Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Varjo79 - 06.01.16 - klo:11:49
-
Voi elämän kevät ja vitutuksen aamunkoitto minkä taas jaappanin ihme sohlottaja teki.
Onse kumma juttu kun mikään mikä toimii sähköllä ei mulla toimi >:( Kyseinen sätös on vm 06 käyttöön otettu 07 ajettu 96tkm. Ja nytsitte ko paskaläjästä hajos vaihteeks sitte tommonenkin palikka. No paska mikä paska eisiittä mihinkäänpääse. Vaihdeloota siittä on kanssa kuralla polttimoita syökuin työmies leipää pyörän kulmat ei pysy millään etupäässä ojennuksessa. Polttoainetta syö enempi kuin jenkit silti ei jaksa mennä oikeen minkään edes tyhjänä. Pitäis kieltää moisten rotiskojen myyminen saatana. Aina siinä jotain kipua on voi vit.......
-
Ja Oksa kehuu ja ylistää... mut hällä onki vanaha reuhka.
-
Ja Oksa kehuu ja ylistää... mut hällä onki vanaha reuhka.
Joo vanhat onkin lujia ja kyllä toiset noilla uudemmillakin on ajaneet aika paljon. Tosin kyllä niihin niitä osiakin mennyt on ihan perää ja semmosta muutapientä. Vaikka nämä noilla tutuilla onkin enemmän työmatka autoina mitä en kanssa pysty käsittään millään.
Jaa a entiä josko ostas rangerin tilalle. Meni niin hienosti 3.2l myllyllä ja muutenkin paljon tukevamman oloinen kuin hilutsku.
-
Onks sillä jurnutettu vitosella, vai miks loota on kaputt ???
Ainakin kaikkien naisten Tojotoista pitäis vaihdekepin vaihdekaavio sutata silleen, että numeroa 5 ei löydy siitä ollenkaan.
-
Ja Oksa kehuu ja ylistää... mut hällä onki vanaha reuhka.
Jaa a entiä josko ostas rangerin tilalle. Meni niin hienosti 3.2l myllyllä ja muutenkin paljon tukevamman oloinen kuin hilutsku.
Minä vaihon 07hiluxin rangeriin ja tyytyväinen olen ollut. Liikahtaa aika kivasti tuolla 3.2:lla
-
Onks sillä jurnutettu vitosella, vai miks loota on kaputt ???
Ainakin kaikkien naisten Tojotoista pitäis vaihdekepin vaihdekaavio sutata silleen, että numeroa 5 ei löydy siitä ollenkaan.
Millä sillä millään 5sella jurnutat sammuuse vaan. Neet pykälät nyt ei vaantahdo mennä päälle. Ja pitää samanmoista vihellystä se voimansiirto mitä mun mesenloota kun sinne pusketaan jokunen ylimääränen koni.
-
ootko aatellu opetella ajaan autollas? ei se mitään rakettitiedettä ole mutta kun opit sen koslan niksit niin käytä niitä eläkä luule että hollivootin malliin ajelet sillä hiluksilla. ei net sentäs ihna joka idiootin käsissä ole tarkotus kestää... vain rättipäät arvostaa niiden helpoutta!
-
ootko aatellu opetella ajaan autollas? ei se mitään rakettitiedettä ole mutta kun opit sen koslan niksit niin käytä niitä eläkä luule että hollivootin malliin ajelet sillä hiluksilla. ei net sentäs ihna joka idiootin käsissä ole tarkotus kestää... vain rättipäät arvostaa niiden helpoutta!
Ni meinaa ajaan ni. Sehänse varmaanse kuski vaikuttaa mm siihen että ajovalojen polttimot kestää 2000-3000tkm ??? Ni meinaan siihenkin vissiin kuskinvaihto auttas että jaksas kulkee mäetkin ylös saati sitte vois edes kuvitella ohittavansa edes liikennetraktorin. Joo kylläse sen 150 juur kulki jos on silmänkantamattomiin suoraa ja alamäki ;D Niinja neet vaihtee ni juu kummako muissa vehkeissä menee päälle ??? Jopa megassa menee vaihteet paremmin päälle, eitosin ilman välikaasua mutta senkanssa menee sitte ilman kytkintäkin hienosti. Onse kyllä semmonen vehjes että voi itku ja vitutuksen aamunkoi :'(
-
Eihän nuo tojotat mene rikki kuin puuhun ajamalla jos normaalisti ajelee.
