etuakselijousitus ja jotain muuta lisäksi. En vain jaksanut kauppoja tehdä. ;D

5400-sarjaan ei saa mökkivietereitä, vain etuvieterit mahdolliset

voi olla. Minusta siinä minun tarjous koneessa oli vähän muitakin lisävarusteita, kun näissä tarjouskoneissa. Keskolla on suomessa tilattuja koneita jotka piyää saada myytyä. Tiedän tapauksen missä kauppakirjan allekirjoitamisesta seuraavana päivänä ollut uusi kone jo pihassa. Se kone ei ole todennäköisesti tullut Ranskasta asti.

syksylläkin kaupattiin vanhan varaston 5400:sia hinta kuulemma nousee: eipä näyttänyt nousevan vaan laskevan. voi kun korjaisi nuo pienet puutteet noista niin olisi kova sana. Olisi jopa voinut jäädä deere ostamatta...
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: kylmis - 24.01.09 - klo:10:43
voi kun korjaisi nuo pienet puutteet noista niin olisi kova sana. Olisi jopa voinut jäädä deere ostamatta...
Mitäs ne "pienet" puutteet on?
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: realisti - 24.01.09 - klo:18:03
puutteita: janoisa moottori, herkästi sijoitettuja sähkö, hydrauliikka yms osia alustassa, ohjaamojousituksen puute, pitkällä kuskilla lähelle otsaa tuleva hytin katon etuosa, alueen vaihdossa miettivä ja nykivä voimansiirto (saattoi olla myös yksilövika), koukun liuku puuttuu, ohjaamon takaosan lasien erikoinen sijoittelu osassa töitä haitaksi, vakiona heikko hydrauliikka, kankea kokoisekseen (5475) jopa etujousitettu isorenkainen jd 6630aq ketterämpi, ja pahin puute k-maatalouden jälkihoito joka hyvin tuttu case ajoilta.
kyllä tuo varmasti on ihan kelpo kone, en voi kyllä enenpää moittia ;)
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: kylmis - 24.01.09 - klo:18:10
joo, kyllähän siinä massikassakin ne puutteensa on. Mutta kai se nyt 175:sta parempi on 8)
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: realisti - 24.01.09 - klo:18:20
175 on legenda! ei voi verrata, ehkä ajomukavuus hiukan parempi ;), jonsei jonnikkaa olisi tullut kyllä masserillakin oltais varmaan pärjätty, mutta onhan se hieman heikko ennusmerkki kun 180h ajetussa esittelykoneessa on looda sökö :-[. Ja ainakin meillä päin on kyllä jonnin huolto paljon parempi kuin masserin. Eikä noista helposti menneistä reilusta 10000 h:sta muilla jonneilla ollut ainakaan haittaa kun kone vaihettiin. :)
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: Movado - 24.01.09 - klo:18:37
Haulla olis löytyny nuo olavin mf harhapolut

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=6546.0

  " olavi           5465 massikka
« : 29.12.08 - klo:18:28 »

Onkos isännillä kokemuksia tällaisesta? On vähän raktorin vaihto ollut mietteissä ja tällaisesta on kauppaa tehty. Tulisi suorakylvimen vetoon, ruiskutuksiin ja muokkauskoneeksi. Eli siis viljatilalle kaikkiin töihin kevyestä raskaaseen. "

Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: hl - 24.01.09 - klo:21:05
Olisiko tästä traktoriksi, tarjoushinta alkaisi olla jo lähes kohdillaan, (vai onko?)
ei mopolla mahdottomiin.. ;D
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: KJL - 24.01.09 - klo:22:06
puutteita: janoisa moottori, herkästi sijoitettuja sähkö, hydrauliikka yms osia alustassa, ohjaamojousituksen puute, pitkällä kuskilla lähelle otsaa tuleva hytin katon etuosa, alueen vaihdossa miettivä ja nykivä voimansiirto (saattoi olla myös yksilövika), koukun liuku puuttuu, ohjaamon takaosan lasien erikoinen sijoittelu osassa töitä haitaksi, vakiona heikko hydrauliikka, kankea kokoisekseen (5475) jopa etujousitettu isorenkainen jd 6630aq ketterämpi, ja pahin puute k-maatalouden jälkihoito joka hyvin tuttu case ajoilta.
kyllä tuo varmasti on ihan kelpo kone, en voi kyllä enenpää moittia ;)

Ei nyt niin kauheen janoinen. Hyvä yleistraktori/kakkostraktori moneen hommaan...

