Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: vm - 05.12.10 - klo:16:21
-
Huoltopäällikkö on suomessa kuka? Kossi joka on viime käessä vastuussa ja tekee lopulliset päätökset. Kuka se on ? Saatana halli on ku öljynvaihto monttu ku yrittävät saaha kuormaajaa/hydrauliikka pelamaan, aja sinne aja tänne pienennä virtauksia..Verku menee kohta justiinsa jontikan vaihtokone rivistöön. Öljyn lento on ainut mitä saivat aikaiseksi. Välitykset päin *****a, lisää ilmaa vähennä ilmaa, pietetään asiakasta tyhmänä, son loppu nyt.
Olisi joku kielitaitoinen kaveri joka avustaisi niin saataisiin palautetta suoraan tehtaan päähän.
-
Ei Kesko ole mistään nouhauta koko aikana saanut, edelleen haen varaosat massikoihin Hankkijalta.
Siellä varaosamyyjät tietää tasan mistä puhutaan, ja muistaa melkein aina varaosanumeronkin ulkoa.
Keskon tiskillä ei edes tunnisteta verkuja edes mallinumerolla. No, korkeintaan joku 165, ehkä, mutta siihen se sitten jääkin.
koetin pari vuotta sitten ostaa 2620 laturin hihnaa. 10 minuutin kirjan selaamisen jälkeen myyjä pyysi numeron, johon voi soittaa kun löytyy. Seuraavana päivänä soitti, että ei ole varastossa, mutta tilataanko.
Sanoin ettei tarvitse, kävin hakemassa sellaisen Agrista, on ollut käytössä jo melkein vuorokauden...
-
Huoltopäällikkö on suomessa kuka? Kossi joka on viime käessä vastuussa ja tekee lopulliset päätökset. Kuka se on ? Saatana halli on ku öljynvaihto monttu ku yrittävät saaha kuormaajaa/hydrauliikka pelamaan, aja sinne aja tänne pienennä virtauksia..Verku menee kohta justiinsa jontikan vaihtokone rivistöön. Öljyn lento on ainut mitä saivat aikaiseksi. Välitykset päin *****a, lisää ilmaa vähennä ilmaa, pietetään asiakasta tyhmänä, son loppu nyt.
Olisi joku kielitaitoinen kaveri joka avustaisi niin saataisiin palautetta suoraan tehtaan päähän.
On ikävää kun kone ei pelaa.Ja ainaki jos ei saa apuja maahantuojalta.Mutta on positiivista että massikan omistajat alkavat hiljakseen avautua,ettei muut tekisi samaa virhettä ;D
-
Topicciin palatakseni. Kuulostaa hyvin yksilölliseltä vialta ja mahtaakohan paikallinen huoltomieskään olla tilanteen tasalla. Olisi paikallaan saada apuja pääkallonpaikalta tai toisesta piirikunnasta. Kyllä noita koneita kuntoonkin on saatu.
-
Tehtaan päässä on ranskalainen ******* joka jatkaa *****ilua! ;D
Tyypillistä keskon touhua >:(
-
missäs tollanen huolto on? suihkonen&pihlajamaa on kyllä hoitanut hommansa aina asiallisesti, ei voi moittia.
-
Paikalliselle huoltomiehelle täydet pojot, mies tekee sen mitä pääkallonpaikalta luvataan. Viikolla kävi englannista huoltomiehet ihmettelemässä ja runkkaamassa sen verran että öljyä tulee ja lentää juuri sen verran ettei sitä saa kiinni mistä se tulee. Vika ei kylläkään korjaantunut siittä siiheen. Eikä kuulemma kellään muulla ole samaa vikaa että hydraulikkaa hökeltyy kuormain käytössä ja menee vika tilaan. ***** mitä paskaa. Yli vuosi on ollkut aikaa korjata tilanne. Eipä tarvi korjata eikä soitella.
-
Huoltopäällikkö on suomessa kuka? Kossi joka on viime käessä vastuussa ja tekee lopulliset päätökset. Kuka se on ? Saatana halli on ku öljynvaihto monttu ku yrittävät saaha kuormaajaa/hydrauliikka pelamaan, aja sinne aja tänne pienennä virtauksia..Verku menee kohta justiinsa jontikan vaihtokone rivistöön. Öljyn lento on ainut mitä saivat aikaiseksi. Välitykset päin *****a, lisää ilmaa vähennä ilmaa, pietetään asiakasta tyhmänä, son loppu nyt.
