Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: volvobm500 - 21.01.11 - klo:15:08
-
Onko kellään ostokokemuksia kyseisestä firmasta. Onko jokin huijaus vai aito? Olis hankinnassa sieltä jos aito valmet 6400. Myyvät nettikoneessa asiallisen oloisia koneita.
-
Noh, kyseinen firma kauppaa nettikoneessa t valtua hintaan 15 000 euroa ;D
http://www.nettikone.com/valtra/t-130/907652#yritys=absteelou
Onkohan se kaatunut tai jotain? Mutta muuten tuo yleinen hintataso onkin aika linjassa.
http://www.nettikone.com/yritys/absteelou
-
Noh, kyseinen firma kauppaa nettikoneessa t valtua hintaan 15 000 euroa ;D
http://www.nettikone.com/valtra/t-130/907652#yritys=absteelou
No, joo. Se oli ainut mikä mun silmään pisti. :-\
-
Noh, kyseinen firma kauppaa nettikoneessa t valtua hintaan 15 000 euroa ;D
http://www.nettikone.com/valtra/t-130/907652#yritys=absteelou
No, joo. Se oli ainut mikä mun silmään pisti. :-\
Tarkemmin tarkasteltuna eipä siellä tosiaan muuta kummaa olekaan. Melkein olin valmis huijariksi tuomitsemaan. ;D Kyllä nyt pitää kysyä semmoselta joka on tuolla asioinut.
-
Kannattaa kattoa tunnit tarkkaan....Muuta en sano. :-X
-
Tuosta teevallusta sanotaan että tee itse miehelle ???
-
Noh, kyseinen firma kauppaa nettikoneessa t valtua hintaan 15 000 euroa ;D
http://www.nettikone.com/valtra/t-130/907652#yritys=absteelou
No, joo. Se oli ainut mikä mun silmään pisti. :-\
Tuossahan oli että tee-se-itse miehelle, eli ilmeisesti jotain isompaa vikaa, ja 15 ylöspäin tarjouksia.
-
Huomiseen asti aikaa tarjota. Eikä näytä olevan muuta vikaa, kuin repsottava takatyövalo ja kopista yksi puhaltimen suulake paskana, sekä oikean puolen peili ::) :)
-
Huomiseen asti aikaa tarjota. Eikä näytä olevan muuta vikaa, kuin repsottava takatyövalo ja kopista yksi puhaltimen suulake paskana, sekä oikean puolen peili ::) :)
Perä tai vaihteisto tuusan paskana, johtosarja palanut, tms. Näkymättömiä vikoja. Eipä ole mainittu muuta kun "tee se itse" miehelle.. ;D Tuohon 15 000€ lähtö hintaan tosin saa tehdä melkosen liudan remonttia, että on suomikoneen kanssa samanhintainen +55 000€
-
Huomiseen asti aikaa tarjota. Eikä näytä olevan muuta vikaa, kuin repsottava takatyövalo ja kopista yksi puhaltimen suulake paskana, sekä oikean puolen peili ::) :)
Perä tai vaihteisto tuusan paskana, johtosarja palanut, tms. Näkymättömiä vikoja. Eipä ole mainittu muuta kun "tee se itse" miehelle.. ;D Tuohon 15 000€ lähtö hintaan tosin saa tehdä melkosen liudan remonttia, että on suomikoneen kanssa samanhintainen +55 000€
Menee yllättävän äkkiä tuo 55 tonnia, kun valtuutetulla huoltajalla teettää ;D
-
Huomiseen asti aikaa tarjota. Eikä näytä olevan muuta vikaa, kuin repsottava takatyövalo ja kopista yksi puhaltimen suulake paskana, sekä oikean puolen peili ::) :)
Perä tai vaihteisto tuusan paskana, johtosarja palanut, tms. Näkymättömiä vikoja. Eipä ole mainittu muuta kun "tee se itse" miehelle.. ;D Tuohon 15 000€ lähtö hintaan tosin saa tehdä melkosen liudan remonttia, että on suomikoneen kanssa samanhintainen +55 000€
Menee yllättävän äkkiä tuo 55 tonnia, kun valtuutetulla huoltajalla teettää ;D
Kyllä sillä laittaa paljon, siis sillä neljälläkympillä joka tuohon väliin jää. Vaikea kuvitella sellaista yksittäistä vikaa johon yli kymppi uppoaisi myyntikuntoon laittamiseen ??? ??? ??? ???