Kaasupallukka uusiksi tohon nykimiseen...
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: SAS - 24.01.09 - klo:22:11
Hytti ruostuu herkästi ,alusta täynnä jos jotakin vimpainta.Maavara aika pieni.
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: kylmis - 25.01.09 - klo:08:31
Massikan 5000-sarja keikkui pitempään ykkösvaihtoehtona jos traktoria lähtisin vaihtamaan. Nyttemmin on sitten kuulunut vähän kaikenlaista noottia, minkä tämäkin ketju vahvistaa.
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: hl - 25.01.09 - klo:09:49
Massikan 5000-sarja keikkui pitempään ykkösvaihtoehtona jos traktoria lähtisin vaihtamaan. Nyttemmin on sitten kuulunut vähän kaikenlaista noottia, minkä tämäkin ketju vahvistaa.
painoonsa nähden laiska kone, dyna-4 askilla oli vähän aikaa semmoinen käytössä (onneksi ei ollut oma)
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: SiKari - 25.01.09 - klo:19:03
Entäpä Valtra N121? Uskaltaako sitä mitään ostaa, kun kaikissa on vaan vikoja? Entä JD 6630?
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: hl - 25.01.09 - klo:19:06
Entäpä Valtra N121? Uskaltaako sitä mitään ostaa, kun kaikissa on vaan vikoja? Entä JD 6630?
mansikit ja suolahden tuotteet jätän suosiolla rauhaan, en koske niihin.
jd tai nh ehkä df, makuasioista on turha kiistellä. kaikilla nillä työt tekee, paitsi mansikilla.. ;D ;D
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: Movado - 25.01.09 - klo:19:32
Entäpä Valtra N121? Uskaltaako sitä mitään ostaa, kun kaikissa on vaan vikoja? Entä JD 6630?

Kyllä Valtra N121 uskaltaa ostaa - mulle kauppias ei sitä tosin myyny ( ei päästy sopivaan väliraha ykisimielisyyteen > oli ykkös vaihtoehto, mutta ajattelin kouluttaa kauppiasta  kun ei suostunut mun tarjoukseen ) - nh tuli.

Kysymys on > mitä traktorilta vaadit > ja synytääkö henkilö kemia sopivan välirahan
Oma hitec on kestänyt hyvin - tuosta nh;sta en tiedä, aika näyttää.

Tuo jd on jääny aina koe ajo asteelle - ihan hyvä sekin varmaan on, mutta eihän siinä oo edes lukkoa etuaksilalla, ja vaikka bonuskortti on ei me päästä kauppiaan kans tarjousta pidemälle.
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: lappalainen - 25.01.09 - klo:20:20
Olisiko tästä traktoriksi, tarjoushinta alkaisi olla jo lähes kohdillaan, (vai onko?)
kaveri vaihtoi tuollaisen joskus viime keväänä ne on kyllä ollut tosi tyytyväisiä ,niillä oli ennen valtra ja nh .moottoria kehuivat pikkuruokaseksi ja vaihteita tosi hyväksi hiljainen ohjaamo ,varmasti ketterin traktori akseliväliinsä nähden ,ainaki jos säätää rajoittimet sopivaksi.ite en ajanut tuollaisella kun 100metriä mutta varmaan hyvä kone tuohon hintaluokkaan. kannattaa soittaa omistajille käyttökokemuksia ja testata ite ,eikä uskoa ihan kaikkea mitä täälä kerrotaan   ;)
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: hl - 25.01.09 - klo:20:23
Olisiko tästä traktoriksi, tarjoushinta alkaisi olla jo lähes kohdillaan, (vai onko?)
kaveri vaihtoi tuollaisen joskus viime keväänä ne on kyllä ollut tosi tyytyväisiä ,niillä oli ennen valtra ja nh .moottoria kehuivat pikkuruokaseksi ja vaihteita tosi hyväksi hiljainen ohjaamo ,varmasti ketterin traktori akseliväliinsä nähden ,ainaki jos säätää rajoittimet sopivaksi.ite en ajanut tuollaisella kun 100metriä mutta varmaan hyvä kone tuohon hintaluokkaan. kannattaa soittaa omistajille käyttökokemuksia ja testata ite ,eikä uskoa ihan kaikkea mitä täälä kerrotaan   ;)
kuten jo asiasta mainitsin, makuasioista on turha kiistellä.. (sanoi kissa ku p.....tään nuoli) ;D ;D
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: mike - 27.01.09 - klo:13:38
Miinukset.
-äänekäs perä,ei silti toki tarvitse kuulosuojaimia
-jäykähkö nostolaite uutena,notkistuu ajan myötä
plussat
+lämpee todella nopeasti ja lämpö tulee hyttiin asti
+hyvä ilmastointi
+ei vaihdekeppejä
 