Olisi joku kielitaitoinen kaveri joka avustaisi niin saataisiin palautetta suoraan tehtaan päähän.
On ikävää kun kone ei pelaa.Ja ainaki jos ei saa apuja maahantuojalta.Mutta on positiivista että massikan omistajat alkavat hiljakseen avautua,ettei muut tekisi samaa virhettä ;D
Tämä provokaattori tunnetaan, mutta tuo veeämmä on kait joku uusi susi.
-
Piä sinä saatana naamas. Olekko keskon orja vai mikä?
-
Piä sinä saatana naamas. Olekko keskon orja vai mikä?
Ei, ku mulla on perkissonintauti. Se on parantumaton. ;D ;D ;D
-
Topicciin palatakseni. Kuulostaa hyvin yksilölliseltä vialta ja mahtaakohan paikallinen huoltomieskään olla tilanteen tasalla. Olisi paikallaan saada apuja pääkallonpaikalta tai toisesta piirikunnasta. Kyllä noita koneita kuntoonkin on saatu.
Mun kuormainongelmat korjaantui ykköslohkon vaihdolla, mutta kai huoltomiehen läppäri kertoo, missä vika on... tai sitte ei kerro.
-
Piä sinä saatana naamas. Olekko keskon orja vai mikä?
Ei, ku mulla on perkissonintauti. Se on parantumaton. ;D ;D ;D
Se ei taida olla sun ainoo ongelma... ;) ;D :P
-
Piä sinä saatana naamas. Olekko keskon orja vai mikä?
Ei, ku mulla on perkissonintauti. Se on parantumaton. ;D ;D ;D
no mullon susidiesel :)
Nuissa vanhoissa perkinsseillä käyvissä olekkaan mitään vikaa, oisko se tuo sisudieseli mikä pilaa koko paketin ;D
-
Piä sinä saatana naamas. Olekko keskon orja vai mikä?
Ei, ku mulla on perkissonintauti. Se on parantumaton. ;D ;D ;D
no mullon susidiesel :)
Nuissa vanhoissa perkinsseillä käyvissä olekkaan mitään vikaa, oisko se tuo sisudieseli mikä pilaa koko paketin ;D
Pilaa se, olet nyt valaistunut!
-
Piä sinä saatana naamas. Olekko keskon orja vai mikä?
no mullon susidiesel :)
Nuissa vanhoissa perkinsseillä käyvissä olekkaan mitään vikaa, oisko se tuo sisudieseli mikä pilaa koko paketin ;D
Näin ainakin sampon puimureissa, punaisissa versioissa olikin perkinssoni, ja niissä pellit kesti repeilemättä. Näin sanovat, että sampo punaisena on paljon pitkäikäisempi?!
-
Topicciin palatakseni. Kuulostaa hyvin yksilölliseltä vialta ja mahtaakohan paikallinen huoltomieskään olla tilanteen tasalla. Olisi paikallaan saada apuja pääkallonpaikalta tai toisesta piirikunnasta. Kyllä noita koneita kuntoonkin on saatu.
Mun kuormainongelmat korjaantui ykköslohkon vaihdolla, mutta kai huoltomiehen läppäri kertoo, missä vika on... tai sitte ei kerro.
Joo niissä on ollut joissan valupurseita kanavissa ja sen myötä lohkot hökeltyneet. Tässä ei sitä ongelmaa ollut. Miksi pitää edes yritää saada öljyjä menemään läpi liian pienistä venttiileista, oma lohkonsa kuormaajalle niin se olisi siinä..
Mutta ei, yritetään säästä euro tai kaksi, menetetään asiakas ja asiakkaan naapurit jorma ja pertti, nykypäivänä saattaa mennä useampikin asiakas. Itsekkin olen ostanut useamman tuli uuden verkun, ei enää yhtään.
-
Topicciin palatakseni. Kuulostaa hyvin yksilölliseltä vialta ja mahtaakohan paikallinen huoltomieskään olla tilanteen tasalla. Olisi paikallaan saada apuja pääkallonpaikalta tai toisesta piirikunnasta. Kyllä noita koneita kuntoonkin on saatu.
