Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: zetor8045 - 21.01.13 - klo:19:04

Otsikko: Timppaa???
Kirjoitti: zetor8045 - 21.01.13 - klo:19:04
Miksi täydellisestä 200h ajetusta Massey-Fergusonista pitää vaihtaa vaihteiston pääakseli?? Ja hydrauliikka pitää kummallisia kurinoita??  Voiko massikan Dyna-6 olla siis myös vikoja   :o    Näin alkoi yhden uuden masseristin arki...
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: JD6630 - 21.01.13 - klo:19:13
Vastaan timpan puolesta: Huolimaton entinen jonnukuski joka oli viritellyt konetta, lisäksi ei ollut varaa Dyna-VT vaihteistoon.

 ;D
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: +250 - 21.01.13 - klo:19:17
Eihän Timppa voi tietää.Kaurran kasvttaja joutuu ajaan tollaisiin tunteihin mooonta vuotta :P
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: Timppa - 21.01.13 - klo:19:22
Miksi täydellisestä 200h ajetusta Massey-Fergusonista pitää vaihtaa vaihteiston pääakseli?? Ja hydrauliikka pitää kummallisia kurinoita??  Voiko massikan Dyna-6 olla siis myös vikoja   :o    Näin alkoi yhden uuden masseristin arki...

En tiä mutta tod näk sinne hydrauliikkaan on livahtanut jotain Jontikan töhnää jostain esim
kippisylinteristä.

Kannattais olla todella tarkkana ja laittaa hyd letkuihin suodatin estämään tuollaiset vauriot.
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: Timppa - 21.01.13 - klo:19:25
Eihän Timppa voi tietää.Kaurran kasvttaja joutuu ajaan tollaisiin tunteihin mooonta vuotta :P

Mulla on nyt 2004 mallisessa 1400 tuntia.  Ihan liikaa.  ;D
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: zetor8045 - 21.01.13 - klo:19:34
Miksi täydellisestä 200h ajetusta Massey-Fergusonista pitää vaihtaa vaihteiston pääakseli?? Ja hydrauliikka pitää kummallisia kurinoita??  Voiko massikan Dyna-6 olla siis myös vikoja   :o    Näin alkoi yhden uuden masseristin arki...

En tiä mutta tod näk sinne hydrauliikkaan on livahtanut jotain Jontikan töhnää jostain esim
kippisylinteristä.

Kannattais olla todella tarkkana ja laittaa hyd letkuihin suodatin estämään tuollaiset vauriot.
Eli suodattimet on kerrassaan onnettomat massikassa ja pääakseli niin pehmeää ettei kestä käyttöä?? Haluatko vaihtaa vai lukitsetko vastauksen  :o 
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: hvinnamo - 21.01.13 - klo:19:37
Miksi täydellisestä 200h ajetusta Massey-Fergusonista pitää vaihtaa vaihteiston pääakseli?? Ja hydrauliikka pitää kummallisia kurinoita??  Voiko massikan Dyna-6 olla siis myös vikoja   :o    Näin alkoi yhden uuden masseristin arki...

En tiä mutta tod näk sinne hydrauliikkaan on livahtanut jotain Jontikan töhnää jostain esim
kippisylinteristä.

Kannattais olla todella tarkkana ja laittaa hyd letkuihin suodatin estämään tuollaiset vauriot.
Eli suodattimet on kerrassaan onnettomat massikassa ja pääakseli niin pehmeää ettei kestä käyttöä?? Haluatko vaihtaa vai lukitsetko vastauksen  :o

 Jontikan "töhnä" on pehmittänyt sen alunperin kovan pääakselin! Eihän siinä nyt sen kummempaa, kyllähän asiantuntija sen tietää.  ;D
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: Opelmies - 21.01.13 - klo:19:40
Eihän Timppa voi tietää.Kaurran kasvttaja joutuu ajaan tollaisiin tunteihin mooonta vuotta :P

Mulla on nyt 2004 mallisessa 1400 tuntia.  Ihan liikaa.  ;D

Sun tarttee siirtää postilaatikko lähemmäs tuvan nurkkaa... 8)
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: zetor8045 - 21.01.13 - klo:19:41
Eihän Timppa voi tietää.Kaurran kasvttaja joutuu ajaan tollaisiin tunteihin mooonta vuotta :P