Hyvä joka paikan höylä,silti ottaisin 6400 sarjalaisen.

Täytyy toki huomata että köyhin malli kyseessä
tästä köyhempi on se sontatunkion sekoittaja.
"keppejä roskapöntössä kuin vaivaiskoivuja nevalla"
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: lypsyukko - 24.02.09 - klo:08:42
Konekeskon myyjillä alkaa jo hermot pettää, alkaa tulla tarjousta siihen malliin, että pitääkö käydä huomenissa laittamassa tilaus sisään. Valtran ja JD kauppiaat istuu vielä perse homeessa toimistoissa, jos joku soittaisi tai tulisi käymään. Ja saahan tuosta 6.6 perkinsistä irti 180hp, ehkä vasta takuuajan jälkeen.

No Konekeskon pojat kyllä varmasti myi, mutta jälkimarkkinoinnissa voi sitten se perse jo ollakkin homeessa. Tai voihan olla tietysti niinkin että niillä on vaan niin pirun kiire. ;D (oikeasti ei naurata) ???
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: Ana - 24.02.09 - klo:17:01
Nämäkin varmasti yksilöitä kuten kaikki koneet mutta tuos urakoitsia firmalla on tuollaanen -08 vuotuunen reilu 1000h ajettu.. ensimmäisen 10h aikana pariin kertaan hydraulipumppu, käytännös takaveto kokoajan eli nelivedon pakka tai mikälie mopon kytkin luistaa, vaihteet sekoilee eli vaihtaa välillä oman mielensä mukaan, lämppärin moottori ulisee ja muita miinuksia nyt ainakin pirun hitaat nostolaitteet ja jos kytkimellä koittaa liirata niin pirunmoinen pamaus/tryykäys. Ja woimmaakin sais olla lisää mutta ymmärtäähän tuon ettei mopolla mahottomia :P
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: Movado - 24.02.09 - klo:17:28
Nämäkin varmasti yksilöitä kuten kaikki koneet mutta tuos urakoitsia firmalla on tuollaanen -08 vuotuunen reilu 1000h ajettu.. ensimmäisen 10h aikana pariin kertaan hydraulipumppu, käytännös takaveto kokoajan eli nelivedon pakka tai mikälie mopon kytkin luistaa, vaihteet sekoilee eli vaihtaa välillä oman mielensä mukaan, lämppärin moottori ulisee ja muita miinuksia nyt ainakin pirun hitaat nostolaitteet ja jos kytkimellä koittaa liirata niin pirunmoinen pamaus/tryykäys. Ja woimmaakin sais olla lisää mutta ymmärtäähän tuon ettei mopolla mahottomia :P

Tuohon nostolaiteen hitauteen auttaa lisävarusteena saatava säätötilavuus pumppu
( noin 110 L ? )

 nostolaiteen lyhyeen liikerataan 3 katekorian varret >  niin ainakin väittävät

nelivedon pakkaan yksi levy lisää ( ajovoimma versiossa se voi olla vakiona > tarkista > tulee halvemmaksi kuin jälki asennus ) pakkaa voi myös "kiristää" säätö levy jousi levyn alle - takuu tietenkin lakkas kun etupää ei kestä lisääntynyttä vääntöä - vastaavassa valtrassa isompi etuakseli jonka kytkentäpakka ei luista