Mun kuormainongelmat korjaantui ykköslohkon vaihdolla, mutta kai huoltomiehen läppäri kertoo, missä vika on... tai sitte ei kerro.
Mulla korjaantu taas hydr.esiohjauspiirin suodattimen vaihdolla. Kyseisen suodattimen vaihto ei kuulunut mihinkään huolto-ohjelmaan. Vian etsintään paloi aikaa ja rahaa melkoisen paljon. Silloin yritin etsiä vm:n aloituksessa mainitsemaa tahoa...tuloksetta.
-
Huoltopäällikkö on suomessa kuka? Kossi joka on viime käessä vastuussa ja tekee lopulliset päätökset. Kuka se on ? Saatana halli on ku öljynvaihto monttu ku yrittävät saaha kuormaajaa/hydrauliikka pelamaan, aja sinne aja tänne pienennä virtauksia..Verku menee kohta justiinsa jontikan vaihtokone rivistöön. Öljyn lento on ainut mitä saivat aikaiseksi. Välitykset päin *****a, lisää ilmaa vähennä ilmaa, pietetään asiakasta tyhmänä, son loppu nyt.
Olisi joku kielitaitoinen kaveri joka avustaisi niin saataisiin palautetta suoraan tehtaan päähän.
On ikävää kun kone ei pelaa.Ja ainaki jos ei saa apuja maahantuojalta.Mutta on positiivista että massikan omistajat alkavat hiljakseen avautua,ettei muut tekisi samaa virhettä ;D
Tämä provokaattori tunnetaan, mutta tuo veeämmä on kait joku uusi susi.
Minäkö provokaattori ??? :-\ :-[
Näis uudemmis verkussoneis tuntuu olevan niin paljon erilaisia vikoja.Enpä uskaltais semmoista ostaa,vaikka joskus sais oikean vaihtotarjouksenkin ;D
Kyllä koneen pitää ekat 5000tuntia kestää niin,ettei tartte vaihdella muutakun tuulilasinpyyhkijän sulka 8) 8)
-
Huoltopäällikkö on suomessa kuka? Kossi joka on viime käessä vastuussa ja tekee lopulliset päätökset. Kuka se on ? Saatana halli on ku öljynvaihto monttu ku yrittävät saaha kuormaajaa/hydrauliikka pelamaan, aja sinne aja tänne pienennä virtauksia..Verku menee kohta justiinsa jontikan vaihtokone rivistöön. Öljyn lento on ainut mitä saivat aikaiseksi. Välitykset päin *****a, lisää ilmaa vähennä ilmaa, pietetään asiakasta tyhmänä, son loppu nyt.
Olisi joku kielitaitoinen kaveri joka avustaisi niin saataisiin palautetta suoraan tehtaan päähän.
On ikävää kun kone ei pelaa.Ja ainaki jos ei saa apuja maahantuojalta.Mutta on positiivista että massikan omistajat alkavat hiljakseen avautua,ettei muut tekisi samaa virhettä ;D
Tämä provokaattori tunnetaan, mutta tuo veeämmä on kait joku uusi susi.
Minäkö provokaattori ??? :-\ :-[
Näis uudemmis verkussoneis tuntuu olevan niin paljon erilaisia vikoja.Enpä uskaltais semmoista ostaa,vaikka joskus sais oikean vaihtotarjouksenkin ;D
Kyllä koneen pitää ekat 5000tuntia kestää niin,ettei tartte vaihdella muutakun tuulilasinpyyhkijän sulka 8) 8)
Kovin on heikkoa, jos noilla tunneilla pitää pyyhkijän sulka vaihtaa... pikku vinkki... älä hinkkaa kuivana :D
-
Piä sinä saatana naamas. Olekko keskon orja vai mikä?