Mulla on nyt 2004 mallisessa 1400 tuntia.  Ihan liikaa.  ;D

Sun tarttee siirtää postilaatikko lähemmäs tuvan nurkkaa... 8)
Saakos itellalta sellaisen palvelun vielä erikseen maksaen että tuovat pihalle ast??
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: kylmis - 21.01.13 - klo:19:43
Eihän Timppa voi tietää.Kaurran kasvttaja joutuu ajaan tollaisiin tunteihin mooonta vuotta :P

Mulla on nyt 2004 mallisessa 1400 tuntia.  Ihan liikaa.  ;D
Mulla on 2002 mallisessa 2660h. Tästä voisi aloittaa vähiten tunteja topicin ;D
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: Timppa - 21.01.13 - klo:19:44
Eihän Timppa voi tietää.Kaurran kasvttaja joutuu ajaan tollaisiin tunteihin mooonta vuotta :P

Mulla on nyt 2004 mallisessa 1400 tuntia.  Ihan liikaa.  ;D
Mulla on 2002 mallisessa 2660h. Tästä voisi aloittaa vähiten tunteja topicin ;D

kylmikseltä tarttis ottaa avaimet pois kun tollai tyhjäpäiten rallaa tunteja.  ;D
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: Opelmies - 21.01.13 - klo:19:47
Eihän Timppa voi tietää.Kaurran kasvttaja joutuu ajaan tollaisiin tunteihin mooonta vuotta :P

Mulla on nyt 2004 mallisessa 1400 tuntia.  Ihan liikaa.  ;D
Mulla on 2002 mallisessa 2660h. Tästä voisi aloittaa vähiten tunteja topicin ;D

kylmikseltä tarttis ottaa avaimet pois kun tollai tyhjäpäiten rallaa tunteja.  ;D

Se raasu ajaa valtulla, massikalla selviäis puolta vähemmällä. ;D
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: +250 - 21.01.13 - klo:20:42
Eihän Timppa voi tietää.Kaurran kasvttaja joutuu ajaan tollaisiin tunteihin mooonta vuotta :P

Mulla on nyt 2004 mallisessa 1400 tuntia.  Ihan liikaa.  ;D
Mun 110 viius on n2500 tuntia mittaris ja vuosimalli 94.
Toki mittari ei ole pyöriny muutamaan vuoteen ja taitaa olla toisella kierroksella,oliskohan Timpallaki tinauksen puutetta kun tunteja ei tuu ;D
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: saiski - 21.01.13 - klo:20:50
 Jontikan "töhnä" on pehmittänyt sen alunperin kovan pääakselin! Eihän siinä nyt sen kummempaa, kyllähän asiantuntija sen tietää.  ;D

Ja tämä jontikan töhnä on varmaan valtrasta peräisin... Valtra on syytä pitää erossa länsimerkeistä. Näin tuumas muuan JD konekauppias savosta....  ;D
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: BACKSPACE - 21.01.13 - klo:20:53
Ei ole salaisuus että Steyr-Casen, Nyykkärin ja Masseyn laakerit pyörivät myös ulkokehistään. Vasta laatikon lämpiäminen tiivistää koolinkit valuihin  ;D

Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: Hese_ - 21.01.13 - klo:21:22
Miksi täydellisestä 200h ajetusta Massey-Fergusonista pitää vaihtaa vaihteiston pääakseli?? Ja hydrauliikka pitää kummallisia kurinoita??  Voiko massikan Dyna-6 olla siis myös vikoja   :o    Näin alkoi yhden uuden masseristin arki...

En tiä mutta tod näk sinne hydrauliikkaan on livahtanut jotain Jontikan töhnää jostain esim
kippisylinteristä.

