Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: jenkkius - 16.04.11 - klo:18:30
-
mistä säädetään tyhjäkäynti, pumppu "denso",ei löydy silmäilemällä mitään mistä ruuvais
-
Kysy Laukkaselta.
-
Taitaa siinäkin olla sielä pumpun ja lohkon välissä.
Vai kummalle puolelle se kaasuvipu tulee?
-
kaasuvipu pumpun ja lohkon välissä,mutta siellä on vain kierrosten rajoitin ei mitään mutteria vivun säätöön tyhjäkäynille
-
kaasuvipu pumpun ja lohkon välissä,mutta siellä on vain kierrosten rajoitin ei mitään mutteria vivun säätöön tyhjäkäynille
kait siinä jossain, joku vastin ruuvi mitä vasten palautuu?
(http://www.farmauction.net/forauctions/Jim%20Jelinek%20&%20others%203-11/JD%204440%20Engine.jpg)
-
Jos ei muuten niin räjäytyskuvia tutkimalla, jos löytys? ;D
http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt?search=model&model=4955
-
kiitos, kokeilen löytää
-
Epäilisin että sielä pumpun persiissä ylin eli pienin rajoittaa huippukierroksia.
Keskimmäinen eli isompi saattaisi olla tyhjäkäynti.
Alimpana siellä kannen alla on se tärkein ruuvi "joka vaikuttaa myös tyhjäkäyntiin". ;D ;D ;D
-
ei kyllä löydy ihan selvää säätoä,olen ruuvailu raktoreita,mutta tämä on kyllä outo?
-
ei kyllä löydy ihan selvää säätoä,olen ruuvailu raktoreita,mutta tämä on kyllä outo?
Yrittääkö tyhjäkäynti jäädä liian korkealle?
Ittellä ainakin ahdistaa sieltä käsijarrun juuresta että joutuu välillä vähän käsikaasulla avittamaan jotta saa kierrokset laskemaan.
-
ei yritä jäädä korkealle,vivut liikkuu hyvin,onko näissä tyhjäkäynnin säätöä
käy liian kovaa 870 kierrosta,on niin pirun kova ääni.
-
ei yritä jäädä korkealle,vivut liikkuu hyvin,onko näissä tyhjäkäynnin säätöä
käy liian kovaa 870 kierrosta,on niin pirun kova ääni.
Ootko liikuttanu ihan siitä pumpun läheltä vivustoa, ja yrittänyt työntää käsin kaasua pienemmälle? Itsellä vaijeri välitteinen perkinssi, se pitää pumpulta käydä sormella asettamassa tyhjäkäynnille, kun vaijerin säätö menee perseelleen. ;D
-
Eikös tuo 870 ole aikas lähellä kaikissa koneissa... Ja jos laskee kierroksia niin kannattaa tarkastaa öljypaineet ettei laske liian alas muuten saatat päästä turboa ostamaan tai vielä pahempaa...