Ei, ku mulla on perkissonintauti. Se on parantumaton. ;D ;D ;D
Se ei taida olla sun ainoo ongelma... ;) ;D :P
Ei se ole ongelma. Ei sitä itse huomaa. ;D
-
Huoltopäällikkö on suomessa kuka? Kossi joka on viime käessä vastuussa ja tekee lopulliset päätökset. Kuka se on ? Saatana halli on ku öljynvaihto monttu ku yrittävät saaha kuormaajaa/hydrauliikka pelamaan, aja sinne aja tänne pienennä virtauksia..Verku menee kohta justiinsa jontikan vaihtokone rivistöön. Öljyn lento on ainut mitä saivat aikaiseksi. Välitykset päin *****a, lisää ilmaa vähennä ilmaa, pietetään asiakasta tyhmänä, son loppu nyt.
Olisi joku kielitaitoinen kaveri joka avustaisi niin saataisiin palautetta suoraan tehtaan päähän.
On ikävää kun kone ei pelaa.Ja ainaki jos ei saa apuja maahantuojalta.Mutta on positiivista että massikan omistajat alkavat hiljakseen avautua,ettei muut tekisi samaa virhettä ;D
Tämä provokaattori tunnetaan, mutta tuo veeämmä on kait joku uusi susi.
Minäkö provokaattori ??? :-\ :-[
Näis uudemmis verkussoneis tuntuu olevan niin paljon erilaisia vikoja.Enpä uskaltais semmoista ostaa,vaikka joskus sais oikean vaihtotarjouksenkin ;D
Kyllä koneen pitää ekat 5000tuntia kestää niin,ettei tartte vaihdella muutakun tuulilasinpyyhkijän sulka 8) 8)
Kovin on heikkoa, jos noilla tunneilla pitää pyyhkijän sulka vaihtaa... pikku vinkki... älä hinkkaa kuivana :D
Eikun se prkele oli jäätyny ikkunaan,ja pyyhkijän moottori on niin voimmakas että repäsi sulan hajalle :o
-
Huoltopäällikkö on suomessa kuka? Kossi joka on viime käessä vastuussa ja tekee lopulliset päätökset. Kuka se on ? Saatana halli on ku öljynvaihto monttu ku yrittävät saaha kuormaajaa/hydrauliikka pelamaan, aja sinne aja tänne pienennä virtauksia..Verku menee kohta justiinsa jontikan vaihtokone rivistöön. Öljyn lento on ainut mitä saivat aikaiseksi. Välitykset päin *****a, lisää ilmaa vähennä ilmaa, pietetään asiakasta tyhmänä, son loppu nyt.
Olisi joku kielitaitoinen kaveri joka avustaisi niin saataisiin palautetta suoraan tehtaan päähän.
On ikävää kun kone ei pelaa.Ja ainaki jos ei saa apuja maahantuojalta.Mutta on positiivista että massikan omistajat alkavat hiljakseen avautua,ettei muut tekisi samaa virhettä ;D
Tämä provokaattori tunnetaan, mutta tuo veeämmä on kait joku uusi susi.
Minäkö provokaattori ??? :-\ :-[
Näis uudemmis verkussoneis tuntuu olevan niin paljon erilaisia vikoja.Enpä uskaltais semmoista ostaa,vaikka joskus sais oikean vaihtotarjouksenkin ;D
Kyllä koneen pitää ekat 5000tuntia kestää niin,ettei tartte vaihdella muutakun tuulilasinpyyhkijän sulka 8) 8)
Mul on kuus sellaista, kahdessa on mittari pysähtyny neljään ja puoleen, jotten tiedä mitä niissä oikeesti on. Jaa, bobbarissakin oli yksi perkins kans, jonka mittari oli pysähtynyt kuuteen ja puoleen. Juu7 en minäkään tykkää risukiisselistä verkussa. En sellaista ostais.
-
Huoltopäällikkö on suomessa kuka? Kossi joka on viime käessä vastuussa ja tekee lopulliset päätökset. Kuka se on ? Saatana halli on ku öljynvaihto monttu ku yrittävät saaha kuormaajaa/hydrauliikka pelamaan, aja sinne aja tänne pienennä virtauksia..Verku menee kohta justiinsa jontikan vaihtokone rivistöön. Öljyn lento on ainut mitä saivat aikaiseksi. Välitykset päin *****a, lisää ilmaa vähennä ilmaa, pietetään asiakasta tyhmänä, son loppu nyt.
Olisi joku kielitaitoinen kaveri joka avustaisi niin saataisiin palautetta suoraan tehtaan päähän.