Traktori on pilattu pienellä säästöllä, muutta noilla lisävarusteilla sitä saa vähä parannettua - mulla se oli jo myöhäistä  :-\
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: lypsyukko - 25.02.09 - klo:08:24
Nämäkin varmasti yksilöitä kuten kaikki koneet mutta tuos urakoitsia firmalla on tuollaanen -08 vuotuunen reilu 1000h ajettu.. ensimmäisen 10h aikana pariin kertaan hydraulipumppu, käytännös takaveto kokoajan eli nelivedon pakka tai mikälie mopon kytkin luistaa, vaihteet sekoilee eli vaihtaa välillä oman mielensä mukaan, lämppärin moottori ulisee ja muita miinuksia nyt ainakin pirun hitaat nostolaitteet ja jos kytkimellä koittaa liirata niin pirunmoinen pamaus/tryykäys. Ja woimmaakin sais olla lisää mutta ymmärtäähän tuon ettei mopolla mahottomia :P

Tuohon nostolaiteen hitauteen auttaa lisävarusteena saatava säätötilavuus pumppu
( noin 110 L ? )

 nostolaiteen lyhyeen liikerataan 3 katekorian varret >  niin ainakin väittävät

nelivedon pakkaan yksi levy lisää ( ajovoimma versiossa se voi olla vakiona > tarkista > tulee halvemmaksi kuin jälki asennus ) pakkaa voi myös "kiristää" säätö levy jousi levyn alle - takuu tietenkin lakkas kun etupää ei kestä lisääntynyttä vääntöä - vastaavassa valtrassa isompi etuakseli jonka kytkentäpakka ei luista

Traktori on pilattu pienellä säästöllä, muutta noilla lisävarusteilla sitä saa vähä parannettua - mulla se oli jo myöhäistä  :-\

Aika tutulta kuulostavia ominaisuuksia, vaikka kyse onkin yksilöistä :D
Vielä kun muistetaan traktorin jarruttomuus , niin onkin menty aimo harppaus massikan kehityksessä, ikävä vaan että taaksepäin , saahan sillä ehkä hintaa tippumaan ja vihaisia omistajia >:(
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: kylmis - 28.02.09 - klo:17:33
Tätä lähdin ostamaan, mutta tilasin naapuriliikkeesta John Deere 6530
Hah! Taas teki agro tehtävänsä. Ei vaan, luulen, että teit ihan hyvän valinnan.
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: malanko - 01.03.09 - klo:09:40
Onko tosi, että tuo 5465 on noin huono?
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: hl - 01.03.09 - klo:09:42
Onko tosi, että tuo 5465 on noin huono?
sehän on mansikki, se on vielä pas..... eiku huonompi.. siis valtu..
 ;D ;D
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: Movado - 01.03.09 - klo:10:05
Onko tosi, että tuo 5465 on noin huono?

Ei sitä ( kai ) ole kukaan huonoksi väittäny ( korkeintaan paskaksi -  naapurin uusi kone   >:(  )  mutta on siinä ominaisuuksia jotka ärsyttää  >:(
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: KJL - 04.03.09 - klo:20:26
Tätä lähdin ostamaan, mutta tilasin naapuriliikkeesta John Deere 6530
Hah! Taas teki agro tehtävänsä. Ei vaan, luulen, että teit ihan hyvän valinnan.
No ehkäpä noi 5465 ja 6530 painii vähän eri sarjassa... eivät oikeen oo suoraan vertailukelposia. Oon tommosta 6530 ziideetä kokeillu eikä oikein istu rasahan.
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: realisti - 04.03.09 - klo:20:44
kyllähän 5465 ja 6530 ovat saman kaliiberin koneita. Pieniä kutosia molemmat. Toki jd perustuu järeämpään malliin kun massikka on taas ottanut pienemmistä vaikutteita. 6400 sarjaa ja 6030 std malleja on taas mahdoton vertailla sillä painivat hinnalla sekä varustelulla eri sarjoissa, järeys olisi lienee samaa luokkaa?
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: maaorja - 04.03.09 - klo:21:03
Ompas huonoja.Myykää sit mulle pari vähän käytettyä massikkaa halvalla.Taidatte olla massikkatalojen kateellisia naapureita ;)
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: Movado - 04.03.09 - klo:22:24
Ompas huonoja.Myykää sit mulle pari vähän käytettyä massikkaa halvalla.Taidatte olla massikkatalojen kateellisia naapureita ;)