-
Etuakseli täydellisesti paskana, isoja valukuoria perseestä halki.... kymppitonni menee uusilla osilla, että heilahtaa ;D
Esim. Tämä käytetty carraro, hintaan 6500euroa/50% uuden hinnasta. Osamaksuna kelpuutetaan auto. Ihanan halpaa.
www.nettikone.com/pdfMif.php?id_machine=876382
-
Etuakseli täydellisesti paskana, isoja valukuoria perseestä halki.... kymppitonni menee uusilla osilla, että heilahtaa ;D
Pari tonnia maksaa ikh:lla käytetty etuakseli ja jos jotain ehjää on vanhassa niin niistä hyvitetään. Vanhempaan malliin oli vaihteiston kuori muistaakseni 4000€, ikh:lla purkuna koko vaihdelaatikko 4000 veroineen. Mikäs helvatan järki laittaa uutta osaa? Käytetty tulee äkkiä siitäkin ja valmiiksi käytetty on jo samalla koeponnistettu ???
-
Etuakseli täydellisesti paskana, isoja valukuoria perseestä halki.... kymppitonni menee uusilla osilla, että heilahtaa ;D
Pari tonnia maksaa ikh:lla käytetty etuakseli ja jos jotain ehjää on vanhassa niin niistä hyvitetään. Vanhempaan malliin oli vaihteiston kuori muistaakseni 4000€, ikh:lla purkuna koko vaihdelaatikko 4000 veroineen. Mikäs helvatan järki laittaa uutta osaa? Käytetty tulee äkkiä siitäkin ja valmiiksi käytetty on jo samalla koeponnistettu ???
En tiedä mutta noita akseleita on nettikoneessa myynnissä ;D
Tuossa Sige merkkinen.
http://www.nettikone.com/valmet/etuakseli/865202
Uusia saa tuolta.
http://www.traktorit.com/lisalaitteet.php?k=1
Taitavat olla kysyttyjä osia valdeemiin ;D
-
Etuakseli täydellisesti paskana, isoja valukuoria perseestä halki.... kymppitonni menee uusilla osilla, että heilahtaa ;D
Pari tonnia maksaa ikh:lla käytetty etuakseli ja jos jotain ehjää on vanhassa niin niistä hyvitetään. Vanhempaan malliin oli vaihteiston kuori muistaakseni 4000€, ikh:lla purkuna koko vaihdelaatikko 4000 veroineen. Mikäs helvatan järki laittaa uutta osaa? Käytetty tulee äkkiä siitäkin ja valmiiksi käytetty on jo samalla koeponnistettu ???
En tiedä mutta noita akseleita on nettikoneessa myynnissä ;D
Tuossa Sige merkkinen.
http://www.nettikone.com/valmet/etuakseli/865202
Uusia saa tuolta.
http://www.traktorit.com/lisalaitteet.php?k=1
Taitavat olla kysyttyjä osia valdeemiin ;D
Mistähän ihme valmetista tuo etuakseli mahtoi olla kun oli niin erikoisen näköinen pala runkoa mukana ??? Muistutti kyllä ihan tavallista sigen akselia jonkin verran mutta olen luullut että noita ei kovin vanhoja ole ???
-
Ei aavistustakaan, mutta pörssilehdessä kanssa ;D
http://www.porssilehdet.fi/varaosat-ja-tarvikkeet-10/carraro-valtra-etuakseli-front-axle-883240.html
-
http://www.porssilehdet.fi/search/image!raw.jspx?advert=883240&indexImage=2 (http://www.porssilehdet.fi/search/image!raw.jspx?advert=883240&indexImage=2) Tässä siitä kuvakin ??? Onhan ihmeellisen näköinen, onko teollisuusmallin kymmenpulttinen akseli nykyään muka noin rimpula ???
-
http://www.porssilehdet.fi/search/image!raw.jspx?advert=883240&indexImage=2 (http://www.porssilehdet.fi/search/image!raw.jspx?advert=883240&indexImage=2) Tässä siitä kuvakin ??? Onhan ihmeellisen näköinen, onko teollisuusmallin kymmenpulttinen akseli nykyään muka noin rimpula ???
Pahasti epäilen, että saattaa siinä olla muutakin sanomista. ;D
-
Se Carraron viimeisimmissä 8000-sarjalaisissakin käytetty 10-pulttinen etuakseli paljon sirompi kuin vanha Sige/Dana HiLock on.
-
Se Carraron viimeisimmissä 8000-sarjalaisissakin käytetty 10-pulttinen etuakseli paljon sirompi kuin vanha Sige/Dana HiLock on.
Aina oppii uutta jos tuo pitää paikkansa ??? Ei varmaan ole paljon sitten syytä nimittää teollisuusetuakseliksi, kestävyyden puolesta ainakaan.