On ikävää kun kone ei pelaa.Ja ainaki jos ei saa apuja maahantuojalta.Mutta on positiivista että massikan omistajat alkavat hiljakseen avautua,ettei muut tekisi samaa virhettä ;D
Tämä provokaattori tunnetaan, mutta tuo veeämmä on kait joku uusi susi.
Minäkö provokaattori ??? :-\ :-[
Näis uudemmis verkussoneis tuntuu olevan niin paljon erilaisia vikoja.Enpä uskaltais semmoista ostaa,vaikka joskus sais oikean vaihtotarjouksenkin ;D
Kyllä koneen pitää ekat 5000tuntia kestää niin,ettei tartte vaihdella muutakun tuulilasinpyyhkijän sulka 8) 8)
Mul on kuus sellaista, kahdessa on mittari pysähtyny neljään ja puoleen, jotten tiedä mitä niissä oikeesti on. Jaa, bobbarissakin oli yksi perkins kans, jonka mittari oli pysähtynyt kuuteen ja puoleen. Juu7 en minäkään tykkää risukiisselistä verkussa. En sellaista ostais.
Eikait nuo jatkuvat hydrauliikka ja sähköviat moottorista johdu ???
-
Huoltopäällikkö on suomessa kuka? Kossi joka on viime käessä vastuussa ja tekee lopulliset päätökset. Kuka se on ? Saatana halli on ku öljynvaihto monttu ku yrittävät saaha kuormaajaa/hydrauliikka pelamaan, aja sinne aja tänne pienennä virtauksia..Verku menee kohta justiinsa jontikan vaihtokone rivistöön. Öljyn lento on ainut mitä saivat aikaiseksi. Välitykset päin *****a, lisää ilmaa vähennä ilmaa, pietetään asiakasta tyhmänä, son loppu nyt.
Olisi joku kielitaitoinen kaveri joka avustaisi niin saataisiin palautetta suoraan tehtaan päähän.
On ikävää kun kone ei pelaa.Ja ainaki jos ei saa apuja maahantuojalta.Mutta on positiivista että massikan omistajat alkavat hiljakseen avautua,ettei muut tekisi samaa virhettä ;D
Tämä provokaattori tunnetaan, mutta tuo veeämmä on kait joku uusi susi.
Minäkö provokaattori ??? :-\ :-[
Näis uudemmis verkussoneis tuntuu olevan niin paljon erilaisia vikoja.Enpä uskaltais semmoista ostaa,vaikka joskus sais oikean vaihtotarjouksenkin ;D
Kyllä koneen pitää ekat 5000tuntia kestää niin,ettei tartte vaihdella muutakun tuulilasinpyyhkijän sulka 8) 8)
Mul on kuus sellaista, kahdessa on mittari pysähtyny neljään ja puoleen, jotten tiedä mitä niissä oikeesti on. Jaa, bobbarissakin oli yksi perkins kans, jonka mittari oli pysähtynyt kuuteen ja puoleen. Juu7 en minäkään tykkää risukiisselistä verkussa. En sellaista ostais.
Eikait nuo jatkuvat hydrauliikka ja sähköviat moottorista johdu ???
Monet asiat johtuvat periaatteesta!
-
Eikait nuo jatkuvat hydrauliikka ja sähköviat moottorista johdu ???
Agco sisu power tärrää niin että liittimet ja piirikortit murtuu....
Mistäs jontikan portaattomien viat johtuu? Eiks se ollu löytyny hyvä selitys, se johtuu samalla markilla olevista valtroista!!? Ei siis johdu jonteeresta?
-
Huoltopäällikkö on suomessa kuka? Kossi joka on viime käessä vastuussa ja tekee lopulliset päätökset. Kuka se on ? Saatana halli on ku öljynvaihto monttu ku yrittävät saaha kuormaajaa/hydrauliikka pelamaan, aja sinne aja tänne pienennä virtauksia..Verku menee kohta justiinsa jontikan vaihtokone rivistöön. Öljyn lento on ainut mitä saivat aikaiseksi. Välitykset päin *****a, lisää ilmaa vähennä ilmaa, pietetään asiakasta tyhmänä, son loppu nyt.
Olisi joku kielitaitoinen kaveri joka avustaisi niin saataisiin palautetta suoraan tehtaan päähän.