Kannattais olla todella tarkkana ja laittaa hyd letkuihin suodatin estämään tuollaiset vauriot.
Eli suodattimet on kerrassaan onnettomat massikassa ja pääakseli niin pehmeää ettei kestä käyttöä?? Haluatko vaihtaa vai lukitsetko vastauksen  :o
Tykkää!! ;D ;D ;D
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: 42 - 21.01.13 - klo:22:13
Miksi täydellisestä 200h ajetusta Massey-Fergusonista pitää vaihtaa vaihteiston pääakseli?? Ja hydrauliikka pitää kummallisia kurinoita??  Voiko massikan Dyna-6 olla siis myös vikoja   :o    Näin alkoi yhden uuden masseristin arki...

Tuohan on ihan tavallista, kumma kun kesti noinkin kauan.  Perkinson moottorin kestävyys ja olemattomat ominaisuudet, jarrut, lämppärin moottori kuuluu masseri miehen arkeen.
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: SKN - 21.01.13 - klo:22:17
Verku on hyvä rattori ja Timppa vieläkin hyvempi jannu. Joka tätä vastustaa, joutuu sorkkiksen kanssa kahden kesken rälläkkäpukin sisään pimeässä.

UGH!
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: korkean - 21.01.13 - klo:22:23
noh eiköhän nuo perkinssit perus rautaa ole..  :P itse olen ainakin verkuista joita käyttänyt niin pitänyt  8)
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: Calahan - 21.01.13 - klo:22:29
Verku on hyvä rattori ja Timppa vieläkin hyvempi jannu. Joka tätä vastustaa, joutuu sorkkiksen kanssa kahden kesken rälläkkäpukin sisään pimeässä.

UGH!

Ja siintä taustamusiikkia  8) ;D 8)

http://www.youtube.com/watch?v=ODnZv80pzKU
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: landehande - 22.01.13 - klo:05:56
Miksi täydellisestä 200h ajetusta Massey-Fergusonista pitää vaihtaa vaihteiston pääakseli?? Ja hydrauliikka pitää kummallisia kurinoita??  Voiko massikan Dyna-6 olla siis myös vikoja   :o    Näin alkoi yhden uuden masseristin arki...

En tiä mutta tod näk sinne hydrauliikkaan on livahtanut jotain Jontikan töhnää jostain esim
kippisylinteristä.

Kannattais olla todella tarkkana ja laittaa hyd letkuihin suodatin estämään tuollaiset vauriot.
Eli suodattimet on kerrassaan onnettomat massikassa ja pääakseli niin pehmeää ettei kestä käyttöä?? Haluatko vaihtaa vai lukitsetko vastauksen  :o

 Jontikan "töhnä" on pehmittänyt sen alunperin kovan pääakselin! Eihän siinä nyt sen kummempaa, kyllähän asiantuntija sen tietää.  ;D
Muutaman tuhannentuntinen jontikka on viety sulatolle ja sieltä päässyt pehmeetä malmia vahingossa akselitehtaalle. Jonnet valetaan yleensä nokkapainoiksi.
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: +250 - 22.01.13 - klo:07:31
Verku on hyvä rattori ja Timppa vieläkin hyvempi jannu. Joka tätä vastustaa, joutuu sorkkiksen kanssa kahden kesken rälläkkäpukin sisään pimeässä.

UGH!
Melko hyvin nuoleskeltu Timppaa 8)
Ainiin Realistillaki on verku raivauksilla,nuoleskelikko sitäki  ???
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: SKN - 22.01.13 - klo:08:22
Verku on hyvä rattori ja Timppa vieläkin hyvempi jannu. Joka tätä vastustaa, joutuu sorkkiksen kanssa kahden kesken rälläkkäpukin sisään pimeässä.

UGH!
Melko hyvin nuoleskeltu Timppaa 8)
Ainiin Realistillaki on verku raivauksilla,nuoleskelikko sitäki  ???

Realisti käyttää eri nuohouspalvelua. En nuole.
Otsikko: Vs: Timppaa???
Kirjoitti: realisti - 22.01.13 - klo:09:22
Tjäh. Mulla ei vaivaa perkinssonin tauti kun pellin alla on linnavuoren betonimylly, giman jäterauta-möykyn ongelmat ei liioin kosketa, fendtin laatikko hoitaa öljyn vatkaamisen.