Käyttövirheenä pitäisin ja toki nuo lämmityslaitteen moottorit eivät ihan parehaimpia ole olleet
-
alle satku ajettu, mul iha sama 250th vaihetaan päikseen tässä ei oo ollu mitään vikaan tai no kaksi kertaa ollut korjattava TAKUUSEEN turbo ja airbagi tosin tankata joutuu
-
Nissani on ollut kohtuullinen. Polttoaineen kulutus ei kylläkään pienimmästä päästä. Tyhjänä 8l/100km, reilulla kuormalla 10l/100km. Isuzua mulle on joku kehunut, pitäisi kuulemma olla polttoainetalous parempi. En vaan tykkää näitten uusimpien pick-uppien muotoilusta. Liian massiivista. Vanhemmat, askeettiset laatikkomallit on mukavampia.
-
Eihän nuo tojotat mene rikki kuin puuhun ajamalla jos normaalisti ajelee.
Käyttövirheenä pitäisin ja toki nuo lämmityslaitteen moottorit eivät ihan parehaimpia ole olleet
tere! kolmaskymmenes katsastus kohta käsillä (ln65) mallia
-
alle satku ajettu, mul iha sama 250th vaihetaan päikseen tässä ei oo ollu mitään vikaan tai no kaksi kertaa ollut korjattava TAKUUSEEN turbo ja airbagi tosin tankata joutuu
Jaa että päikseen :o näkemättäkö meinaat tommosia lupailla ;D No enkyllä ihan kovinhelpolla toista hiluskua huoli.
-
https://www.youtube.com/watch?v=xnWKz7Cthkk
-
mutta ihmettä miusta kun kattelee noita vaihtovärkkei niin 160 tkm ajettua ja yli mitsua on pilvin pimein ja jokaisessa sama vika ; vaihelaatikko pitää ääntä... ja kuulema kallis remontti tehä.
-
Mutta sanokaas mistä määsaan siihensen lämppärin moottori. Siis tarvike osana koska marmorin hinnat on jotain käsittämätöntä maksaa niinkuin autoon. Siihen pitäis myös takalyhty vaihtaa mutta sekin maksaa aivan sikana. Eitunnu vaan oikein tänaluee tarvikefirmoissa olevan tommoseen mitään.
Siinä seonkin yksi iso syy miksi ko kosla ottaa hermoon. Kun siihen ei tunnu saavan osia kun marmorilta.
-
Tuota serkkupoika kans noitui, kun sillä on sama auto vw tarona, ettei purkaamoilta saa mitään osia, kun kaikki koslat on viety tummillepojille ja pultattu konekivääri lavalle ;)
-
Mutta sanokaas mistä määsaan siihensen lämppärin moottori. Siis tarvike osana koska marmorin hinnat on jotain käsittämätöntä maksaa niinkuin autoon. Siihen pitäis myös takalyhty vaihtaa mutta sekin maksaa aivan sikana. Eitunnu vaan oikein tänaluee tarvikefirmoissa olevan tommoseen mitään.
Siinä seonkin yksi iso syy miksi ko kosla ottaa hermoon. Kun siihen ei tunnu saavan osia kun marmorilta.
karkasko siitä moottorista savu, vai loppuko hiilet. katkaisijat ja etuvastukset enämpi kulutustavaraa japanialaisissa.
-
Mutta sanokaas mistä määsaan siihensen lämppärin moottori. Siis tarvike osana koska marmorin hinnat on jotain käsittämätöntä maksaa niinkuin autoon. Siihen pitäis myös takalyhty vaihtaa mutta sekin maksaa aivan sikana. Eitunnu vaan oikein tänaluee tarvikefirmoissa olevan tommoseen mitään.
Siinä seonkin yksi iso syy miksi ko kosla ottaa hermoon. Kun siihen ei tunnu saavan osia kun marmorilta.
karkasko siitä moottorista savu, vai loppuko hiilet. katkaisijat ja etuvastukset enämpi kulutustavaraa japanialaisissa.
No se vielä pyörii ontuen mutta huutaa sirkelin lailla >:( Mistäköhän siihenkin taas mahtaa päästä käsiksi. Vituttaajo valmiiks kun muistelee minkälaisia operaatioita on vastaantullu kun noita on eri kotteroihin tullu vaihdeltua.