vaihroin jo pois
tuossa 35 kpl valkkaa siitä
http://www.konearena.fi/jetspeed/portal/showMachineResults2.psml?_v=1&makeName=MASSEY%20FERGUSON&type=TR&pvm=2000&m=30&c=30
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: 3050 - 14.07.10 - klo:21:06
no 5400 massikat ei tehty tavallisen immeisen käyttöön perä korjattu kahesti takuuna 500 tuntiin ja ei ilman peltoreita hyttiin aivan tajuton ulisija vrt jd2850 15v ja 9300 tuntia eroa et mansikki laitumelle ja kuula ohtaan
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: Verku - 14.07.10 - klo:22:13
no 5400 massikat ei tehty tavallisen immeisen käyttöön perä korjattu kahesti takuuna 500 tuntiin ja ei ilman peltoreita hyttiin aivan tajuton ulisija vrt jd2850 15v ja 9300 tuntia eroa et mansikki laitumelle ja kuula ohtaan

Kun ne on juurikin tehty tehty tavallisen ihmisen käyttöön, hyvin on kestänyt useampi yksilö tuhansia tunteja, 5455, 5460, 5465 ja 5470 mallit löytyy lähistöltä eikä niissä mitään ole ollut. Jos perä on kahdesti tehty alle 500h niin ensimmäinen kerta on tehtaan vika ja toinen huoltomiehen. TAI SITTEN KUSKI ON KUSIPÄÄ IDIOOTTI JOLLE PITÄÄ LAITTAA ***** "OHTAAN".

 :D

Pitäiskö sun mennä sinne kärkkäiselles leluja ostelemaan. Kuka ristus jaksaa edes kaivaa näin vanhoja joutavaksi muuttuneita ketjuja ylös.

 ;D

Ps. kyllä siihen 5400-sarjaan saa sen hyttijousituksen, on saanut jo ainakin vuoden alusta saakka
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: Suorakylvaja - 16.07.10 - klo:21:39
Onko tosi, että tuo 5465 on noin huono?


Laatu ei näköjään ole parantunu yhtään 4300 sarjasta...heh.
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: Verku - 16.07.10 - klo:21:43
Onko tosi, että tuo 5465 on noin huono?


Laatu ei näköjään ole parantunu yhtään 4300 sarjasta...heh.

Njaa, käy ajamassa ja ihmettele sitten. Se on hintaan nähden ihan toimiva peli jossa on perseestä näkyvyys koukulle, 5465 lisätehokoneella en oo ajanut jotta "tehontunnetta" en osaa kommentoida.

Mutta tuohon sun älylliseen vastaukseen tunneperäinen vastaus, enemmän tuolla rahalla saa traktoria massikassa kuin valtussa tai jonnessa..... :D
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: KJL - 16.07.10 - klo:21:46
Kyllähän 5465 ihan hyvä on, kun ottaa huomioon, että on kyse ns. "karvalakkimallista". Ei oo coventryläisten synnit seurannu mukana.
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: Terminator - 16.07.10 - klo:21:55
no 5400 massikat ei tehty tavallisen immeisen käyttöön perä korjattu kahesti takuuna 500 tuntiin ja ei ilman peltoreita hyttiin aivan tajuton ulisija vrt jd2850 15v ja 9300 tuntia eroa et mansikki laitumelle ja kuula ohtaan

Kannattaa pitää ne peräöljyt perän  sisällä siellä 5400 sarjan massikassa, ilman niitä sillä ei tosiaan aja kuin masokisti.
Otsikko: Vs: MF 5465
Kirjoitti: Verku - 16.07.10 - klo:22:06
no 5400 massikat ei tehty tavallisen immeisen käyttöön perä korjattu kahesti takuuna 500 tuntiin ja ei ilman peltoreita hyttiin aivan tajuton ulisija vrt jd2850 15v ja 9300 tuntia eroa et mansikki laitumelle ja kuula ohtaan

Kannattaa pitää ne peräöljyt perän  sisällä siellä 5400 sarjan massikassa, ilman niitä sillä ei tosiaan aja kuin masokisti.

Eiköhän toi 3050 oo sen verran kova konemies että asia on tiedossa, vai mitä se 3050 veikkaa, voisko olla että jäi asia hieman tutkimatta kun oli niin täp-täp-täp kiire......

 :D :D :D

Kyllä se täytyy olla koneen heikkoutta jos perä menee kahdesti alle 500h, ihan selvä juttu.

;D