On ikävää kun kone ei pelaa.Ja ainaki jos ei saa apuja maahantuojalta.Mutta on positiivista että massikan omistajat alkavat hiljakseen avautua,ettei muut tekisi samaa virhettä ;D
Tämä provokaattori tunnetaan, mutta tuo veeämmä on kait joku uusi susi.
Minäkö provokaattori ??? :-\ :-[
Näis uudemmis verkussoneis tuntuu olevan niin paljon erilaisia vikoja.Enpä uskaltais semmoista ostaa,vaikka joskus sais oikean vaihtotarjouksenkin ;D
Kyllä koneen pitää ekat 5000tuntia kestää niin,ettei tartte vaihdella muutakun tuulilasinpyyhkijän sulka 8) 8)
Mul on kuus sellaista, kahdessa on mittari pysähtyny neljään ja puoleen, jotten tiedä mitä niissä oikeesti on. Jaa, bobbarissakin oli yksi perkins kans, jonka mittari oli pysähtynyt kuuteen ja puoleen. Juu7 en minäkään tykkää risukiisselistä verkussa. En sellaista ostais.
Eikait nuo jatkuvat hydrauliikka ja sähköviat moottorista johdu ???
Monet asiat johtuvat periaatteesta!
asiasta kolmanteen. miksi hande on laittanut kehumansa tempon paalinkeruuihmeen myyntiin nettikoneeseen?
-
Eikait nuo jatkuvat hydrauliikka ja sähköviat moottorista johdu ???
Agco sisu power tärrää niin että liittimet ja piirikortit murtuu....
Mistäs jontikan portaattomien viat johtuu? Eiks se ollu löytyny hyvä selitys, se johtuu samalla markilla olevista valtroista!!? Ei siis johdu jonteeresta?
Jd ei itse valmista lootaa,se on zf.n valmistama.Vuodes tulee Mannheimistä 20000 konetta portaattomalla.Jos 10% loodista hajois takuuaikana,tarkoittaa että zf joutuis takuukorjaan 2000 lootaa vuodes.Riittäisköhän niillä rahat ja käyttäisköhän Jd susilootaa,vai ettittäisköhän korvaava loota joltain muulta.
Epäilen ettei Jd tekis kymmenen vuoden aikana 200000 konetta jossa olis sama vika.
-
Ei sillä voi kerätä muovitettuja paaleja. Paalainkäärimen jäljeltä kerään ja nostan MP:llä Herbstin kyytiin ja vien heti kohta kotiin. Meidän ulapalla on kolmensadan naakan ongelma. Keräilijä on kätevä kun tuodaan käärimelle paaleja
pellon päisteeseen. Jos pellot ovat lähellä talouskeskusta, sillä ajaa nopsasti oljet ja heinät ladon nurkille. Oikein harmittaa, että on tullut modernisoitua tuo paaliketju.
-
Jaa, tää oli landen: http://www.nettikone.com/tempo/paalinkerain/894687
-
Eikait nuo jatkuvat hydrauliikka ja sähköviat moottorista johdu ???
Agco sisu power tärrää niin että liittimet ja piirikortit murtuu....
Mistäs jontikan portaattomien viat johtuu? Eiks se ollu löytyny hyvä selitys, se johtuu samalla markilla olevista valtroista!!? Ei siis johdu jonteeresta?
Jd ei itse valmista lootaa,se on zf.n valmistama.Vuodes tulee Mannheimistä 20000 konetta portaattomalla.Jos 10% loodista hajois takuuaikana,tarkoittaa että zf joutuis takuukorjaan 2000 lootaa vuodes.Riittäisköhän niillä rahat ja käyttäisköhän Jd susilootaa,vai ettittäisköhän korvaava loota joltain muulta.
Epäilen ettei Jd tekis kymmenen vuoden aikana 200000 konetta jossa olis sama vika.
Mää oon kuullu, jotta ongelmat johtuis siitä, että jontikalle ei kelvannu ZF:n jäähdytysjärjestelmä lootan öljyjen jäähdytykseen vaan halusivat tehdä omansa. Deutsille kelpas ZF:n systeemi... kuulemma. Tiedä sitten onko perää asiassa... HMTT...